abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 april 2013 @ 00:19:38 #241
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124819980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:12 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dit was een echte student(e)
Ik ging al twijfelen aan mijn speurkwaliteiten die ik van Quenda geleerd heb.
OMG, kan de klok niet even 12 jaar terug? Dat we allemaal elkaar nog kenden?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 3 april 2013 @ 00:24:13 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124820096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:19 schreef Sanne het volgende:

Ik ging al twijfelen aan mijn speurkwaliteiten die ik van Quenda geleerd heb.
OMG, kan de klok niet even 12 jaar terug? Dat we allemaal elkaar nog kenden?
Lekker overzichtelijk was het toen nog allemaal, hè?
Quenda en Ulx waren gewoon voor eeuwig geband en zouden nooit meer terug mogen komen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 april 2013 @ 00:27:19 #243
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124820185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Lekker overzichtelijk was het toen nog allemaal, hè?
Quenda en Ulx waren gewoon voor eeuwig geband en zouden nooit meer terug mogen komen. :')
Ik ben zo blij dat ze wel terug kwamen. xxx
Danny misschien niet, maar dat waren mijn vriendjes. Er was geen CUL, of OLDbies of wat voor kliek ook. Quenda had heel vaak heel erg gelijk, en soms ook niet, dan werd ze irritant. Maar nog steeds was zij een van de users waarvoor ik terugkwam, ik wou dat ik er nu een paar interessante kende, imho is het de afgelopen 8 jaar alleen maar prut prut en nog meer prut.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 3 april 2013 @ 00:32:49 #244
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124820349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef Sanne het volgende:

Quenda had heel vaak heel erg gelijk, en soms ook niet, dan werd ze irritant.
Rete-irritant soms en tegelijkertijd ook wel weer heel betrokken.
En ondanks het bloed onder de nagels vandaan trekken was het altijd wel een spannende vrouw.
Jarenlang geen contact meer gehad tot de laatste periode en toen was ze zo fragiel en toch ook weer zo wils-sterk. Ze had zich er zo verheugd om de verjaardag van haar kleinkind te gaan halen en dat is dus niet gelukt. :'(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 april 2013 @ 00:34:50 #245
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124820408
Ík had altijd contact met haar, of ik het wilde of niet, zij was de betweterige zus, die me toesprak als ik net uit narcose kwam, me moet in praatte met de prednison en en passant vertelde dat ze dood ging. Dat was ook Wendy. Respect,
  woensdag 3 april 2013 @ 00:36:38 #246
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124820449
Ik ben nog steeds blij dat de Furby die ik van Cynix kreeg bij haar kleinkind is beland. O+
Helaas kon ik niet meer voor haar doen.

En een :* voor Cartwoman, die weet wel waarom.
Maar ik blijf gewoon bij MuadDib hoor!
  woensdag 3 april 2013 @ 01:49:11 #247
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_124821813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nog steeds blij dat de Furby die ik van Cynix kreeg bij haar kleinkind is beland. O+
Helaas kon ik niet meer voor haar doen.

En een :* voor Cartwoman, die weet wel waarom.
Maar ik blijf gewoon bij MuadDib hoor!
Hey, een FOK!furby voor ernstig zieken op FOK! Kiddy up.

Grapje.

Ik ben blij dat je er bent. Volgens mij ken ik jou met een andere avatar. Sanne.
Maar ze noemde jou vol bewondering en ze zat dat te volgen en als ik e.e.a. aan tijd aan elkaar knoop wist ze dondersgoed dat het serieus was.

Het is makkelijk om naderhand te ouwehoeren dat het allemaal gelegen heeft aan de huisarts, artsen in het ziekenhuis. Veel boosheid en publiciteit willen zoeken. Maar ze wist verdomde goed hoe ernstig het was. Ze heeft alles geregeld voor haar zoon, schoondochter en kleinzoon. Dat heeft ze gedaan.

Wat er boven haar hoofd gebeurd is met b.t. het niet reanimeren is ook mensonterend. Alsof je er niet meer toe doet. Hoe afschuwelijk moet dat wel niet zijn als je tot het gaatje wilt gaan. Het was haar recht. Er zijn wel fouten gemaakt maar juist niet op die momenten. Niet fysiek. Dat geloof ik absoluut niet.

Haar woede rondom e.e.a klopte ook niet helemaal. Ik hou van haar maar ik snap drommels goed dat ze niet zo leuk was voor heel veel mensen die hier beleefd zwijgen.
Ik vond haar jaren ook niet aardig maar deelde een kwaaltje met haar en zo ontstond het contact. Van haar uit en dat is een intiem vrouwending. Een kwaaltje en toen was het meteen al goed. Niks kanker maar er deed wel wat op. Zoveel was zeker. Mijn laatste mail aan haar toen was dat ik boodschappen voor haar wilde doen. Mind fucking you, ze was geen buurvrouw. Ze was op en weet het zelf aan stress. Verbroken relatie, verandering van baan. Iedere huisarts zou het op stress gooien.
Zelf stond ze toen vooraan om het daarop te gooien. Ik voel me nog steeds bezwaard als ik die mails lees van een paar jaar terug. Ik had toen verder moeten hameren en ik denk dat ze dan gewoon nog had geleefd.

Zoals ik haar beschouw, ze hield van kerken en tradities. Ze hield van poespas, alleen niet van ver lopen. En ze heeft wat gelopen hoor, beste herinneringen ooit. Veel te dure bergschoenen die zgn niet liepen. De waarheid ligt in het midden. Dat geloof ik wel.

Ik vind het nog steeds heel naar dat er geen closure is. Misschien valt er wat af te spreken om samen een ceremonie te maken. Fuck die geldslorpers in de uitvaart. Wat niet is is niet omdat glansrijk te doen. Maar misschien kunnen mensen gewoon zelf afscheid nemen van Wendy. Ze verdient het zeer zeker.

Waarom niet?

Ik plant distels, die distels zijn een belofte.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 3 april 2013 @ 02:02:11 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_124821955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 01:49 schreef Staal het volgende:

Ik vind het nog steeds heel naar dat er geen closure is. Misschien valt er wat af te spreken om samen een ceremonie te maken. Fuck die geldslorpers in de uitvaart. Wat niet is is niet omdat glansrijk te doen. Maar misschien kunnen mensen gewoon zelf afscheid nemen van Wendy. Ze verdient het zeer zeker.

Waarom niet?

Stel iets voor in samenspraak met Simon ea?
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 april 2013 @ 02:09:51 #249
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124822036
Ik ken er nog wel een die een closure wil, Staal.
Tussen de distels is mooi, ik (wij?) zijn erbij. Zij was Fok! vroeger.

Ik heb mijn auto aan de kant gezet toen zij werd verplaatst naar haar laatste rustplaats. Ik vind het kut, maar als zij het zo wilde, moet ik het hier mee doen.
Zou het wel mooi vinden om met haar Fok! vrienden een afscheid te houden, waar dan ook.
  woensdag 3 april 2013 @ 02:22:46 #250
42366 Staal
pi_124822175
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 02:09 schreef Sanne het volgende:

Ik heb mijn auto aan de kant gezet toen zij werd verplaatst naar haar laatste rustplaats. Ik vind het kut, maar als zij het zo wilde, moet ik het hier mee doen.
Zou het wel mooi vinden om met haar Fok! vrienden een afscheid te houden, waar dan ook.
Dat veld is open naast een drukke weg. Er is niets.
Zij wilde dit met een reden. Dit was nooit haar wens. Ze ging verdorie iedere kerk in he. De situatie was nu eenmaal zo en ze maalde er niet om en ze heeft ander zaken enorm goed achtergelaten. Je hebt nu eenmaal niet altijd alle keus.

Een meet?
Un certain jeune homme
  woensdag 3 april 2013 @ 02:24:34 #251
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_124822199
Ik dacht dat ik haar een beetje kende, maar sprak Ximon vlak voor haar uitvaart.
Een meet is top, maar dan een kleine meet. Voor die paar mensen waar ze echt wat mee had. Jeweets. Tussen welke distels dat is maakt mij niet uit, ik ben er. Ik was er, altijd, voor haar.
pi_124822256
Bah wat vreselijk, wel knap dat je het zo kunt verwoorden in een topic, zou ik niet kunnen, anyways, gecondoleerd en heel veel sterkte..
  woensdag 3 april 2013 @ 03:01:45 #253
42366 Staal
pi_124822475
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef Sanne het volgende:
Ik dacht dat ik haar een beetje kende, maar sprak Ximon vlak voor haar uitvaart.
Een meet is top, maar dan een kleine meet. Voor die paar mensen waar ze echt wat mee had. Jeweets. Tussen welke distels dat is maakt mij niet uit, ik ben er. Ik was er, altijd, voor haar.
Al komen er honderden mensen. Dat zal niet gebeuren maar er zijn mensen die heel veel om haar geven en ook die hoeven zich niet verplicht te voelen om te komen.

Ik ga wel e.e.a. aanzwengelen. En het kan egocentrisch over komen maar ik mis haar. Veel lullen. Tijd deed er niet toe. De eerste weken na haar dood zat ik zomaar eens te kijken op die telefoon. Jah, jeemig.
Ik ben ook nog eens kwaad op haar geweest trouwens. "Jah, ik ga nu op de tafel de kamer in en ik bel je meteen zodra ik eruit kom". Godsakke, ze bleek gewoon te trollen op FOK! met kerels die ze potentiëlen vond. Dat flikte ze gewoon net zo makkelijk. En dan kreeg je daags erna een smsje "ben je boos". Ik was boos, damn you. Nooit lang.

Ik zie haar zo voor me. Kun je nagaan in die korte maanden. Ik mis je. Kijk inmiddels niet meer op mijn telefoon. En ik voel me heel schuldig dat ik je niet eerder gedwongen heb. Dat is gewoon wat ik drie jaar eerder had moeten doen. Ik reageerde niet meer. Want ja, eigen dingen gingen voor en vergeten. En het bizarre is dat er een schoonmakerij vanuit jou was. Dat is nog het meest rare. We hebben het uitgesproken maar ik was daar daar niet mee bezig en ik begreep het niet eens. Jij wist het al. Je hebt alles geregeld, voor jezelf was het niet meer mogelijk. Die distels krijg je. Die plant ik voor jou en ik mis je.
Un certain jeune homme
  zondag 7 april 2013 @ 13:04:48 #254
1585 itsme
Chaoot!
pi_124983643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

EIL / Het nieuwe FOK!Familiefotoalbum
Het zit er niet echt bij.
_O- Jammer dat die html linkjes niet werken maar dankzij dit komen wat herinneringen boven dwarrelen. Tante Bep bv is die er nog, op fok bedoel ik. Bong, pluisje.Leuke tijden.

Ik vind het iig erg fijn dat er hier een topic is waar we over haar kunnen praten.

[ Bericht 5% gewijzigd door itsme op 07-04-2013 13:10:41 ]
  † In Memoriam † zondag 7 april 2013 @ 18:53:44 #255
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124998198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 02:09 schreef Sanne het volgende:
[...]
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 03:01 schreef Staal het volgende:
Ik ga wel e.e.a. aanzwengelen.
[...]
Die distels krijg je. Die plant ik voor jou en ik mis je.
Mocht er iets van de grond komen, dan zou ik daar wel graag bij zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_125123221
God, wat knap hoe die jongen dit heeft neergezet zeg!

Zelf 9 jaar geleden zo'n zelfde situatie gehad, ging om dezelfde ziekte ook, moeder van mij was pas 52 toen ze ging, ikzelf net 30.

Wat me nog het meest is bijgebleven is het feit dat mensen me in het begin overspoelde met reacties (die ik vaak niet aankon natuurlijk) en hoe sommige me later juist steeds meer gingen negeren op het moment dat ik de morele steun juist wel echt nodig had.

Ik wens je ook na zoveel maanden inmiddels nog steeds enorm veel sterkte toe!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door zOuTzEePzOda op 10-04-2013 19:47:23 ]
Ik zal het rustig door mijn gedachte laten gaan!
pi_125218008
quote:
12s.gif Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
God, wat knap hoe die jongen dit heeft neergezet zeg!

Zelf 9 jaar geleden zo'n zelfde situatie gehad, ging om dezelfde ziekte ook, moeder van mij was pas 52 toen ze ging, ikzelf net 30.

Wat me nog het meest is bijgebleven is het feit dat mensen me in het begin overspoelde met reacties (die ik vaak niet aankon natuurlijk) en hoe sommige me later juist steeds meer gingen negeren op het moment dat ik de morele steun juist wel echt nodig had.

Ik wens je ook na zoveel maanden inmiddels nog steeds enorm veel sterkte toe!!!
Mooi hoe je dat verwoordt @zOuTzEePzOda...
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:48:17 #258
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_125219029
Simon, gecondoleerd.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 april 2013 @ 00:05:35 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_125219769
We blijven aan Loedertje denken.

:P

[ Bericht 19% gewijzigd door tong80 op 13-04-2013 00:18:06 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 13 april 2013 @ 02:40:29 #260
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125224388
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef tong80 het volgende:
We blijven aan Loedertje denken.

:P
Ik ken haar niet. Maar als ik het topic door lees dan dan wordt ik er wel emotioneel van om eerlijk te zijn :o -O-

R.I.P
Loedertje
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125224807
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:27 schreef Maron het volgende:

[..]

Mooi hoe je dat verwoordt @zOuTzEePzOda...
Thnx. ¿;)
Ik zal het rustig door mijn gedachte laten gaan!
pi_125387249
ik ben blijkbaar veel te laat , ik had pas vandaag het forum ontdekt , waarop je moeder vertelde over haar ervaringen met BRIX .

het spijt me te horen dat je moeder je verlaten heeft op deze zeer jonge leeftijd , ik wens je van harte veel sterkte toe in deze moeilijke tijd .

spijtig had ik niet de eer om haar te leren kennen .

rust in vrede
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:07:25 #263
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_125476503
Lees het nu pas, ben er wel effe stil van zeg :{

Sterkte Simon en anderen. RIP Loedertje
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:32:35 #264
3542 Gia
User under construction
pi_125480106
Hier is in juni de Samenloop voor Hoop, een wandelevenement ten bate van het KWF.
Survivors worden dan in het zonnetje gezet en mensen die strijden tegen kanker, of de strijd verloren hebben herdacht. Het is een heel mooi evenement.
Om half 11 's avonds is er een kaarsenceremonie. Dan staan er rondom de stadsvijver honderden, misschien wel meer dan duizend noveen kaarsen in een papieren zak. Op die zak kunnen mensen een boodschap schrijven, of een gedicht, een groet, of wat je maar wil. De opbrengst van de verkoop van die zakken gaat uiteraard ook weer naar het KWF.

Ik ga sowieso zakken kopen voor Fratz en Loeder, en ook voor mijn lotgenoten in het mammapoli topic. Moet alleen nog bedenken wat ik erop ga zetten.
Uiteraard ga ik ook meewandelen, plus ik ben vrijwilliger in de survivorstent.

Dit evenement wordt de komende maanden in heel veel gemeentes gehouden, op verschillende tijden.
Misschien een idee voor jullie Meet?

http://samenloopvoorhoop.nl/

Op de agenda staat 14 en 15 september in Bergen op Zoom. Start om 15.00 uur.
pi_125480455
Sterkte!
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  zaterdag 20 april 2013 @ 04:24:26 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_125514577
Gecondoleerd en veel sterkte.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † woensdag 24 april 2013 @ 21:48:58 #267
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_125697312
Ik zat er van de week nog aan te denken. Ik wist pas dat Loedertje eigenlijk Quenda was, toen ze al overleden was. Toen ik mij net registreerde op Fok in 2000, was ik nogal onder de indruk van een aantal mensen (waaronder Quenda). Zo aanwezig, zo recht voor zijn raap, maar ook zo grappig en lekker opstandig. En toen ik Loedertje in het kankertopic leerde kennen had ik gelukkig deze voorinformatie nog niet waardoor ik onbevangen in het topic en in het contact met Loedertje stapte. Dat was fijn zodat ik haar toch een klein beetje heb leren kennen O+

Tja, geen idee waarom ik dat hier neerzet. Wilde ik gewoon nog even kwijt :)
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_126300584
Ah. Een oerfokker is heen. Rust zacht Loedertje.

Gecondoleerd Simon en Speedcore
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 12 mei 2013 @ 10:17:19 #269
402994 unitedshoties
Wassupp peeps
pi_126377309
Gecondoleerd, voel best met je mee, maar ik hoop dat mijn moedertje niet hetzelfde lot overkomt; die zit namelijk ook met een zwak hart aan de chemo.
  zondag 12 mei 2013 @ 10:20:25 #270
51221 Loontjah
Rustaaaagh
pi_126377356
Té heftig dit, gecondoleerd, sterkte en laat Fok! jullie helpen indien je hulp nodig hebt. Wij staan klaar voor jullie!!!
Sappig !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')