quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:28 schreef Copycat het volgende:
Alle sterkte!
Je moeder was een van de krachtige karakters die FOK! FOK! hebben gemaakt.
Inderdaad. Beste reller die FOK gekend heeft. Leuke crewtijd mee meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 10:28 schreef Copycat het volgende:
Alle sterkte!
Je moeder was een van de krachtige karakters die FOK! FOK! hebben gemaakt.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef Re het volgende:
ik heb nog een aantal e-mail conversaties met haar van de laatste paar weken over de behandelingen en de ziekte zelf aangezien ik er zelf ook mee te maken heb gehad... ze was vastberaden hier goed uit te komen en heeft ontzettend veel moeten ondergaan maar altijd met een positieve kijk, soms tegen beter weten in. Ze mocht mij gebruiken als haar scheldkanaal en heeft dat dan ook gebruikt
En dan zit ik weer met tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef Re het volgende:
ik heb nog een aantal e-mail conversaties met haar van de laatste paar weken over de behandelingen en de ziekte zelf aangezien ik er zelf ook mee te maken heb gehad... ze was vastberaden hier goed uit te komen en heeft ontzettend veel moeten ondergaan maar altijd met een positieve kijk, soms tegen beter weten in. Ze mocht mij gebruiken als haar scheldkanaal en heeft dat dan ook gebruikt
Kende Loedertje niet IRL, wist ook niet dat ze zo ziek was, maar in de draden in LIF kwam een herkenbare maar soms, logisch, ook breekbare Loedertje naar voren. Loedertje: rust zuch, Simon en ook Speedcore veel sterkte met het gemis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ontbijt!
Yvonne (peuk en koffie voor beeldscherm;screen fok):
"moet je horen wat dat typhusloed nu weer schrijft"
Iteejer (screen {pub}plaats hier een foto van jezelf in bikini[/pub]
*hmmmmmm*
Yvonne:
"Dat loeder opende gewoon een topic in FB en na een paar postings had ze het weer over Lithions vraag en zat ze JOU WEER AF TE ZEIKEN! DAT PIK IK GVD NIET
Ondertussen loopt Brechtje de kamer in ...
"iemand mijn condooms gezien?*
Iteejer: * HIERKOMEN JIJ, ik heb je GVD toch gezegd dat je GEEN toples foto's van jezelf mag plaatsen ?
Brechtje: "ja daahaaag pa, kaart dat maar aan in het crewforum , ik moet nu toch echt naar mijn date, treinreis duurt nog 4 uur"
Yvonne: "Iteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejer..LUISTER DAN GVD wat dat kreng schrijft !!!!
Niks erg, je bent er achter gekomen tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:01 schreef ximon1985 het volgende:
Dit was het liedje wat mijn moeder jarenlang heeft gedraait nu ik pas serieus naar de tekst luister heb ik pas door dat dit liedje inderdaad bij haar leven paste te erg voor woorden dat ik er nu pas achter kom
Dat waardeer ik dan enorm van haarquote:Mijn moeder had de wens dat ik het iedereen op het forum waar ze contact mee had het zal laten weten als er iets met haar gebeurt zou zijn...
Mirrorman!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Meerhoermanske het volgende:
Lieve Quenda,
Woorden schieten me tekort. Je bent echt veel te vroeg van ons weg genomen. Ik zal altijd de gein herinneren die we gehad hebben, je vrijpostigheid.
Gister dacht ik voor het eerst sinds jaren aan je en vandaag hoor ik ineens dit.
Ik zal je nooit vergeten Quenda.
quote:
Dat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
![]()
Gezallich!!
![]()
![]()
Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
14.gifquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
Gezallich!!
![]()
![]()
Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
Is het ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Meerhoermanske het volgende:
Mja ik ben bang (weet het niet zeker) dat ik hier niet weer vast terug kom, maar ik moest gewoon mijn respect voor haar betuigen al had ik graag meer voor haar willen doen.
Woorden schieten me eigenlijk nog steeds gewoon te kort. Wat aan zich voor mij toch heel wat is want dat gebeurd me anders nooit.
Ik wou dat ze gewoon terug kon komen, dat het gewoon een hele flauwe grap was of zo. Maar dat is het (helaas) niet. Geen ban die Danny kan liften, geen "ha ha jullie trapten er mooi in", niets van dat al. En jullie mogen gerust weten, dat vind ik heel, heel erg triest.
Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Meerhoermanske het volgende:
Mja ik ben bang (weet het niet zeker) dat ik hier niet weer vast terug kom, maar ik moest gewoon mijn respect voor haar betuigen al had ik graag meer voor haar willen doen.
Woorden schieten me eigenlijk nog steeds gewoon te kort. Wat aan zich voor mij toch heel wat is want dat gebeurd me anders nooit.
Ik wou dat ze gewoon terug kon komen, dat het gewoon een hele flauwe grap was of zo. Maar dat is het (helaas) niet. Geen ban die Danny kan liften, geen "ha ha jullie trapten er mooi in", niets van dat al. En jullie mogen gerust weten, dat vind ik heel, heel erg triest.
Niet roken, niet drinken en geen lekkere gebakken visje in de boter, jong.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik bewaar onze laatste PM-wisseling van net voor haar overlijden ook nog steeds.
Ben nog vaak met haar in gedachten bezig.
En Staal, mooi dat van die distels.
Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen. Maar nee, ik moest het RL contact afdwingen in oktober toen het nog onduidelijk was maar wel ernstig leek. En ja, Loeders, verdomme. Drie jaar later.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Mirjam het volgende:
Staal, denk alsjeblieft niet dat het jouw schuld is en blijf alsjeblieft niet lopen met 'had ik maar'
Je kunt hem of zijn vrouw gewoon bellen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
@Staal, heb je nog wel contact met Simon en hoe gaat het met hem?
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.
Boeit me niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Misschien vergezocht maar er wordt nogal op je gereageerd vanuit de crew.
Mijn nederige excuses dat ik op je heb gereageerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.
[..]
Boeit me niet.
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen.
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.
[..]
Boeit me niet.
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.quote:Op zondag 24 maart 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door.
Staal, hoe is het nu? xxx
Geen chemo, maar een foto van mijzelf toen ik 30 kilo was aangekomen door de Prednison.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.
[..]
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.
Ze bewonderde jou in ieder geval in je strijdlust en dat jij schijnbaar ooit een voor en na foto van een chemo hebt gepost op FOK! Dat vond ze heel dapper en ze herkende het loslaten.
Hoop dat ik het niet te krom uitleg nu want ik wil juist het positieve overbrengen.
Lieverd!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef itsme het volgende:
En ik kom er nu pas achter. Ben wel op fok geweest maar niet gezien. Heb net haar topics gelezen. Zo verschrikkelijk. Mijn zus 2 jaar ouder heeft ook kanker en is opgegeven.Wat een vreselijke ziekte en het is zo snel gegaan bij loedertje.
Quenda was samen met Sanne een van mijn eerste vrienden op fok. Volgens mij heb ik haar nooit IRL gezien maar ik had veel lol met haar in het begin. Leuk mens!
Heb echt even zitten huilen hier achter mijn schermpje.
Grappig om terug te lezen. Ze was me er eentje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef yvonne het volgende:
EIL / FOK!Familie: Home op Stambomen-eiland ?
EIL / Het nieuwe FOK!Familiefotoalbumquote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Sanne het volgende:
Yv, ik kan mijn leesbril niet vinden, onderaan of bovenaan of in het midden?
Ik ook van jou.
EIL / FOK!-kers - Het zijn Real Life People!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:06 schreef Sanne het volgende:
Hier staat hét wel geregistreerd. Quenda was de schuldige achter Cynix en ik.
(thank you my angel, still love him)
EIL / Wist U dat......?
Was Q/Loedertje ook Jolleke?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
EIL / FOK!-kers - Het zijn Real Life People!
Nee, dit was een echte student(e)quote:Op woensdag 3 april 2013 00:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Was Q/Loedertje ook Jolleke?
Dat is voor het eerst dat ik dat lees?
Ik ging al twijfelen aan mijn speurkwaliteiten die ik van Quenda geleerd heb.quote:
Lekker overzichtelijk was het toen nog allemaal, hè?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:19 schreef Sanne het volgende:
Ik ging al twijfelen aan mijn speurkwaliteiten die ik van Quenda geleerd heb.
OMG, kan de klok niet even 12 jaar terug? Dat we allemaal elkaar nog kenden?
Ik ben zo blij dat ze wel terug kwamen. xxxquote:Op woensdag 3 april 2013 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker overzichtelijk was het toen nog allemaal, hè?
Quenda en Ulx waren gewoon voor eeuwig geband en zouden nooit meer terug mogen komen.
Rete-irritant soms en tegelijkertijd ook wel weer heel betrokken.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef Sanne het volgende:
Quenda had heel vaak heel erg gelijk, en soms ook niet, dan werd ze irritant.
Hey, een FOK!furby voor ernstig zieken op FOK! Kiddy up.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat de Furby die ik van Cynix kreeg bij haar kleinkind is beland.
Helaas kon ik niet meer voor haar doen.
En eenvoor Cartwoman, die weet wel waarom.
Maar ik blijf gewoon bij MuadDib hoor!
Stel iets voor in samenspraak met Simon ea?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:49 schreef Staal het volgende:
Ik vind het nog steeds heel naar dat er geen closure is. Misschien valt er wat af te spreken om samen een ceremonie te maken. Fuck die geldslorpers in de uitvaart. Wat niet is is niet omdat glansrijk te doen. Maar misschien kunnen mensen gewoon zelf afscheid nemen van Wendy. Ze verdient het zeer zeker.
Waarom niet?
Dat veld is open naast een drukke weg. Er is niets.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:09 schreef Sanne het volgende:
Ik ken er nog wel een die een closure wil, Staal.
Tussen de distels is mooi, ik (wij?) zijn erbij. Zij was Fok! vroeger.
Ik heb mijn auto aan de kant gezet toen zij werd verplaatst naar haar laatste rustplaats. Ik vind het kut, maar als zij het zo wilde, moet ik het hier mee doen.
Zou het wel mooi vinden om met haar Fok! vrienden een afscheid te houden, waar dan ook.
Al komen er honderden mensen. Dat zal niet gebeuren maar er zijn mensen die heel veel om haar geven en ook die hoeven zich niet verplicht te voelen om te komen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef Sanne het volgende:
Ik dacht dat ik haar een beetje kende, maar sprak Ximon vlak voor haar uitvaart.
Een meet is top, maar dan een kleine meet. Voor die paar mensen waar ze echt wat mee had. Jeweets. Tussen welke distels dat is maakt mij niet uit, ik ben er. Ik was er, altijd, voor haar.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
EIL / Het nieuwe FOK!Familiefotoalbum
Het zit er niet echt bij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 02:09 schreef Sanne het volgende:
Ik ken er nog wel een die een closure wil, Staal.
[...]
Tussen de distels is mooi, ik (wij?) zijn erbij. Zij was Fok! vroeger.
Zou het wel mooi vinden om met haar Fok! vrienden een afscheid te houden, waar dan ook.
Mocht er iets van de grond komen, dan zou ik daar wel graag bij zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 03:01 schreef Staal het volgende:
Ik ga wel e.e.a. aanzwengelen.
[...]
Die distels krijg je. Die plant ik voor jou en ik mis je.
Mooi hoe je dat verwoordt @zOuTzEePzOda...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
God, wat knap hoe die jongen dit heeft neergezet zeg!
Zelf 9 jaar geleden zo'n zelfde situatie gehad, ging om dezelfde ziekte ook, moeder van mij was pas 52 toen ze ging, ikzelf net 30.
Wat me nog het meest is bijgebleven is het feit dat mensen me in het begin overspoelde met reacties (die ik vaak niet aankon natuurlijk) en hoe sommige me later juist steeds meer gingen negeren op het moment dat ik de morele steun juist wel echt nodig had.
Ik wens je ook na zoveel maanden inmiddels nog steeds enorm veel sterkte toe!!!
Ik ken haar niet. Maar als ik het topic door lees dan dan wordt ik er wel emotioneel van om eerlijk te zijnquote:
Thnx. ¿;)quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef Maron het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat verwoordt @zOuTzEePzOda...
Ja serieus, lees mijn posts maar terug. Nooit zeker geweten wat het geslacht was. Ik wens de kinderen overigens veel sterkte.quote:
Da's eng he? Had ik ook, vorig jaar. Ze houden echt wel rekening met die hartklachten. Ik kreeg een medicijn, om die reden, maar een halve dosis.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef unitedshoties het volgende:
Gecondoleerd, voel best met je mee, maar ik hoop dat mijn moedertje niet hetzelfde lot overkomt; die zit namelijk ook met een zwak hart aan de chemo.
Ik wil niet schelden in een herinneringstopic..zeker niet in dat van ons 'Laiverdje' Loedertje ..De 'Banschee' zou zelfs de dood hebben kunnen voorspellen van Loedertje, maar het enige wat hij doet is zeuren achteraf..(de zeikzak)quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja serieus, lees mijn posts maar terug. Nooit zeker geweten wat het geslacht was. Ik wens de kinderen overigens veel sterkte.²
Ik denk dat zelfs BSB dit niet verkeerd bedoelt, maar zich ongelukkig uitdrukt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Maron het volgende:
Ik wil niet schelden in een herinneringstopic..zeker niet in dat van ons 'Laiverdje' Loedertje ..De 'Banschee' zou zelfs de dood hebben kunnen voorspellen van Loedertje, maar het enige wat hij doet is zeuren achteraf..(de zeikzak)
Stuge meid.... wel funky (waardige NWS-mod), haar in en outs ken ik ook en beestje (gha) Ze was een beesttje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Minder man! Altijd getwijfeld of Loedertje nou een man of vrouw was.
Sterkte!²
Gamma, we rule big time. (oldbees). En haar krukje is leeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:43 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat zelfs BSB dit niet verkeerd bedoelt, maar zich ongelukkig uitdrukt.
BSB heeft andere manieren van herdenken..(haast des FOKA!). in deze (historische) context juist bijzonder toepasselijk (anders zou ik ook geen vervolg posts achter hebben gelaten)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Maron het volgende:
[..]
Ik wil niet schelden in een herinneringstopic..zeker niet in dat van ons 'Laiverdje' Loedertje ..De 'Banschee' zou zelfs de dood hebben kunnen voorspellen van Loedertje, maar het enige wat hij doet is zeuren achteraf..(de zeikzak)
Jah jah..maar dat is dan gewoon maar een "de" ene -kut-kneus-user aan een andere..;)quote:Op maandag 1 juli 2013 00:19 schreef vosss het volgende:
De Bansheeboy?
Mijn god man, je doet net of die kneus heel wat is op FOK!.
Het is gewoon een kutuser zoals er zoveel zijn. Dus laat dat "de" maar achterwege.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |