abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:00:56 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124317523
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:

:( :( :( Gezallich!! :( :( :(

Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
Dat!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 maart 2013 @ 23:31:02 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124319089
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

:( :( :( Gezallich!! :( :( :(

Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
14.gif
Of hoe je dat tegenwoordig hier ook doet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_124370947
Mja ik ben bang (weet het niet zeker) dat ik hier niet weer vast terug kom, maar ik moest gewoon mijn respect voor haar betuigen al had ik graag meer voor haar willen doen.

Woorden schieten me eigenlijk nog steeds gewoon te kort. Wat aan zich voor mij toch heel wat is want dat gebeurd me anders nooit.

Ik wou dat ze gewoon terug kon komen, dat het gewoon een hele flauwe grap was of zo. Maar dat is het (helaas) niet. Geen ban die Danny kan liften, geen "ha ha jullie trapten er mooi in", niets van dat al. En jullie mogen gerust weten, dat vind ik heel, heel erg triest.
Voor Quenda
  † In Memoriam † zaterdag 23 maart 2013 @ 19:01:07 #204
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124415437
Dat vinden wij ook, MHM. ;(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:09:02 #205
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_124425442
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Meerhoermanske het volgende:
Mja ik ben bang (weet het niet zeker) dat ik hier niet weer vast terug kom, maar ik moest gewoon mijn respect voor haar betuigen al had ik graag meer voor haar willen doen.

Woorden schieten me eigenlijk nog steeds gewoon te kort. Wat aan zich voor mij toch heel wat is want dat gebeurd me anders nooit.

Ik wou dat ze gewoon terug kon komen, dat het gewoon een hele flauwe grap was of zo. Maar dat is het (helaas) niet. Geen ban die Danny kan liften, geen "ha ha jullie trapten er mooi in", niets van dat al. En jullie mogen gerust weten, dat vind ik heel, heel erg triest.
Is het ook.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_124425821
Gecondoleerd!!!

Ik wil je graag heel veel sterkte wensen met dit grote verlies... Houd je sterk en blijf de mooie momenten met je moeder herrinneren!
<3
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:30:14 #207
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_124426361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:11 schreef Meerhoermanske het volgende:

Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.

Misschien vergezocht maar er wordt nogal op je gereageerd vanuit de crew.
Vooropgesteld, ik ben geen familie. Maar ik heb wel weken na haar dood steeds op mijn mobiel gekeken of er niet een smsje of een gemiste call was. Gewoon ook midden in de nacht, want dat was er gewoon. Als je geen afscheid kunt nemen blijf je dat doen. Dat is lekker makkelijk ook nog, dat vervaagd langzaam. Ik gooi haar berichten nooit weg. Niet op FOK!PM en niet op mijn mobiel.

Maar ik heb het nog niet opgebracht om naar het strooiveld te gaan. Dat is al zo onpersoonlijk en aan de weg. Maar ik droom nog steeds over Wendy. Dan komt ze dat ziekenhuisbed uit. De eerste ontmoeting. Als het voorjaar nu eens echt komt? Dan plant ik stiekem distels voor haar, opdat ze in haar as en dat van vele anderen kunnen bloeien. Zal ze wel stiekem in bossage moeten planten want anders worden ze weggehaald. Die distels heb ik haar in de wintermaanden nooit kunnen geven en ze bleef er maar om vragen. Distels, want die pasten bij haar karakter vond ze. Dat was ook wel zo, denk ik. LOL.

Trut, ze wist ook helemaal niks van planten. :D.
Die distels krijgt ze hoor. Dat heb ik beloofd ook.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 24 maart 2013 @ 00:14:00 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124427944
Ik bewaar onze laatste PM-wisseling van net voor haar overlijden ook nog steeds.
Ben nog vaak met haar in gedachten bezig.

En Staal, mooi dat van die distels. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 maart 2013 @ 01:11:37 #209
42366 Staal
pi_124429682
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 00:14 schreef golfer het volgende:
Ik bewaar onze laatste PM-wisseling van net voor haar overlijden ook nog steeds.
Ben nog vaak met haar in gedachten bezig.

En Staal, mooi dat van die distels. ^O^
Niet roken, niet drinken en geen lekkere gebakken visje in de boter, jong.

Kul hoor. Het is gewoon klote.
Ik ga Loeders niet verheerlijken want ze kon naar mensen echt een kutwijf zijn op FOK!
Geen geschrap in deze.

Exact drie jaar voor haar dood kreeg ik een PM van haar. Ik had gepost in LIF over een typisch vrouwenkwaaltje en zij wist de oplossing en die gebruik ik nog en als het anders is een ander iets. Daar hebben we het nog bij haar thuis over gehad. Zij begon daar over. Ik vond het zo niks weet je om het daar over te hebben. Maar het werkte voor ons.

Maar we raakten eerder via de mail door dat onderwerp toen aan de praat. Over buurten in Bergen en over ons werk. Ze zocht mee naar huizen etc. Er gebeurde toen veel in haar leven. Het contract op haar werk werd niet verlengd, de relatie liep niet goed en ze had best enge vreemde klachten, waarop ik toen zei dat die klachten gewoon niet klopten en dat ze dat moest laten onderzoeken. Die mails heb ik later pas teruggelezen, na haar dood. Maar ook het aandringen van mij toen. Het was toen allemaal zo matter of factly. Was ik in die tijd maar zo doortastend geweest om haar persoonlijk naar een dokter te schoppen ook he. Gewoon net als toen ze nog niet zeker was van hoe en wat. Gewoon "hou je mond, en schop het niet weg".

Die laatste mail toen heb ik beantwoord dat ik nog zou reageren. Ik heb het teruggezocht na haar dood maar ik heb dat nooit meer gedaan. Via Snakey kwam er weer contact.

Ik heb nog steeds een gevoel van had ik maar.
Hoe is het mogelijk dat je via internet en mail zulke intieme dingen deelt die er niet echt toe doen. Dat je te laat bent dat je niet alles hebt gedaan terwijl je de signalen hebt gekregen dat het foute boel was? En de ellende is, ze wist het zelf wrs. dondersgoed ook. Dat vind ik zo erg. Dat valt niet eens uit te leggen ook.
Un certain jeune homme
  zondag 24 maart 2013 @ 01:17:58 #210
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_124429903
Staal, denk alsjeblieft niet dat het jouw schuld is en blijf alsjeblieft niet lopen met 'had ik maar'
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 24 maart 2013 @ 01:33:10 #211
42366 Staal
pi_124430339
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Mirjam het volgende:
Staal, denk alsjeblieft niet dat het jouw schuld is en blijf alsjeblieft niet lopen met 'had ik maar'
Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen. Maar nee, ik moest het RL contact afdwingen in oktober toen het nog onduidelijk was maar wel ernstig leek. En ja, Loeders, verdomme. Drie jaar later.

Dat nalezen op emailaccounts. Dat maakt me zo boos. Had ik het maar eerder gedaan, gewoon een schop onder haar kont. Dat had ze nodig. Ze had al drie jaar ervoor gekke rare klachten. Als je het leest dan weet je het. Dat maakt me nog steeds zo boos. Had ik toen maar met al haar flauwekul. Ik heb die mail niet eens meer beantwoord. Jawel,maar onder het mom van later. Daar ben ik een ster in.

Nee, het is mijn schuld niet maar had ik maar eerder die vriendschap aangegaan. Die was er namelijk al. En dat bleek ook via Castity.

Had ik maar toen, en eerder.
Un certain jeune homme
  zondag 24 maart 2013 @ 01:45:05 #212
11102 knep
Mountainfreak
pi_124430695
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!
  zondag 24 maart 2013 @ 01:50:49 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124430840
@Staal, heb je nog wel contact met Simon en hoe gaat het met hem?
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 maart 2013 @ 01:55:54 #214
42366 Staal
pi_124430948
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef golfer het volgende:
@Staal, heb je nog wel contact met Simon en hoe gaat het met hem?
Je kunt hem of zijn vrouw gewoon bellen hoor.
Un certain jeune homme
  zondag 24 maart 2013 @ 02:10:06 #215
42366 Staal
pi_124431183

Je ging uiteindelijk alleen naar Vlissingen. Je mocht niet wandelen of rollen, buiten.
Ik had je mee moeten schoppen naar de zee. De zee, die had je als achtergrond op je laptop.

In de toekomst zou ik dat nooit meer pikken ook. De zee en een lekker visje nadien.
Un certain jeune homme
pi_124431247
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Ik mag hopen dat het laatste niet met mij te maken heeft trouwens i.v.m. ooit een leuke speurtochtreeks.
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, dus nee.

quote:
17s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Staal het volgende:
Misschien vergezocht maar er wordt nogal op je gereageerd vanuit de crew.
Boeit me niet.
Voor Quenda
  zondag 24 maart 2013 @ 02:22:07 #217
42366 Staal
pi_124431301
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:

[..]

[..]

Boeit me niet.
Mijn nederige excuses dat ik op je heb gereageerd.
Un certain jeune homme
pi_124432341
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 01:33 schreef Staal het volgende:

[..]

Nee, ik heb nul debet aan kanker en die uitzaaiingen. Maar ik had haar drie jaar eerder wel gvd naar een dokter kunnen schoppen.
dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?
  zondag 24 maart 2013 @ 21:59:30 #219
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_124462903
Gecondoleerd, ik wens je heel veel sterkte met het verlies.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:44:26 #220
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124511255
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:16 schreef Meerhoermanske het volgende:

[..]

[..]

Boeit me niet.
Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door. :*

Staal, hoe is het nu? xxx
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:47:18 #221
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124511307
Ik heb je niet goed gekend Loedertje, maar toch vind ik het jammer dat je er nu niet meer bent.

Gecondoleerd en sterkte voor de nabestaanden.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:42:24 #222
42366 Staal
pi_124544093
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 07:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

dat had niet geholpen. Ze is toch naar haar dokter geweest die haar totaal niet serieus nam en echt veeeeeel te laat met een diagnose kwam?
Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 00:44 schreef Sanne het volgende:

[..]

Allemaal na jouw tijd. Maar het leven ging hier ook door. :*

Staal, hoe is het nu? xxx
Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.
Ze bewonderde jou in ieder geval in je strijdlust en dat jij schijnbaar ooit een voor en na foto van een chemo hebt gepost op FOK! Dat vond ze heel dapper en ze herkende het loslaten.

Hoop dat ik het niet te krom uitleg nu want ik wil juist het positieve overbrengen.
Un certain jeune homme
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:05:35 #223
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124545801
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef Staal het volgende:

[..]

Dat ligt veel genuanceerder. Zou het kunnen aantonen d.m.v. mails maar dat ga ik niet doen. Maar het is veel te kort door de bocht om dit werkelijk te denken.

[..]

Dat vraag ik eigenlijk veel liever aan jou. Hoe gaat het met jou? Ze heeft het over je gehad ook. Loeders was niet mis te verstaan ijdel. Maar ja, e.e.a. zorgt er wel eens voor dat je er niet op je Paasbest uitziet.
Ze bewonderde jou in ieder geval in je strijdlust en dat jij schijnbaar ooit een voor en na foto van een chemo hebt gepost op FOK! Dat vond ze heel dapper en ze herkende het loslaten.

Hoop dat ik het niet te krom uitleg nu want ik wil juist het positieve overbrengen.
Geen chemo, maar een foto van mijzelf toen ik 30 kilo was aangekomen door de Prednison.

Loedertje kwam op een of andere manier altijd weer terug in mijn leven. Jij bent een supergrote steun voor haar geweest!

(en ik weet wat je bedoelt over die positieve uitleg)
:*
  Trouwste user 2022 woensdag 27 maart 2013 @ 04:02:51 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_124555135
Sanne _O_

Ik kom steeds dit topic tegen in m'n AT.

Wordt steeds weer verdrietig.

Nu ook, terwijl ik alleen ff moet pissen..

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:31:30 #225
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_124568423
Gecondoleerd met het verlies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')