Niks erg, je bent er achter gekomen tochquote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:01 schreef ximon1985 het volgende:
Dit was het liedje wat mijn moeder jarenlang heeft gedraait nu ik pas serieus naar de tekst luister heb ik pas door dat dit liedje inderdaad bij haar leven paste te erg voor woorden dat ik er nu pas achter kom
Dat waardeer ik dan enorm van haarquote:Mijn moeder had de wens dat ik het iedereen op het forum waar ze contact mee had het zal laten weten als er iets met haar gebeurt zou zijn...
Mirrorman!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Meerhoermanske het volgende:
Lieve Quenda,
Woorden schieten me tekort. Je bent echt veel te vroeg van ons weg genomen. Ik zal altijd de gein herinneren die we gehad hebben, je vrijpostigheid.
Gister dacht ik voor het eerst sinds jaren aan je en vandaag hoor ik ineens dit.
Ik zal je nooit vergeten Quenda.
quote:
Dat!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
![]()
Gezallich!!
![]()
![]()
Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
14.gifquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]![]()
![]()
Gezallich!!
![]()
![]()
Kun je nagaan hoeveel indruk Loeder/Quenda heeft gemaakt op veel mensen, als ze er zich zelfs opnieuw voor registreren om hier nog te kunnen posten. Mooi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |