quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef Re het volgende:
ik heb nog een aantal e-mail conversaties met haar van de laatste paar weken over de behandelingen en de ziekte zelf aangezien ik er zelf ook mee te maken heb gehad... ze was vastberaden hier goed uit te komen en heeft ontzettend veel moeten ondergaan maar altijd met een positieve kijk, soms tegen beter weten in. Ze mocht mij gebruiken als haar scheldkanaal en heeft dat dan ook gebruikt
En dan zit ik weer met tranen in mijn ogen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 11:11 schreef Re het volgende:
ik heb nog een aantal e-mail conversaties met haar van de laatste paar weken over de behandelingen en de ziekte zelf aangezien ik er zelf ook mee te maken heb gehad... ze was vastberaden hier goed uit te komen en heeft ontzettend veel moeten ondergaan maar altijd met een positieve kijk, soms tegen beter weten in. Ze mocht mij gebruiken als haar scheldkanaal en heeft dat dan ook gebruikt
Kende Loedertje niet IRL, wist ook niet dat ze zo ziek was, maar in de draden in LIF kwam een herkenbare maar soms, logisch, ook breekbare Loedertje naar voren. Loedertje: rust zuch, Simon en ook Speedcore veel sterkte met het gemis.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ontbijt!
Yvonne (peuk en koffie voor beeldscherm;screen fok):
"moet je horen wat dat typhusloed nu weer schrijft"
Iteejer (screen {pub}plaats hier een foto van jezelf in bikini[/pub]
*hmmmmmm*
Yvonne:
"Dat loeder opende gewoon een topic in FB en na een paar postings had ze het weer over Lithions vraag en zat ze JOU WEER AF TE ZEIKEN! DAT PIK IK GVD NIET
Ondertussen loopt Brechtje de kamer in ...
"iemand mijn condooms gezien?*
Iteejer: * HIERKOMEN JIJ, ik heb je GVD toch gezegd dat je GEEN toples foto's van jezelf mag plaatsen ?
Brechtje: "ja daahaaag pa, kaart dat maar aan in het crewforum , ik moet nu toch echt naar mijn date, treinreis duurt nog 4 uur"
Yvonne: "Iteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejer..LUISTER DAN GVD wat dat kreng schrijft !!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |