Al komen er honderden mensen. Dat zal niet gebeuren maar er zijn mensen die heel veel om haar geven en ook die hoeven zich niet verplicht te voelen om te komen.quote:Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef Sanne het volgende:
Ik dacht dat ik haar een beetje kende, maar sprak Ximon vlak voor haar uitvaart.
Een meet is top, maar dan een kleine meet. Voor die paar mensen waar ze echt wat mee had. Jeweets. Tussen welke distels dat is maakt mij niet uit, ik ben er. Ik was er, altijd, voor haar.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
EIL / Het nieuwe FOK!Familiefotoalbum
Het zit er niet echt bij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 02:09 schreef Sanne het volgende:
Ik ken er nog wel een die een closure wil, Staal.
[...]
Tussen de distels is mooi, ik (wij?) zijn erbij. Zij was Fok! vroeger.
Zou het wel mooi vinden om met haar Fok! vrienden een afscheid te houden, waar dan ook.
Mocht er iets van de grond komen, dan zou ik daar wel graag bij zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 03:01 schreef Staal het volgende:
Ik ga wel e.e.a. aanzwengelen.
[...]
Die distels krijg je. Die plant ik voor jou en ik mis je.
Mooi hoe je dat verwoordt @zOuTzEePzOda...quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
God, wat knap hoe die jongen dit heeft neergezet zeg!
Zelf 9 jaar geleden zo'n zelfde situatie gehad, ging om dezelfde ziekte ook, moeder van mij was pas 52 toen ze ging, ikzelf net 30.
Wat me nog het meest is bijgebleven is het feit dat mensen me in het begin overspoelde met reacties (die ik vaak niet aankon natuurlijk) en hoe sommige me later juist steeds meer gingen negeren op het moment dat ik de morele steun juist wel echt nodig had.
Ik wens je ook na zoveel maanden inmiddels nog steeds enorm veel sterkte toe!!!
Ik ken haar niet. Maar als ik het topic door lees dan dan wordt ik er wel emotioneel van om eerlijk te zijnquote:
Thnx. ¿;)quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef Maron het volgende:
[..]
Mooi hoe je dat verwoordt @zOuTzEePzOda...
Ja serieus, lees mijn posts maar terug. Nooit zeker geweten wat het geslacht was. Ik wens de kinderen overigens veel sterkte.quote:
Da's eng he? Had ik ook, vorig jaar. Ze houden echt wel rekening met die hartklachten. Ik kreeg een medicijn, om die reden, maar een halve dosis.quote:Op zondag 12 mei 2013 10:17 schreef unitedshoties het volgende:
Gecondoleerd, voel best met je mee, maar ik hoop dat mijn moedertje niet hetzelfde lot overkomt; die zit namelijk ook met een zwak hart aan de chemo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |