quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Er zit dus zo'n idioot op FB, kwam hem vroeger weleens tegen op feestjes. Vriendin van me heeft hem in zijn lijst en blijkt dus dat ik ook alles van hem kan zien, en man wat ben ik blij dat ik hem niet op mijn newsfeed hebhier een greep van wat hij post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mongol...
En als hij wat minder beleefd doet is het ook niet goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:32 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als je al weet dat het een sletje is en ze hard to get speelt moet je vooral niet zo aardig en lief uit de hoek komen als in je berichten. Dat soort vrouwen gaan nooit voor de lieve jongen
Zou je mij zijn FB willen PM/DMen? Als ik zo'n kerel in mijn newsfeed heb begin ik iedere dag met een lach.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Er zit dus zo'n idioot op FB, kwam hem vroeger weleens tegen op feestjes. Vriendin van me heeft hem in zijn lijst en blijkt dus dat ik ook alles van hem kan zien, en man wat ben ik blij dat ik hem niet op mijn newsfeed hebhier een greep van wat hij post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mongol...
Werkt toch best vaak.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:37 schreef HSG het volgende:
[..]
En als hij wat minder beleefd doet is het ook niet goed.
Die kerel doet net alsof hij 't gedicht goed vindt hoor volgens mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zou je mij zijn FB willen PM/DMen? Als ik zo'n kerel in mijn newsfeed heb begin ik iedere dag met een lach.
Die kerel ook die dat gedicht dan goed vindt
You rock!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Die kerel doet net alsof hij 't gedicht goed vindt hoor volgens mijSarcasme ten top xD
Maar ik zal je even DM'en.
Ooh dus de volgende keer moet hij gewoon zeggen: hey bitch, zeg waar je vandaan komt en ik ga je lekker neuken.quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Ooh dus de volgende keer moet hij gewoon zeggen: hey bitch, zeg waar je vandaan komt en ik ga je lekker neuken.
Dat staat volgens mij ook in het vorige topic, dat komt van Hyves af van 6 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Komt dit net langs:
[ afbeelding ]
Kan me toch niet voorstellen dat de politie dat via fb zou verspreiden eigenlijk
Thanks, heb t m ff laten weten:quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat staat volgens mij ook in het vorige topic, dat komt van Hyves af van 6 jaar geleden ofzo
Benieuwd naar zn reactie.quote:Kerel, dit berichtje kwam 6 jaar geleden al langs op hyves en is hartstikke fake, niet alles delen wat je tegen komt..
Anders ik welquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Thanks, heb t m ff laten weten:
[..]
Benieuwd naar zn reactie.
Bij ander sletje ook niet gelukt :/quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:53 schreef HSG het volgende:
[..]
Ooh dus de volgende keer moet hij gewoon zeggen: hey bitch, zeg waar je vandaan komt en ik ga je lekker neuken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:11 schreef durrrr het volgende:
[..]
Bij ander sletje ook niet gelukt :/
[ afbeelding ]
Leuk in elkaar geknutseldquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:11 schreef durrrr het volgende:
[..]
Bij ander sletje ook niet gelukt :/
[ afbeelding ]
Alle heiligen, is dit serieus?quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:26 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Ik krijg dingen als toegewenst als 'een spiritueel nieuwjaar'
http://urbanlegends.about(...)To-Track-Victims.htmquote:Op donderdag 3 januari 2013 09:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat staat volgens mij ook in het vorige topic, dat komt van Hyves af van 6 jaar geleden ofzo
Valt me nog meer dat ie niet "gebeurd echt!" typtquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:21 schreef delano.888 het volgende:
Oh btw, het originele berichtje heeft gewoon fucking 30.000 shares in een paar dagen. Waar gaat het heen in nederland
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |