Of alles zat nog in dozen, ze woonden er immers pas 6 weken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow, die gaat voortvarend te werk.
het lijkt wel of de spullen al ingepakt waren voordat de bom barstte.
(of hij heeft gewoon niet zoveel zooi als sylvie; zijn huis is ook al de helft kleiner)
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of alles zat nog in dozen, ze woonden er immers pas 6 weken.
Ik hou wel van dat soort productiviteit
Uiteraard, maar Volendam is qua reizen voor elke journalist te doen, allemaal kijken wat er in Duitsland kan gebeuren doen ze sowieso niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.
Als het aan Raf lag, was hij binnen 2 weken in die nieuwe appartement ingetrokken. Ik denk dat Sylvie telkens vond dat het "anders" moest en het nog niet af wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
Wel opvallend dat Rafael nu in een week een ander appartement (compleet met kinderkamer) kan regelen, terwijl ze maanden in een hotel gewoond hebben in afwachting van de oplevering van het appartement waar Sylvie blijft wonen.
En er dan ook nog over jankzakken dat het zo zwaar is om uit koffers te leven en geen eigen dingen te hebben in het hotel.
Volgens mij was het alleen Sylvie M. die liep te jankzakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
Wel opvallend dat Rafael nu in een week een ander appartement (compleet met kinderkamer) kan regelen, terwijl ze maanden in een hotel gewoond hebben in afwachting van de oplevering van het appartement waar Sylvie blijft wonen.
En er dan ook nog over jankzakken dat het zo zwaar is om uit koffers te leven en geen eigen dingen te hebben in het hotel.
En zonder prulquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed en tv ( niet matchend)
mancave.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed en tv ( niet matchend)
tja dat was dan ook allemaal door Yo geregeld. Jan had aangeboden alles met zijn vrienden te verhuizen zodat het niet zoveel aandacht zou trekken. Maar Yo wilde het zo en liet alle pers komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.
en een koelkast!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat was dan ook allemaal door Yo geregeld. Jan had aangeboden alles met zijn vrienden te verhuizen zodat het niet zoveel aandacht zou trekken. Maar Yo wilde het zo en liet alle pers komen
Als het aan de gemiddelde man ligt wonen we nog in een grot, dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
kut te laatquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed koelkast en tv ( niet matchend)
ja zo heb ik het altijd begrepen. Jan wilde alles in rust oplossen en maar Yo wilde dat niet.quote:
Of de nieuwe werkster wilde pas komen als het af was en Syl had geen zin d'r bedden in de tussentijd zelf op te maken. Dan liever een hotel, dacht ze.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
"...Ik ga niet wonen in de bouwval die nog niet af is Raf..."
Best opvallend inderdaad. Alles wordt gebaseerd op de reeds bestaande beeldvorming. En die is voor Raf (sympathieke, rustige good guy) altijd al beter geweest dan voor Syl (aandachtsgeile, neppe troela). Een slaande Raf past niet in dat plaatje dus wordt t afgedaan als eenmalige wanhoopsdaad jegens een bitch van een vrouw, terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn. Hoewel ik het wel aannemelijk acht hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Ripley het volgende:
In de nieuwe revu deze week ook een vernietigend artikel over het plastic huwelijk. Waarin overigens ook bevestigd wordt dat Sylvie heel doelbewust op zoek was naar een rijke voetballer.
Opvallend wel dat over het algemeen rafael overal beter uit de bus komt dan Sylvie, ondanks het 'handgemeen'.
Door haarzelf bevestigd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Ripley het volgende:
Waarin overigens ook bevestigd wordt dat Sylvie heel doelbewust op zoek was naar een rijke voetballer.
Professioneel van hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, door haar toenmalige manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |