Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen. Maar nee, ik moest het RL contact afdwingen in oktober toen het nog onduidelijk was maar wel ernstig leek. En ja, Loeders, verdomme. Drie jaar later.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Mirjam het volgende:
Staal, denk alsjeblieft niet dat het jouw schuld is en blijf alsjeblieft niet lopen met 'had ik maar'
Je kunt hem of zijn vrouw gewoon bellen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
@Staal, heb je nog wel contact met Simon en hoe gaat het met hem?
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.
Boeit me niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Misschien vergezocht maar er wordt nogal op je gereageerd vanuit de crew.
Mijn nederige excuses dat ik op je heb gereageerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.
[..]
Boeit me niet.
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen.
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.
[..]
Boeit me niet.
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.quote:Op zondag 24 maart 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door.
Staal, hoe is het nu? xxx
Geen chemo, maar een foto van mijzelf toen ik 30 kilo was aangekomen door de Prednison.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.
[..]
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.
Ze bewonderde jou in ieder geval in je strijdlust en dat jij schijnbaar ooit een voor en na foto van een chemo hebt gepost op FOK! Dat vond ze heel dapper en ze herkende het loslaten.
Hoop dat ik het niet te krom uitleg nu want ik wil juist het positieve overbrengen.
Lieverd!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef itsme het volgende:
En ik kom er nu pas achter. Ben wel op fok geweest maar niet gezien. Heb net haar topics gelezen. Zo verschrikkelijk. Mijn zus 2 jaar ouder heeft ook kanker en is opgegeven.Wat een vreselijke ziekte en het is zo snel gegaan bij loedertje.
Quenda was samen met Sanne een van mijn eerste vrienden op fok. Volgens mij heb ik haar nooit IRL gezien maar ik had veel lol met haar in het begin. Leuk mens!
Heb echt even zitten huilen hier achter mijn schermpje.
Grappig om terug te lezen. Ze was me er eentje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef yvonne het volgende:
EIL / FOK!Familie: Home op Stambomen-eiland ?
EIL / Het nieuwe FOK!Familiefotoalbumquote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef Sanne het volgende:
Yv, ik kan mijn leesbril niet vinden, onderaan of bovenaan of in het midden?
Ik ook van jou.
EIL / FOK!-kers - Het zijn Real Life People!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:06 schreef Sanne het volgende:
Hier staat hét wel geregistreerd. Quenda was de schuldige achter Cynix en ik.
(thank you my angel, still love him)
EIL / Wist U dat......?
Was Q/Loedertje ook Jolleke?quote:Op woensdag 3 april 2013 00:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
EIL / FOK!-kers - Het zijn Real Life People!
Nee, dit was een echte student(e)quote:Op woensdag 3 april 2013 00:09 schreef Sanne het volgende:
[..]
Was Q/Loedertje ook Jolleke?
Dat is voor het eerst dat ik dat lees?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |