quote:
Op woensdag 3 april 2013 00:36 schreef Sanne het volgende:Ik ben nog steeds blij dat de Furby die ik van Cynix kreeg bij haar kleinkind is beland. 
Helaas kon ik niet meer voor haar doen.En een

voor Cartwoman, die weet wel waarom.
Maar ik blijf gewoon bij MuadDib hoor!
Hey, een FOK!furby voor ernstig zieken op FOK! Kiddy up.
Grapje.
Ik ben blij dat je er bent. Volgens mij ken ik jou met een andere avatar. Sanne.
Maar ze noemde jou vol bewondering en ze zat dat te volgen en als ik e.e.a. aan tijd aan elkaar knoop wist ze dondersgoed dat het serieus was.
Het is makkelijk om naderhand te ouwehoeren dat het allemaal gelegen heeft aan de huisarts, artsen in het ziekenhuis. Veel boosheid en publiciteit willen zoeken. Maar ze wist verdomde goed hoe ernstig het was. Ze heeft alles geregeld voor haar zoon, schoondochter en kleinzoon. Dat heeft ze gedaan.
Wat er boven haar hoofd gebeurd is met b.t. het niet reanimeren is ook mensonterend. Alsof je er niet meer toe doet. Hoe afschuwelijk moet dat wel niet zijn als je tot het gaatje wilt gaan. Het was haar recht. Er zijn wel fouten gemaakt maar juist niet op die momenten. Niet fysiek. Dat geloof ik absoluut niet.
Haar woede rondom e.e.a klopte ook niet helemaal. Ik hou van haar maar ik snap drommels goed dat ze niet zo leuk was voor heel veel mensen die hier beleefd zwijgen.
Ik vond haar jaren ook niet aardig maar deelde een kwaaltje met haar en zo ontstond het contact. Van haar uit en dat is een intiem vrouwending. Een kwaaltje en toen was het meteen al goed. Niks kanker maar er deed wel wat op. Zoveel was zeker. Mijn laatste mail aan haar toen was dat ik boodschappen voor haar wilde doen. Mind fucking you, ze was geen buurvrouw. Ze was op en weet het zelf aan stress. Verbroken relatie, verandering van baan. Iedere huisarts zou het op stress gooien.
Zelf stond ze toen vooraan om het daarop te gooien. Ik voel me nog steeds bezwaard als ik die mails lees van een paar jaar terug. Ik had toen verder moeten hameren en ik denk dat ze dan gewoon nog had geleefd.
Zoals ik haar beschouw, ze hield van kerken en tradities. Ze hield van poespas, alleen niet van ver lopen. En ze heeft wat gelopen hoor, beste herinneringen ooit. Veel te dure bergschoenen die zgn niet liepen. De waarheid ligt in het midden. Dat geloof ik wel.
Ik vind het nog steeds heel naar dat er geen closure is. Misschien valt er wat af te spreken om samen een ceremonie te maken. Fuck die geldslorpers in de uitvaart. Wat niet is is niet omdat glansrijk te doen. Maar misschien kunnen mensen gewoon zelf afscheid nemen van Wendy. Ze verdient het zeer zeker.
Waarom niet?
Ik plant distels, die distels zijn een belofte.