Dat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
![]()
Gezallich!!
![]()
![]()
Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
14.gifquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
Gezallich!!
![]()
![]()
Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
Is het ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Meerhoermanske het volgende:
Mja ik ben bang (weet het niet zeker) dat ik hier niet weer vast terug kom, maar ik moest gewoon mijn respect voor haar betuigen al had ik graag meer voor haar willen doen.
Woorden schieten me eigenlijk nog steeds gewoon te kort. Wat aan zich voor mij toch heel wat is want dat gebeurd me anders nooit.
Ik wou dat ze gewoon terug kon komen, dat het gewoon een hele flauwe grap was of zo. Maar dat is het (helaas) niet. Geen ban die Danny kan liften, geen "ha ha jullie trapten er mooi in", niets van dat al. En jullie mogen gerust weten, dat vind ik heel, heel erg triest.
Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Meerhoermanske het volgende:
Mja ik ben bang (weet het niet zeker) dat ik hier niet weer vast terug kom, maar ik moest gewoon mijn respect voor haar betuigen al had ik graag meer voor haar willen doen.
Woorden schieten me eigenlijk nog steeds gewoon te kort. Wat aan zich voor mij toch heel wat is want dat gebeurd me anders nooit.
Ik wou dat ze gewoon terug kon komen, dat het gewoon een hele flauwe grap was of zo. Maar dat is het (helaas) niet. Geen ban die Danny kan liften, geen "ha ha jullie trapten er mooi in", niets van dat al. En jullie mogen gerust weten, dat vind ik heel, heel erg triest.
Niet roken, niet drinken en geen lekkere gebakken visje in de boter, jong.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik bewaar onze laatste PM-wisseling van net voor haar overlijden ook nog steeds.
Ben nog vaak met haar in gedachten bezig.
En Staal, mooi dat van die distels.
Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen. Maar nee, ik moest het RL contact afdwingen in oktober toen het nog onduidelijk was maar wel ernstig leek. En ja, Loeders, verdomme. Drie jaar later.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Mirjam het volgende:
Staal, denk alsjeblieft niet dat het jouw schuld is en blijf alsjeblieft niet lopen met 'had ik maar'
Je kunt hem of zijn vrouw gewoon bellen hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
@Staal, heb je nog wel contact met Simon en hoe gaat het met hem?
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.
Boeit me niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Misschien vergezocht maar er wordt nogal op je gereageerd vanuit de crew.
Mijn nederige excuses dat ik op je heb gereageerd.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.
[..]
Boeit me niet.
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen.
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.
[..]
Boeit me niet.
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.quote:Op zondag 24 maart 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door.
Staal, hoe is het nu? xxx
Geen chemo, maar een foto van mijzelf toen ik 30 kilo was aangekomen door de Prednison.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.
[..]
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.
Ze bewonderde jou in ieder geval in je strijdlust en dat jij schijnbaar ooit een voor en na foto van een chemo hebt gepost op FOK! Dat vond ze heel dapper en ze herkende het loslaten.
Hoop dat ik het niet te krom uitleg nu want ik wil juist het positieve overbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |