Beste allemaal
ik zal me eerst even kort voorstellen aangezien dit nogal een vervelende situatie is.
Ik ben Simon de 27 jarige zoon van loedertje op dit forum waar ze al jaren actief was
Mijn moeder had de wens dat ik het iedereen op het forum waar ze contact mee had het zal laten weten als er iets met haar gebeurt zou zijn...
De meeste van jullie wisten hoe de situatie met haar was zie topic
LIF / Mijn eerste chemo../Loeder's kankertopicik werdt gisterochtend vroeg gebeld door het ziekenhuis met de mededeling dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest komen omdat het erg slecht met haar ging, eenmaal aangekomen bleek dat ze 1,2 liter vocht in haar ene long had zitten waardoor ze amper kon ademhalen en ze leek in de eerste instantie ieder moment te kunnen overlijden aangezien ze er keihard tegen aan het vechten was.
ze had dit al eens eerder gehad en toen bleek ook al als het vocht weg was ging het weer beter en werdt ze na een paar uur gelijk weer de oude, volop praten/ tegendraads zijn ( zelfs tegen de verplegers mbt Medicatie kortom altijd eigenwijs zoals ik haar niet anders ken.
Vlak na de behandeling van het verwijderen van het vocht ging het dus helemaal weer de goede kant op, ze zei nog tegen mij, jeeej ik kan dan als alles meezit volgende week eindelijk aan de chemo beginnen, we hebben nog erg veel gepraat, maar toen uiteindelijk werdt ze natuurlijk moet van de zwaar intensieve inspanning die ze sinds gisteravond al had dus wij waren eventjes naar huis gegaan, ik zei nog tegen haar ik zie je straks weer probeer lekker te slapen..
Om 18:04 gisteravond is ze overleden aan een onverwachtse hartstilstand terwijl ze haar hielpen in een stoel te zitten omdat ze haar eten wou laten zakken ( ze had een kleine 10 minuten daarvoor nog gegeten )
Ik werdt pas om 18:17 gebeld dat ik met spoed naar het ziekenhuis moest komen, uit veiligheid hebben ze blijkbaar niet verteld dat ze was overleden.
Eenmaal aangekomen bleek dit dus het geval.
Mijn moeder is 47 jaar geworden.
Ik wil jullie bedanken voor de leuke tijd die ze met iedereen van jullie heeft gehad ( ik weet zelf totaal niet welke mensen er met haar omgingen op dit forum dus laat mij dit aub eventjes weten )
Bedankt voor alles!
Simon..