Vrouwen van in de 30quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:55 schreef JaafkeGB het volgende:
Heb de laatste tijd echt achterlijk veel vrienden verzoeken.. rond de 5 per dag..
nu heb ik ook aardig wat mensen op facebook (600+) maar dit lijkt wel nep..
Stuur ik een berichtje met 'ken ik jou?' krijg ik terug nee, maar ik vond je status wel grappig. ga dan lekker top moppen volgen en laat mij met rust.
ook heb ik regelmatig vrouwen van in de 30 die 'iets leuks' willen gaan doen. ik heb een profielfoto waar ik naast mijn vriendin sta, (wel in zwembroek, neem ze dus niks kwalijk)
trieste bedoeling.
Dat komt wellicht door die grammaticale fout.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:18 schreef delano.888 het volgende:
Of farmville enz, ik werd daar zo gek van, maar sinds ik deze cover heb is het stukken minder geworden serieus
[ afbeelding ]
Ik hap niet, maar toch, leuke poging!quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:11 schreef durrrr het volgende:
[..]
Bij ander sletje ook niet gelukt :/
[ afbeelding ]
Wat dan? Ik heb m niet zelf gemaakt btwquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat komt wellicht door die grammaticale fout.
accept*quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dan? Ik heb m niet zelf gemaakt btw
Ohja ik zie t nu ookquote:
Thnx voor het advies, zei een half uurtje later dat iemand anders op me fb was ! :pquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik hap niet, maar toch, leuke poging!
Godverdommequote:Beste mannen. We spelen een spel! Het is niet moeilijk en ik wil graag dat jullie ALLEMAAL meedoen!
Vorig jaar zetten vrouwen de kleur van de bh die ze op dat moment droegen in hun status op Facebook. Wij mannen waren dagenlang verward. We vroegen ons af waarom de meiden toch steeds schijnbaar willekeurige kleuren op hun prikbord schreven. Dat ging zolang door, tot zelfs het landelijke nieuws er aandacht aan besteedde!
Nu is het onze beurt... Alleen schrijven wij de km stand van onze auto in onze status! Alleen het getal, dus zonder kilometer of mijlaanduiding erbij. En wie geen auto rijdt, schrijft gewoon 0000.
DENK EROM: als iemand vraagt naar de betekenis van die getallen, mondje dicht!
ps- stuur dit bericht ook door aan alle mannen in jouw vriendenkring aub.
Die man mag zijn ballen inleveren en een gratis vagijn uitzoeken.quote:
Nooo. Ik dacht nog dat mannen iets minder vatbaar waren voor dit soort onzin. Weer een illusie armerquote:
Helaas wel. Het is dan wel een tikkeltje origineler dan 'gelukkig nieuwjaar'quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alle heiligen, is dit serieus?
doe ik ook wel eensquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nu de hele week doorwant nieuwe dagen-_-
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:40 schreef slangpie het volgende:
[..]
doe ik ook wel eenseven ene drinken omdat het de laatste dinsdag van de week is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |