ik moest lachen bij 'oud fit'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Queens het volgende:
Het zal je pa maar zijn:
[ afbeelding ]
Opsomming van de post:
1 zin
1 hoofdletter
1 leesteken
5 keer het woord 'zo'
Wilt ze na 20 weken bevallen ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht.. ik comment hier trouwens.
Geen idee... maar zo gaat het elke weekquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Wilt ze na 20 weken bevallen ofzo?
Medische echo misschien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Jezusquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#irritant.
Ze is Noors, vandaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 05:22 schreef Radobe het volgende:
[..]
ik vind nov/des 2012 nog erger, eigenlijk
Die ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen die dat irritante kuikenlied op Facebook posten.
Kuikenliedquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
Eerder van jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef Faeroer het volgende:
Social media
Worden jullie daar niet moe van?
Ik wel hoor, serieus. Gewoon het feit dat niemand meer zonder blijkt te kunnen en dat iemand die voor 6 weken in Australië verblijft gewoon nog steeds elke dag met haar dikke hol om het uur op FB zit te posten... zucht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef Faeroer het volgende:
Social media
Worden jullie daar niet moe van?
Bijna al zijn posts zijn zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
dafuq dat is gepost door een vader? Kon sowieso niet door de tekst komen...
chinaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen idee... maar zo gaat het elke week![]()
Ze heeft mijn comment verwijderd.... ik heb haar nu maar verwijderd. Toch onboeiend mens.
Vorige week had ze foto's gemaakt van haar wokpan met diverse groenten erin... WHO CARES?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |