Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Montelly op 09-01-2013 00:01:36 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Niet als Sylvie na die move van Raf richting Sabia kwaad is geworden op Raf, hem een beetje begon uit te vloeken, en beschonken Raf toen dacht *poef* hou je mond jij zeikwijf..quote:Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die opmerking was wel grappig
Maar dan nog... als Raf achter miss Bouhla aan zou gaan zou Sylvie toch degene moeten zijn die een tik uitdeelt
Welk verhaal?quote:
Zometeen nog een item over Sylvie en haar populariteit in Duitslandquote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welk verhaal?
Dat Rafael achter Sabia aanzit? Of andersom?
RTL-B gemist.
want zo heet ze nu weer aldus die kwijlebalquote:
Ja ik vond haar ook heelquote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef MiLalaa het volgende:
overigens leek die Sabia me nu wel heel lief![]()
als in, anders dan die Sylvie's tas-draagster-look
Terwijl ze nog niet eens gescheiden zijn...Anders heet ze inderdaad Meis dat klopt!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
want zo heet ze nu weer aldus die kwijlebal
Als je besloten hebt om te gaan scheiden is het toch niet zo gek dat je je meisjesnaam weer gaat gebruiken ook al is de scheiding nog niet rond?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Terwijl ze nog niet eens gescheiden zijn...Anders heet ze inderdaad Meis dat klopt!
Komt straks nogquote:
Nee, dat vind ik niet gek.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als je besloten hebt om te gaan scheiden is het toch niet zo gek dat je je meisjesnaam weer gaat gebruiken ook al is de scheiding nog niet rond?
RAfael heeft een betere managerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Bild kiest dus duidelijk voor Rafael. Misschien heeft ze haar hand overspeeld?
Tja...het is niet voor niets FAKEGATE. Het viel de lezers van Bild ook op. Snap wel dat zo'n blad daar dan voor gaat.quote:
Volgens Bild is ze al die jaren eigenlijk alleen maar met de 'IK-bv' bezig geweest. Dat was het wel zo'n beetje, volgens RTL-B dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zegt Bild? Voor diegenen die niet achter de TV zitten atm?
En dat waren die 'zware beschuldigingen' die hier werden bedoeld?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens Bild is ze al die jaren eigenlijk alleen maar met de 'IK-bv' bezig geweest. Dat was het wel zo'n beetje, volgens RTL-B dan.
Jaja want ze heeft immers kanker gehad en zij is geslagen. Dan kan mag Bild dat niet beweren van Kwalbert.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat waren die 'zware beschuldigingen' die hier werden bedoeld?
Vrij vertaald: Het had zo mooi kunnen zijn: Hij lekker schoppen, zij lekker werpen. Maar ze had het vooral druk met de IK-bv.quote:Sie hätten ein Leben haben können wie Zinedine Zidane und seine Frau: Du machst den Job auf dem Feld und ich mach die Familie. Reicht ja locker für zwei, das Rasen-Geld. Aber Sylvie war ja schon damals eine eingetragene Ich-AG.
Zure kerels daar bij Bild zeker?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Het had zo mooi kunnen zijn: Hij lekker schoppen, zij lekker werpen. Maar ze had het vooral druk met de IK-bv.
Nee, MARGA SWOBODA is een zure mossel.quote:
Wat heeft zij met deze [gate] te maken?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef Montelly het volgende:
Dit is pas een poppetje, kenners weten het...
[ afbeelding ]
![]()
Niet mijn smaak. Zet maar in een spoiler.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef Montelly het volgende:
Dit is pas een poppetje, kenners weten het...
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, MARGA SWOBODA is een zure mossel.
haten op LCquote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Zet maar in een spoiler.
Die is nog nepper dan Syl, tevens heeft ze er niets mee te maken dus opbokken met haar, doe dat lekker in B&H.quote:
Of zn oude liefje Nancyquote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Raf en Sabia? Met je neus van de ene poederdoos in de andere? Gek genoeg denk ik dat Raf eerder op zoek gaat naar een type als Helen de Boer of Henrita Bergkamp....
Ik denk ook dat hij voor een heel gewone rustige lieve vrouw gaat die lekker elke avond kookt en gewoon alleen maar zijn vrouw is. En ik denk dat zij gaat voor één of andere rijke duitse (of NLse) zakenman, die lekker op de achtergrond blijft en haar volledig in de spotlight laat staan. En dan komt er een interview met Sylvie dat hij haar zo lekker zichzelf laat zijn en dat dat vroeger met Raf zo anders was....quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Raf en Sabia? Met je neus van de ene poederdoos in de andere? Gek genoeg denk ik dat Raf eerder op zoek gaat naar een type als Helen de Boer of Henrita Bergkamp....
Ik denk dat ze te weinig inhoud heeft voor de gemiddelde zakenman. Een type als Afrojack, dat lijkt me voor haar nog wel haalbaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij voor een heel gewone rustige lieve vrouw gaat die lekker elke avond kookt en gewoon alleen maar zijn vrouw is. En ik denk dat zij gaat voor één of andere rijke duitse (of NLse) zakenman, die lekker op de achtergrond blijft en haar volledig in de spotlight laat staan. En dan komt er een interview met Sylvie dat hij haar zo lekker zichzelf laat zijn en dat dat vroeger met Raf zo anders was....
Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Maar zou ze het geen bezwaar vinden de spotlights te delen met iemand?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze te weinig inhoud heeft voor de gemiddelde zakenman. Een type als Afrojack, dat lijkt me voor haar nog wel haalbaar.
Wie zegt dat ik het gek vind ?! Meestal gebeurt dat naar de scheiding denk ik...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als je besloten hebt om te gaan scheiden is het toch niet zo gek dat je je meisjesnaam weer gaat gebruiken ook al is de scheiding nog niet rond?
Nee, want haar klacht op Raf is dat 'ie nooit meeging....quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar zou ze het geen bezwaar vinden de spotlights te delen met iemand?
Dan heb je gelijk, en zal zij wel weer voor een showbizzhuwelijk gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, want haar klacht op Raf is dat 'ie nooit meeging....
Denk dat je er niet heel veel naast zit..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij voor een heel gewone rustige lieve vrouw gaat die lekker elke avond kookt en gewoon alleen maar zijn vrouw is. En ik denk dat zij gaat voor één of andere rijke duitse (of NLse) zakenman, die lekker op de achtergrond blijft en haar volledig in de spotlight laat staan. En dan komt er een interview met Sylvie dat hij haar zo lekker zichzelf laat zijn en dat dat vroeger met Raf zo anders was....
Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Denk dat Yo teveel glamourpoes is voor Rafquote:Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef Vivi het volgende:
Raf en Yo. A match made in Spanish heaven.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik mag toch hopen dat die meid gewoon doorgegaan is met haar leven?
Wat dat betreft zijn Yolanthe en Sylvie volgens mij een pot nat.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat je er niet heel veel naast zit..
Dat denk ik ook. Hij komt op mij over als iemand die dat nodig heeft.
[..]
Denk dat Yo teveel glamourpoes is voor Raf
Rustig aan met het quoten!!!quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat dat betreft zijn Yolanthe en Sylvie volgens mij een pot nat. En wat die eenvoudige(re) vrouw voor Rafael betreft denk ik dat ook - hij komt op mij over als iemand die dat nodig heeft.
Ja dat kun je wel zeggen. Ik wilde roos85 multiquoten maar dat ging nogal niet goedquote:
Die bruiloft was wat dat betreft natuurlijk een reden voor iemand als Rafael om heel hard weg te rennenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:35 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen. Ik wilde roos85 multiquoten maar dat ging nogal niet goed
Anyways, volgens mij heeft Rafael wel een simpelere vrouw nodig. Zo komt hij op me over en ook dat hij zich heeft laten meeslepen door en met het gedoe omtrent Sylvie.
Als ik hem op de foto zie met zijn ex-vriendin Nancy (voor het Sylvie-tijdperk genomen natuurlijk) dan is dat toch echt bescheidener.
Wes en Yo zal wel teveel gevraagd zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 22:02 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd welk voetbal-stel volgende week hun scheiding aankondigd
Sylvie is wel slimmer dan Yo.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn Yolanthe en Sylvie volgens mij een pot nat.
Yo zal eerst wel een kind werpen om nog een beetje een financiele zekerheid in te bouwen. Maar ergens denk ik dat zij het nog best wel even gaan volhouden samen!quote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wes en Yo zal wel teveel gevraagd zijn
Ze zijn allebei lichtelijk omhooggevallen white trash, past primaquote:Op maandag 7 januari 2013 22:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Yo zal eerst wel een kind werpen om nog een beetje een financiele zekerheid in te bouwen. Maar ergens denk ik dat zij het nog best wel even gaan volhouden samen!
Niet perse. Soms kan een scheiding heeeel lang duren. Mijn collega is al langer dan een jaar bezig.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het gek vind ?! Meestal gebeurt dat na de scheiding denk ik...
In Sylvie's geval is het meer haar zakkenvuller....quote:Op maandag 7 januari 2013 23:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Niet perse. Soms kan een scheiding heeeel lang duren. Mijn collega is al langer dan een jaar bezig.
Moet ze dan al die tijd die zakkenwasser zn naam dragen?
Alles is weg¡quote:Op maandag 7 januari 2013 23:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In Sylvie's geval is het meer haar zakkenvuller....
Winkelmuntquote:Op maandag 7 januari 2013 23:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alles is weg¡
Sleutelbos, winkelmunt, telefoon, visitekaartjes, geborduurde zakdoek met dezelde initialen als wimlex en maxim.
Alles
Wass?!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
want zo heet ze nu weer aldus die kwijlebal
Dat artikel, ze zijn klaar met haarquote:Op maandag 7 januari 2013 19:27 schreef Uccie het volgende:
Dit is het bijbehorende bild stuk op de website: http://www.bild.de/unterh(...)n-27972846.bild.html
Make it soquote:Op maandag 7 januari 2013 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wes en Yo zal wel teveel gevraagd zijn
quote:SYLVIE UND RAFAEL VAN DER VAART
Glück gejagt, Liebe verloren
Vergrößern
SYLVIE VAN DER VAART
Bilder der schönen Moderatorin
Ihr Liebes-Aus kam unerwartet nach einem Eklat in der Silvester-Nacht: Rafael und Sylvie van der Vaart
vorheriges Elementnächstes Element
Von:MARGA SWOBODA
Vielleicht haben Rafael und Sylvie ja gedacht, dass sich Gefühle zum Geschäft ausbauen lassen, wenn man nur schön und schlau genug ist. Sie werden jetzt lernen müssen, dass sie nicht nur uns getäuscht haben. Sondern vor allem: sich selbst
Platz für die Liebe ist in der kleinsten Hütte. Aber 400 Quadratmeter Penthouse reichen nicht, um einer Lüge und einem Schlag auszuweichen. Eine Silvester-Party wie ein Hauptabend-Programm im Fernsehen: schickes Bühnenbild, sorgfältig gecastete Gäste, die Gastgeberin moderiert als sprechende Glitzer-Puppe. Eben hat es noch zoom gemacht, „Happy New Year“ für die Twitter-Familie, dann hat es rums gemacht.
Hört sich für mich schmerzhaft nach Gewalt in der Familie an. Nichts, was man schönreden darf. Selten hat man ein Opfer anschließend schöner leiden sehen als Sylvie van der Vaart. Das perfekte Styling nach dem Drama: blickdichte Sonnenbrille, Catwalk-taugliches Leder-Outfit, Handtasche und Freundin als trotzigen Trost. Gehen wir zum Italiener? Massage? Trost-Shoppen?
Vergrößern
Hamburger Innenstadt am 02. Januar: Sylvie versteckt sich hinter einer schwarzen Sonnenbrille und wird von Sabia durch die City begleitet
Foto: dapd
Das Kind war zuletzt auf dem Weihnachts-Twitter-Bild zu sehen.
Ein trauriges Bild. Mami bis in den Winkel des High-Heel-Fußes durchgestylt: Ist das noch Familien-Weihnacht oder schon wieder Hauptabend-Programm? Ein Kind, das die Arme abweisend verschränkt vor dem Christkind. Oben die blonde Mami-Mähne von Christbaum-Kugeln umrahmt, Papa macht noch Cheese, unten steht schon das Scheidungskind.
Da muss das Drama längst laut getickt haben.
Was wohl die Lebens-Beraterin dazu sagte? Das Medium, jene Frau, die im Köpfchen von Sylvie van der Vaart spazieren geht wie eine Heilerin aus dem Tele-Shopping?
MEHR ZUM LIEBES-AUS
56
TRENNUNG VAN DER VAART
Welche Rolle spielt Sylvies Medium?
Sarina Bruens ist in Holland bekannt als „Medium“. Sie ist enge Beraterin Sylvie van der Vaarts. Hat sie was mit der Trennung zu tun?
mehr...
Es muss verdammt schwer sein, die richtigen Begleiter zu finden auf dem Weg nach oben. Dort, wo auch die Entourage immer hin will. Was für eine samtene Schönheit Sylvie einmal war. Vielleicht ein Kilo mehr Gewicht, genau die Portion, nach der ihr Mann verrückt war.
Er eine frische Fußball-Hoffnung von neunzehn Jahren und sie eine Frau von 24, sexy und reif genug, um so ein Adrenalin-Paket unter Kontrolle zu halten. Sie hätten ein Leben haben können wie Zinedine Zidane und seine Frau: Du machst den Job auf dem Feld und ich mach die Familie. Reicht ja locker für zwei, das Rasen-Geld. Aber Sylvie war ja schon damals eine eingetragene Ich-AG. Soll denn so etwas Schönes nur einem gefallen? Wozu gibt es Fernsehen?
Unlängst bei „Wetten, dass . . ?“. Das Glück sprudelte und perlte nur so aus ihr heraus. Es musste für zwei reichen. Die Frisur saß wie ein Kunstwerk, bitte nicht berühren. Rafaels Hände und Augen sahen nicht so aus, als möchten sie auf Sylvie spazieren gehen. Liebe ist nicht, einander in die Augen zu schauen, sondern gemeinsam in eine Richtung. Hamburg also. 400 Quadratmeter können viel zu eng sein für zwei, die sich an eine Ehe mit kontinentalen Entfernungen gewöhnt haben.
HINTERGRUND
2
SYLVIE UND RAFAEL
Drohendes Ehe-Aus, als er zum HSV zurückkehrte
Sechs Tage sind seit Silvester vergangen. Seitdem telefonieren Rafael und Sylvie van der Vaart viel mit einander.
mehr...
Mitte dreißig kommt dann für eine Fernseh-Fee noch dieser Druck dazu: Wie lange geht sich das aus mit dem Girlie-Style? Wann wird aus einer Kornfeld-Mädchen-Mähne eine Beton-Frisur? Zusammen alt werden kann man später auch noch.
Jetzt oder nie: flächendeckend Fernsehen. Solche Frauen liebt man sehr. Handtaschen, Sonnenbrillen, Stilettos und die Taille nach der Geburt – alles zum Nach-Shoppen. Andere schlurfen mit ihren Baby-Buggys und den Mami-Pfunden müde übers Trottoir. Sylvie hat der Natur gezeigt, dass es auch anders geht. Fast wie Victoria Beckham, deren Kinder schickere Accessoires sind als ihre Schuhe.
Früher schlüpfte man aus dem Mama-Bauch und machte es sich danach jahrelang gemütlich auf Muttis Schoß. Heute wollen die Mamis sein wie Sylvie. Glam-Mum mit Body-Stylist schon im Wochenbett, das ist der Trend. Millionenfach kopiert bis ins Hartz-IV-Milieu. Apropos Geld. Eh macht es nicht glücklicher aber, wie viel leichter ist es, sorgenfrei damit unglücklich zu sein.
Bei Sylvie und Rafael geht die Scheidung finanziell vermutlich gut aus, Entourage und Anwalt mitgerechnet. Leichter als er hat sie es: Im Fernsehen kommt ein Ehe-Drama einem Karriere-Schub gleich. Fußball ist gemeiner. Oder gerechter. Erstaunlich mitleidlos und politisch total unkorrekt, die meisten Diagnosen zum K.o. dieser Ehe. Hallo, ein Mann hat eine Frau geschlagen! (Umgekehrt hätte man das durchgehen lassen können.) Sylvie haut den Rafi – wie Krieg in der Barbie-Puppenstube klänge das.
Interessant: Irgendwie scheint keiner bös sein zu wollen auf Rafael van der Vaart. Oder vielleicht hatten viele im Publikum das Gefühl, dass hier nicht ein Mann seine Frau, sondern eine Ich-AG zu Fall brachte. Die van der Vaarts haben Happyness daher gelogen, okay, aber ich weiß gar nicht, warum ich das so persönlich nehme. Die haben doch vor allem sich angelogen und nicht das Publikum.
Die haben bestimmt geglaubt, dass Liebe ein wunderbarer Geschäftszweig ist, zusammen sind wir stärker als Fußball und Fernsehen. Das Wort Power-Paar hat einen Klang wie ein Nobelpreis oder ein richtiger Beruf. Hamburgs Hafenlichter leuchteten heller, als das Paar Einzug hielt.
AKTUELL
762
DIE VAN DER VAARTS
Was passierte genau in der Silvester-Nacht?
Noch vor Mitternacht eskalierte auf der Silvester-Party der Streit zwischen Sylvie und Rafael van der Vaart.
mehr...
762
DIE VAN DER VAARTS Wieso quatschen sie von Liebe und trennen sich?
762
RAFAEL UND SYLVIE Darum zerbrach unsere Ehe!
Aus dem Wohnwagen und dem holländischen Kinderfernsehen in die oberste Glamour-Zone. Gold, das aus dem perfekten Puppen-Gesicht perlt. Familie HSV, die den Rafi so liebt, dass sie ihm wegen akuter Liebes-Verletzung notfalls den Ball ins Tor tragen würde.
Unterwegs nach oben haben sie ihren Stallgeruch und ihre samtene Leidenschaft verloren. Vielleicht schaut Sylvie inzwischen daheim im Bad aus wie im Fernsehen. Die Verlagerung der Intimzone in die Öffentlichkeit ist überhaupt so ein Promi-Fluch.
Und all die Motten, männlich wie weiblich, die dann um die beiden Lichtgestalten zu tanzen begannen. So viele Seitensprünge wie geflüstert können sich bei diesen Jobs gar nicht ausgegangen sein. Oder sehe ich das wieder viel zu naiv?
Mir wird ganz zweierlei ums Herz. So viel Schad um das schöne Paar. So gern an die Liebe geglaubt, wenigstens bei anderen Leuten. Und dann noch die traurige Legende von der Marien-Kerze, die bei der Hochzeit einfach nicht flackern wollte. Zufall? Omen? Gänsehaut!
Zwei schöne, reiche Menschen, durchs Fernsehen so eng bei mir wie nahe Verwandte, müssen jetzt einem Kind erklären: Du, Mami und Papi haben dich lieb, allerdings nicht mehr gemeinsam. Auf dem Weihnachts-Foto, mit den trotzig verschränkten Ärmchen, schaut das Kind aus, als hätte es das alles schon vor Silvester gewusst.
Zouden we dan toch de [GOLFTASGATE] overtreffen?quote:
Wat zal Stelly nu al blij zijn. Nóg meer voetbalvrouwen in het nieuws! Nu Yo nog.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Zouden we dan toch de [GOLFTASGATE] overtreffen?
wass wass? Albert -> kwijlebal. Hij noemde Sylvie Meis, "want zo heet ze weer"quote:
Verrassende wending, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat het haar door/bij Bild behoorlijk kwalijk genomen wordt dat ze niet zielig is maar borsten vooruit, neus in de lucht winkelt alsof haar creditcard nog net zo eindeloos is als vorig jaar.
Vanaf morgen ben ik weer in Wenen, shitload aan Duitse zenders daar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de commentaren in 'Bunte' en andere Duitse media
En vooral waarschijnlijk verwacht hebben dat ze iig in Duitsland wel aan het werk zou kunnen blijven, maar dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen als de wind zo waait.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Verrassende wending, ja.
Ze leggen Sylvie bij Bild tussen de notenkraker - ik heb zo'n gevoel dat Syl dat erger vindt dan die hele scheiding. Dat is eigenlijk ook de strekking van het stuk: Sylvie is steeds meer een barbiepop geworden in een barbiepoppenwereld, terwijl die arme 'Rafi' never knew what hit him.
Gek, ik dacht dat er vooral in Nederland zo over Sylvie werd geschreven. Maar de Duitsers volgen nu. Ik ben wel benieuwd naar de commentaren in 'Bunte' en andere Duitse media. En op een bepaalde manier vind ik het dan toch ook weer zielig voor Syl... zo hard gewerkt aan het perfecte barbie-imago, en dan zo hard afgestraft worden in het land waar ze zich zo geliefd en begrepen waande...
Ik begrijp waar je vandaan komt. Maar voor Sylvie was het ongetwijfeld gewoon een zakelijke transactie. Mocht ze nu opeens gaan knierpen, dan zou dat wel heel treurig zijn. Emoties horen maar beperkt thuis bij zakendoen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En op een bepaalde manier vind ik het dan toch ook weer zielig voor Syl... zo hard gewerkt aan het perfecte barbie-imago, en dan zo hard afgestraft worden in het land waar ze zich zo geliefd en begrepen waande...
quote:Heb van goede bronnen vernomen dat die Grazia colums zowieso noet door haar geschreven worden. Ze kliedert wat steekwoorden op een kladje en laat iemand van de redactie het uitwerken tot een colum! Dus het lijkt me niet zo moeilijk om het volgende even daar door te geven: klap, vergeven, toch scheiding, uit elkaar gegroeid, beste voor Damian, ben sterke vrouw en blijven vrienden... <einde bericht>
Dat zei ik gisteren ook gelijk, toen ik het las. Geloof er niets van dat ze ze zelf schrijft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:50 schreef female81 het volgende:
Geen idee in hoeverre dit betrouwbaar is, maar goed. Wel een opvallende reactie, in ieder geval.
Van http://www.nujij.nl/showb(...)pitje.20875910.lynkx :
[..]
quote:Een levend wassenbeeld,wat niet in staat is een zelfstandig leven te leiden.
Een personal sportcoach anders weet ze niet welke kant ze op moet.Een styliste omdat ze zelf niet kan bedenken wat voor kleren ze aan moet.Een medium wat levens advies moet geven omdat ze zelf geen beslissingen kan nemen.Een nanny die t kind opvoed ,en god weet wat voor begeleiding ze nog meer nodig heeft.ONZELFSTANDIG WANKEL WEZEN..Een schop onder dr reet moet ze hebben.
Ja, een schat van een babyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die babyfoto's, het was wel echt een lief kindje hè?
Ik vind het nog steeds een schatjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, een schat van een baby
Maar wat is 'ie onwijs tof opgedroogd
wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, inderdaad, wat een spookje. En zou dat gewoon zijn bijgetrokken of is er aan hem ook al gesleuteld?
lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch, wordt toch ook ontraden na hormoongerelateerde kanker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een geklets, dat Rafael eentje genoeg vond; ik heb pas op tv (Boulevard denk ik) nog beelden gezien van Rafael die verklaart graag een broertje of zusje te willen.... pas na haar ziekte is dat veranderd.......
Dat klopt, maar het is dus niet dat er geen tweede kind is gekomen vanwege Rafael en dat wordt wel gesuggereerd in dit artikel...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch, wordt toch ook ontraden na hormoongerelateerde kanker?
Daarna ging Syl het ontkrachten. Was eigenlijk ook al een teken....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
En dat van Raf, ik meen me ook te herinneren dat hij in interviews aan heeft gegeven dat één prima was, en dat het ook genoeg werk aan de winkel bleek te zijn. Lang en breed voor Sylvie ziek werd.
Dat is de eerste jaren ook vaak zo gezegd. Misschien hebben zij het ook over de tijd voordat Sylvie ziek werd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is dus niet dat er geen tweede kind is gekomen vanwege Rafael en dat wordt wel gesuggereerd in dit artikel...
och, de bladen roepen de laatste tijd zo bizar veelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is dus niet dat er geen tweede kind is gekomen vanwege Rafael en dat wordt wel gesuggereerd in dit artikel...
En toch en toch en toch, waar rook is bleek veel vuur te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef simmu het volgende:
[..]
och, de bladen roepen de laatste tijd zo bizar veelen dan ook nog eens de meest idiote dingen waarvan de gemiddelde idioot zich nog achter de oren krabt zo van "heej, zou dat wel kloppen
laat ik eens navragen of opzoeken hoe dat zit"
Ja, maar dat verbaast me dus. Ik heb van der Vaart vorige week met een rondscharrelende mini-Damian horen beweren dat 'ie een tweede wilde. Ik kan de beelden alleen niet meer vinden en om nu te betalen voor boulevard.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de eerste jaren ook vaak zo gezegd. Misschien hebben zij het ook over de tijd voordat Sylvie ziek werd.
Ja, want dat gebeurt anders noooooooooooooiiiiit dat de ene partner roept dat het wel genoeg is en dat de andere partner een tijdje later toch blijkt te rammelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Daarna ging Syl het ontkrachten. Was eigenlijk ook al een teken....
Het is toch niet gek als hij 5 jaar later ineens wél die kinderwens heeft? Hij had hem destijds echt niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat verbaast me dus. Ik heb van der Vaart vorige week met een rondscharrelende mini-Damian horen beweren dat 'ie een tweede wilde. Ik kan de beelden alleen niet meer vinden en om nu te betalen voor boulevard.....
Tijdje later was binnen een week.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want dat gebeurt anders noooooooooooooiiiiit dat de ene partner roept dat het wel genoeg is en dat de andere partner een tijdje later toch blijkt te rammelen.
Zeker met BN'ers krijg je al snel de vraag wanneer de tweede komt, en als dat gemiep te snel begint dan krijg je dus een "het is zo ook wel goed" antwoord.
Maar ik heb het juist over toen Damian klein was... juist in 2011 riep hij dat het van hem niet meer hoefdequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is toch niet gek als hij 5 jaar later ineens wél die kinderwens heeft? Hij had hem destijds echt niet.
Oh de echte mini-Damian, ik dacht door 'vorige week' echt als vorige weekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over toen Damian klein was... juist in 2011 riep hij dat het van hem niet meer hoefde
Nee, maar een medium is dan wel weer een ander uiterste denk ik?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie weet wilde Raf op het eind ook wel, om Sylvie nog bij zich te houden
Overigens snap ik dat zinnetje in het artikel niet dat Sylvie haar medium meer raadpleegt dan haar eigen moeder. Is dat zo gek? Bellen we allemaal onze moeder als er iets is?
True.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar een medium is dan wel weer een ander uiterste denk ik?
quote:Sinds de hel losbrak in huize Van der Vaart op Oudejaarsavond werd Sylvie alleen nog maar gezien aan de zijde van beste vriendin (en inmiddels ook ex-voetbalvrouw) Sabia Boulahlouz. Maar dat was allemaal in Hamburg. Vandaag zette Sylvie voet op Nederlandse bodem. En wij waren erbij.
Vanavond meer in RTL Boulevard!
Ja en ik had dus echt nog nooit van haar gehoord, meestal hoor je zo'n naam weleens voorbij komen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True.
Al is zij sowieso al de hele dag in de weer met mensen, ik noem een LecoAan elke vinger een hulpje.
Grappig wel dat zoveel andere namen voorbij komen die ook bij die vrouw aanbellen als er iets is.
Ssshhttt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wordt er nu getwist of de berichtgeving van Prive wel klopt??
Als Prive 40 pagina's moet vullen over hetzelfde onderwerp, kun je er wel voor 100% van uitgaan dat 90% klinklare (met 1 of 2 k's?) onzin is
Ja hallo! Ik wil best mee roddelen maar er moet wel waarheid inzitten.quote:
Rafael wil een broertje of zusje? Is het leeftijdsverschil inmiddels niet wat erg groot?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een geklets, dat Rafael eentje genoeg vond; ik heb pas op tv (Boulevard denk ik) nog beelden gezien van Rafael die verklaart graag een broertje of zusje te willen.... pas na haar ziekte is dat veranderd.......
Dat zal wel ja, in haar 'eigen' Grazia zal ze wel volop de ruimte krijgen om er een mooi verhaal van te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Vivi het volgende:
Grazia is bezig om Sylvie te strikken voor een interview. (Weet nog niet of het is gelukt hoor, maar denk dat het wel doorgaat).
Ja dahagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Manmanman al die roddelbladen. Opheffen, stuk voor stuk.
Doen we dat allemaal niet in SHO?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of geniet jij ervan, net zoals Kwalbert Verlinde?
Hoe Albert dat vertelde over dat ze op Schiphol hebben staan wachten en posten enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Pino Sylvie was in Nederland te zien vandaag
In een klikko?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe Albert dat vertelde over dat ze op Schiphol hebben staan wachten en posten enzo.
Yup...voordat kleine beetje heb ik vandaag veelste lang naar die pisnicht moeten luisteren.quote:
Ik mute gewoon, ik ga echt al die onzin verder niet aanhorenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Yup...voordat kleine beetje heb ik vandaag veelste lang naar die pisnicht moeten luisteren.
quote:
??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die bij dat korte stukje (zittend naast een vriendin met koffie?) niet het idee had, dat Sylvie het idee had zonder camera's te zitten?
Albert zei dat ze op een moment is gefilmd en geen weet van de camera was...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
??
ik denk dat ze niet eens beter weet dan dat overal camera's zijn.
Ik kijk te weinig Boulevardquote:
Ik denk ook wel dat ze geen camera's heeft gezien, en ik vond haar voor het eerst ook "echt" uitzien. Geen overdreven glamour, gewoon naar de speeltuin met je zoontje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Albert zei dat ze op een moment is gefilmd en geen weet van de camera was...
ooooooh jij bent die enige nederlander die albert serieus neemtquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Albert zei dat ze op een moment is gefilmd en geen weet van de camera was...
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ooooooh jij bent die enige nederlander die albert serieus neemt
sorry, dat wist ik niet:@
Maar kun je nagaan hoeveel mensen dachten dat het een lachertje was dat een Duitse krant ging melden over de scheiding en een klap. Dat kon nóóit. En alles bleek waarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ooooooh jij bent die enige nederlander die albert serieus neemt
sorry, dat wist ik niet:@
http://www.radio1.nl/items/69418-het-is-uit oh nee, dit is al van 4 januariquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:27 schreef Droopie het volgende:
http://www.radio1.nl/bnntoday straks terug te luisteren. nu live, incl duitse correspondent. duitsland is nu team rafael
Als ze het bij 1 advocaat weten te houden zou dat mooi zijn.....quote:'Sylvie in Nederland voor afspraak met advocaat'
BEWAAR
Door: redactie
8-1-13 - 20:56 bron: RTL Boulevard
Sylvie onlangs in Hamburg © photo news.
Sinds bekend is geworden dat het sprookje van Sylvie en Rafael van der Vaart uit elkaar is gespat nu het stel wil scheiden, wordt Sylvie overal gevolgd. Niet alleen in Duitsland, maar ook in Nederland staan de camera's klaar.
Sylvie werd door weekblad Story vastgelegd in Hamburg. Op de beelden is te zien hoe Sylvie op een bankje in het park bijkletst met een Duitse vriendin.
Daarnaast heeft RTL Boulevard de blondine dinsdagochtend vastgelegd op een onbekende locatie in Nederland. Volgens Albert Verlinde is Sylvie in Nederland voor een fotoshoot van het lingeriemerk Hunkemoller, waarvan de voetbalvrouw het gezicht is. Zo snel ze kon vluchtte Sylvie het gebouw in, zonder enig commentaar te geven. Bekend is dat Sylvie heeft geposeerd en daarna een lunch heeft genuttigd. 'Dat doet ze normaal niet, maar nu heeft ze blijkbaar behoefte aan gezelschap', aldus Albert.
Volgens de presentator heeft Sylvie laten weten dat ze tot rust wil komen om daarna meer over de situatie van haar en Rafael te vertellen.
Shownieuws weet te melden dat Sylvie vanavond een afspraak heeft met haar advocaat Robert Geerlings. Hij is ook nog de raadsman van Rafael van der Vaart. Geerlings liet Shownieuws weten telefonisch contact te onderhouden met Rafael, die momenteel met zijn club op trainingskamp is in Abu Dhabi.
Mooi hequote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat stuk: dat Sylvie daarna een lunch heeft genuttigd. Dat doet ze normaal niet.....
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat stuk: dat Sylvie daarna een lunch heeft genuttigd. Dat doet ze normaal niet.....
Normaal schuift ze wat tomaat en tonijn, wat ze zelf graag kiest, heen en weer over haar bord.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat vraagt wel om 2 keer zo lang op de loopband en dubbel zo vaak de buikspiertjes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Normaal schuift ze wat tomaat en tonijn, wat ze zelf graag kiest, heen en weer over haar bord.
Dit is wel erg ruig, wie weet is ze zelfs zo uit de band gesprongen dat ze zelf suikerklontjes heeft gebruikt en koolhydraten heeft genuttigd.
Nee, dat zou echt te dol zijn....quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Normaal schuift ze wat tomaat en tonijn, wat ze zelf graag kiest, heen en weer over haar bord.
Dit is wel erg ruig, wie weet is ze zelfs zo uit de band gesprongen dat ze zelf suikerklontjes heeft gebruikt en koolhydraten heeft genuttigd.
Misschien is dit wel het enige dat hij gepland heeft?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wel erg fijn voor Raf dat hij op trainingskamp is, geen beter moment dan nu
Wat alleen wel jammer is voor em is dat ie meteen geblesseerd is geraaktquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
Wel erg fijn voor Raf dat hij op trainingskamp is, geen beter moment dan nu
Kijk eens naar de datum...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
http://www.elsevier.nl/St(...)k-scheiden-1139829W/
Excuses, over het hoofd gezien.quote:
Ze maken t steeds gekker. Maar Nikkieverhaal klopt nu dus officieel niet?quote:'Ali B oorzaak breuk Rafael en Sylvie' van onze redactie
AMSTERDAM - Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
En dat allemaal vanwege een foto op Twitter, waarop Sylvie met Ali B en Nikkie Plessen te zien is. De BN'ers liepen elkaar in december 2012 tegen het lijf op een strand in Dubai. Na een potje volleybal plaatste Sylvie het kiekje op internet.
Maar in Duitsland denken ze dat er meer aan de hand is. Twee dagen voor de ontmoeting op het strand zouden Sylvie en Ali B samen gedineerd hebben. En op de foto is te zien hoe de rapper zijn arm om Sylvie heen heeft geslagen. Dat hij ook Nikkie stevig vasthoudt, wordt achterwege gelaten. Ook over het huwelijk van Ali B wordt met geen woord gerept.
Vorige week werd bekend dat Rafael en Sylvie gaan scheiden. Op oudejaarsavond barstte de bom. In het bijzijn van vrienden gaf de voetballer zijn vrouw een klap.
Even ging het gerucht dat Rafael een scheve schaats had gereden met Nikkie Plessen, maar de presentatrice heeft via haar management laten weten dat dit klinkklare onzin is.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Sylvie echt niet op de totempaal van Ali B duiken
Dat was allemaal voor Rafaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als het verhaal van Nikkie waar is, waar ik niet in geloof, dan zal het wel uit de Ajax-tijd zijn. Toen Sylvie zich nog door Zlatan liet naaien.
Ja, toen naaide Nikkie Raf.quote:
Ali B is qua vermogen een dikke achteruitgang.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Sylvie echt niet op de totempaal van Ali B duiken
quote:
Volgens mij is de oorzaak een uit de hand gelopen swinger-party ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Ik heb al veel redenen gelezen, maar dit is wel de 'creatiefste'.quote:Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
O, ik dacht dat hij in Duitsland was gebleven en Syl met Daam op vakantie was. Anyhoe, ze halen er nu idd wel van alles bij en ik snap ook dat Ali er om kan lachen.quote:
Volgens mij zei Ali dat Rafael er ook bij was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, die moest nog voetballen.
Alle nieuwsberichten van toen zeggen van niet en hij staat ook niet op de foto's.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Ali dat Rafael er ook bij was.
vdV heeft sinds eind November niet meer gevoetbald vanwege een blessurequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, die moest nog voetballen.
Hij kan achter de fotograaf staan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Alle nieuwsberichten van toen zeggen van niet en hij staat ook niet op de foto's.
Ja las ik ook later. Hij was aan het revalideren in Duitsland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
vdV heeft sinds eind November niet meer gevoetbald vanwege een blessure
Volgens mij zat Sylvie in de Grazia te oreren over dat Raf niet mee was, maar zijn broer (?) wel....quote:
quote:
Weet je wat de RAF in Duitsland betekent ?quote:
Yep, maar die RAF laat Sylvie graag links liggen, denk ik zo! :-)quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat de RAF in Duitsland betekent ?
quote:Hij zal haar hart wel gestolen hebben.
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit topic, ik lees steeds '10 verschillende scenario's'
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:32 schreef iBenny het volgende:
'Ali B oorzaak scheiding Sylvie en Rafael'
Ik moest hardop lachen om de tweede reactie![]()
:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Smallish het volgende:
Ze is nu in een paar dagen tijd al gelinked aan haar beste vriendin, een KLM-piloot, de IK-BV nu dit weer. Vergeet ik nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle spullen van Rafael Van der Vaart zijn overgebracht naar zijn nieuwe adres.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
wow, die gaat voortvarend te werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle spullen van Rafael Van der Vaart zijn overgebracht naar zijn nieuwe adres.
het lijkt wel of de spullen al ingepakt waren voordat de bom barstte.
(of hij heeft gewoon niet zoveel zooi als sylvie; zijn huis is ook al de helft kleiner)
Klopt, als nanny.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij zat Sylvie in de Grazia te oreren over dat Raf niet mee was, maar zijn broer (?) wel....
Ik ook en dan denk ik meteen aan Evertquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit topic, ik lees steeds '10 verschillende scenario's'
Of alles zat nog in dozen, ze woonden er immers pas 6 weken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow, die gaat voortvarend te werk.
het lijkt wel of de spullen al ingepakt waren voordat de bom barstte.
(of hij heeft gewoon niet zoveel zooi als sylvie; zijn huis is ook al de helft kleiner)
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of alles zat nog in dozen, ze woonden er immers pas 6 weken.
Ik hou wel van dat soort productiviteit
Uiteraard, maar Volendam is qua reizen voor elke journalist te doen, allemaal kijken wat er in Duitsland kan gebeuren doen ze sowieso niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.
Als het aan Raf lag, was hij binnen 2 weken in die nieuwe appartement ingetrokken. Ik denk dat Sylvie telkens vond dat het "anders" moest en het nog niet af wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
Wel opvallend dat Rafael nu in een week een ander appartement (compleet met kinderkamer) kan regelen, terwijl ze maanden in een hotel gewoond hebben in afwachting van de oplevering van het appartement waar Sylvie blijft wonen.
En er dan ook nog over jankzakken dat het zo zwaar is om uit koffers te leven en geen eigen dingen te hebben in het hotel.
Volgens mij was het alleen Sylvie M. die liep te jankzakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
Wel opvallend dat Rafael nu in een week een ander appartement (compleet met kinderkamer) kan regelen, terwijl ze maanden in een hotel gewoond hebben in afwachting van de oplevering van het appartement waar Sylvie blijft wonen.
En er dan ook nog over jankzakken dat het zo zwaar is om uit koffers te leven en geen eigen dingen te hebben in het hotel.
En zonder prulquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed en tv ( niet matchend)
mancave.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed en tv ( niet matchend)
tja dat was dan ook allemaal door Yo geregeld. Jan had aangeboden alles met zijn vrienden te verhuizen zodat het niet zoveel aandacht zou trekken. Maar Yo wilde het zo en liet alle pers komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.
en een koelkast!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat was dan ook allemaal door Yo geregeld. Jan had aangeboden alles met zijn vrienden te verhuizen zodat het niet zoveel aandacht zou trekken. Maar Yo wilde het zo en liet alle pers komen
Als het aan de gemiddelde man ligt wonen we nog in een grot, dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
kut te laatquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed koelkast en tv ( niet matchend)
ja zo heb ik het altijd begrepen. Jan wilde alles in rust oplossen en maar Yo wilde dat niet.quote:
Of de nieuwe werkster wilde pas komen als het af was en Syl had geen zin d'r bedden in de tussentijd zelf op te maken. Dan liever een hotel, dacht ze.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
"...Ik ga niet wonen in de bouwval die nog niet af is Raf..."
Best opvallend inderdaad. Alles wordt gebaseerd op de reeds bestaande beeldvorming. En die is voor Raf (sympathieke, rustige good guy) altijd al beter geweest dan voor Syl (aandachtsgeile, neppe troela). Een slaande Raf past niet in dat plaatje dus wordt t afgedaan als eenmalige wanhoopsdaad jegens een bitch van een vrouw, terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn. Hoewel ik het wel aannemelijk acht hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Ripley het volgende:
In de nieuwe revu deze week ook een vernietigend artikel over het plastic huwelijk. Waarin overigens ook bevestigd wordt dat Sylvie heel doelbewust op zoek was naar een rijke voetballer.
Opvallend wel dat over het algemeen rafael overal beter uit de bus komt dan Sylvie, ondanks het 'handgemeen'.
Door haarzelf bevestigd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Ripley het volgende:
Waarin overigens ook bevestigd wordt dat Sylvie heel doelbewust op zoek was naar een rijke voetballer.
Professioneel van hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, door haar toenmalige manager
Hahahahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, door haar toenmalige manager
Jep, maar als je dat roept, ben je 'jaloers' als vrouw, dus ik kijk wel link uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef Cynix ® het volgende:
Als het waar is, ik herhaal: áls, en dan moet ze het ook nog eens helemaal zelf weten, maar dan zou je haar toch wel een soort van gelukszoeker, of goudzoeker of, *beladen woord* golddigger kunnen noemen?
Ja maar niet één die op haar luie reet gaat zitten en het louter het geld van haar man erdoorheen jast. Ik denk dat ze gewoon geen zin had om in een klein appartementje te wonen en zichzelf zodoende omhoog te werken. Gewoon om een comfortabeler leven te leiden en zodat er wat meer deuren voor haar open zouden gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef Cynix ® het volgende:
Als het waar is, ik herhaal: áls, en dan moet ze het ook nog eens helemaal zelf weten, maar dan zou je haar toch wel een soort van gelukszoeker, of goudzoeker of, *beladen woord* golddigger kunnen noemen?
ja en daar deden Tour en Syl zelf aan mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar als je dat roept, ben je 'jaloers' als vrouw, dus ik kijk wel link uit
Maar Touriya kwam bij ons uit het dorp en over de dames gingen nogal wat verhalen
Het vorige liefje van Touriya was voor zover ik weet de zoon van een rijke kledingmagnaat. Ik bedoel maar
quote:_MG_ Sranan Skoro:
Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis?
AMSTERDAM - Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis? Ook al woont de jonge diva nu ver weg in Duitsland met haar echtgenoot, Oranjekanon Rafael van der Vaart. Ook al presteert de ex-Ajacied weer briljant als vanouds. Ook al ziet Sylvie er dankzij haar zwangere buik lief en moederlijk uit: de Nederlandse vrouwen moeten haar niet. Het begon al in de verkeringstijd met haar zijige gepraat over haar lieve schat van een 'Raf'...
Toen die kostbare bruiloft, en vervolgens in Duitsland dat bevallig op de tribune zitten als een modepop. Met als laatste dieptepunt het nieuws dat de hoogzwangere Sylvie waarschijnlijk begin juni wordt ingeleid in het enige vrije weekend dat 'Raf' nog heeft voor het WK voetbal.
Veel verbijsterde Hollandse dames vragen om een teiltje. Ze noemen je een 'golddigger', berekenend, nep en nog veel meer. Sorry Sylvie, maar weet je wel wat ze over je zeggen? "Je zette alles op alles om Rafael los te weken van zijn jeugdvriendin Nancy. Jij, uit een keurige familie, daalde af naar zijn eenvoudige milieu omdat hij een geur van succes en geld om zich heen had hangen.
Vervolgens sloeg je je klauwen in hem, om niet meer los te laten. Je verwent hem tot op het bot. Je sleept met pantoffels, masseert zijn rug en er komt geen woord van kritiek over je lippen. Maar je speelt een rol. Je zult hem verlaten als hij onverhoopt als voetballer mocht falen, en de bankrekening leeg raakt. Verder kan niets je schelen. Je hebt het er zelfs al met collega-voetbalvrouwen over gehad.
Als Rafael vreemdgaat, vergeef je hem dat. Waar is je trots?" " Toen je met Rafael begon liet je hem in bed hijgend de buitenspelregel uitleggen. Zelf kirde je dat je 'helemaal niets' van voetbal wist. Berekenend geheugenverlies misschien... je hebt samengewoond met een andere voetballer: Maarten Atmodikoro. Heeft hij je nooit iets geleerd, of ging je bij hem niet op de tribune zitten?"
"Je denkt alleen maar aan jezelf. Je riep nog dapper dat, als het zo uitkwam, jij in je eentje zou bevallen als Rafael moet voetballen op het WK. Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."
"Je kreeg ruzie met hartsvriendin Touriya Haoud. Terwijl jullie jarenlang samen flirtten met de camera's op menig rode loper. Touriya heeft laatst nog verteld dat jullie samen tactieken bedachten om op die manier zo bekend mogelijk te worden. Niks mis mee. En wat is jouw visie? 'Dat was puur zakelijk. Op het moment dat ik bereikt had wat ik wilde bereiken, ben ik daar meteen mee opgehouden.'
Zou je daarmee misschien doelen op het aan de haak slaan van Rafael? En waarom heb je opeens nu wel weer contact met Touriya? Zij gaat trouwen met een talentvolle Amerikaanse acteur. Zij heeft nu ook een goede partij te pakken en is daarmee weer op jouw niveau?"
Ik heb Sylvie willen voorleggen waar de Nederlandse vrouwen mee zitten, maar dan krijg je met haar management te maken. Zij is momenteel te moe voor een interview. Opnames voor SBS6 en het glamoureus poseren voor de Duitse en Nederlandse bladen kan blijkbaar wel. Ach, Sylvie wordt moe van kritiek... En kritiek is natuurlijk ook vermoeiend.
Telegraaf
Ja en 'Tour' werd dus vroeger afgekort tot 'Tina', hetgeen ze schijnt te haten, dus we houden hem er lekker inquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ja en daar deden Tour en Syl zelf aan mee.
Zo las ik een keer een dubbelinterview met hen waarin ze zeiden dat ze samen hele plannen opzetten om beroemd te worden. Zo belden ze los van elkaar hun contacten om de ander aan te bevelen en, zo noemden ze het zelf, te hypen. Zo belde Tour naar Jan Heemskerk om hem te wijzen op Sylvie.
De familie Lusink, van de kledingmagnaat, was niet erg te spreken over Touriya. Zo moest Martijn in de media vernemen dat het uit was tussen hen.
De vriendschap is wel bekoeld sinds Touriya niet op de bruiloft kwam vanwege werkverplichtingen.
Hihi ik vond dit:
[..]
ik denk dat raf het wel gewend is met al die trainingskampenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen Sylvie M. die liep te jankzakken.
Haha Patty is zelf dan weer het andere uiterste met alle labiliteiten die ze op tv liet zien.quote:Patty Brard snapt gedrag Sylvie niet van onze redactie
AMSTERDAM - Patty Brard denkt dat Sylvie van der Vaart de media voor haar karretje spant.
Patty laat in haar column in Weekend weten dat ze het gedrag van Sylvie, die een week geleden onthulde dat ze gaat scheiden van Rafael, onbegrijpelijk vindt.
"Sylvie, waar haal je de kracht vandaan om de volgende dag in vol ornaat met je bekende vriendin te gaan lunchen in een restaurant waar de gehele pers op je staat te wachten. Dan lig je toch met dikke ogen van ellende onder je dekbed? Hoezo ga je de dag daarna, wederom voor het oog van de pers, naar een kliniek?", schrijft Patty.
"Ik begin te geloven dat de pers voor een karretje gespannen wordt dat Sylvie heet."
idd wat een kindermishandeling zeg, een kind opvoeden in een appartement van 400m2!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het zielig dat zo'n jochie in een appartement woont, waarom niet net als in Engeland een grote tuin waar hij lekker buiten kan spelen
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
idd wat een kindermishandeling zeg, een kind opvoeden in een appartement van 400m2!
ik zie een goed doel voor sr13quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Misschien moeten we in eigen land beginnen met al die zielige stadskinderen.
'Help Mees en Sophie aan een tuin! Vraag een plaat aan voor de tuinloze stadskinderen'quote:
Kan ik met terugwerkende kracht een plaat voor mijzelf aanvragen danquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
'Help Mees en Sophie aan een tuin! Vraag een plaat aan voor de tuinloze stadskinderen'
Oh ja, die ene kakkertquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar als je dat roept, ben je 'jaloers' als vrouw, dus ik kijk wel link uit
Maar Touriya kwam bij ons uit het dorp en over de dames gingen nogal wat verhalen
Het vorige liefje van Touriya was voor zover ik weet de zoon van een rijke kledingmagnaat. Ik bedoel maar
Mwoah, misschien was die scheiding al een half jaar in kannen en kruiken. Dan is zo'n 'knal op je bakkes' misschien kut, maar als je relatie al een half jaar kut was, dan hoef je niet onder een kussen te liggen, lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Haha Patty is zelf dan weer het andere uiterste met alle labiliteiten die ze op tv liet zien.
Ja! Leek me wel een hele leuke trouwensquote:
Oh dat speelde idd toen!quote:Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."
Ja, maar tegelijkertijd was in het nieuws dat ze last had van zwangerschapsvergiftiging en de bevalling daarom is opgewekt.... we zullen het nooit wetenquote:
het was in ieder geval erg toevalligquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd was in het nieuws dat ze last had van zwangerschapsvergiftiging en de bevalling daarom is opgewekt.... we zullen het nooit weten
Jep, en dan nog hadden 'we' onze bedenkingen daarover, maar idd nooit weten we hoe het zatquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd was in het nieuws dat ze last had van zwangerschapsvergiftiging en de bevalling daarom is opgewekt.... we zullen het nooit weten
Dat waren toch boekhouders?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
Even tussendoor, Touriya wordt gelinkt aan Chivu, deden Syl en Tina dan allebei de spelers van Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |