Of alles zat nog in dozen, ze woonden er immers pas 6 weken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wow, die gaat voortvarend te werk.
het lijkt wel of de spullen al ingepakt waren voordat de bom barstte.
(of hij heeft gewoon niet zoveel zooi als sylvie; zijn huis is ook al de helft kleiner)
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of alles zat nog in dozen, ze woonden er immers pas 6 weken.
Ik hou wel van dat soort productiviteit
Uiteraard, maar Volendam is qua reizen voor elke journalist te doen, allemaal kijken wat er in Duitsland kan gebeuren doen ze sowieso niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.
Als het aan Raf lag, was hij binnen 2 weken in die nieuwe appartement ingetrokken. Ik denk dat Sylvie telkens vond dat het "anders" moest en het nog niet af wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
Wel opvallend dat Rafael nu in een week een ander appartement (compleet met kinderkamer) kan regelen, terwijl ze maanden in een hotel gewoond hebben in afwachting van de oplevering van het appartement waar Sylvie blijft wonen.
En er dan ook nog over jankzakken dat het zo zwaar is om uit koffers te leven en geen eigen dingen te hebben in het hotel.
Volgens mij was het alleen Sylvie M. die liep te jankzakken.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:11 schreef Leandra het volgende:
Wel opvallend dat Rafael nu in een week een ander appartement (compleet met kinderkamer) kan regelen, terwijl ze maanden in een hotel gewoond hebben in afwachting van de oplevering van het appartement waar Sylvie blijft wonen.
En er dan ook nog over jankzakken dat het zo zwaar is om uit koffers te leven en geen eigen dingen te hebben in het hotel.
En zonder prulquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed en tv ( niet matchend)
mancave.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed en tv ( niet matchend)
tja dat was dan ook allemaal door Yo geregeld. Jan had aangeboden alles met zijn vrienden te verhuizen zodat het niet zoveel aandacht zou trekken. Maar Yo wilde het zo en liet alle pers komenquote:Op donderdag 10 januari 2013 09:00 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook hier is natuurlijk uitvoerig over nagedacht. Ze pakken het beter aan dan Jan en Yo destijdn toen er 10 cameraploegen bij de alles-is-weg-van-de-kelder-tot-de-vliering-verhuizing waren. Die de verhuizers gingen vragen hoe en wat en nog half werden weggeduwd door Yo en een boze zus.
en een koelkast!!!!!quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Echt?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat was dan ook allemaal door Yo geregeld. Jan had aangeboden alles met zijn vrienden te verhuizen zodat het niet zoveel aandacht zou trekken. Maar Yo wilde het zo en liet alle pers komen
Als het aan de gemiddelde man ligt wonen we nog in een grot, dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
kut te laatquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:13 schreef computergirl het volgende:
Volgens mij kan de gemiddelde kerel prima leven in een huis met bank, bed koelkast en tv ( niet matchend)
ja zo heb ik het altijd begrepen. Jan wilde alles in rust oplossen en maar Yo wilde dat niet.quote:
Of de nieuwe werkster wilde pas komen als het af was en Syl had geen zin d'r bedden in de tussentijd zelf op te maken. Dan liever een hotel, dacht ze.quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:36 schreef Montelly het volgende:
"...Ik ga niet wonen in de bouwval die nog niet af is Raf..."
Best opvallend inderdaad. Alles wordt gebaseerd op de reeds bestaande beeldvorming. En die is voor Raf (sympathieke, rustige good guy) altijd al beter geweest dan voor Syl (aandachtsgeile, neppe troela). Een slaande Raf past niet in dat plaatje dus wordt t afgedaan als eenmalige wanhoopsdaad jegens een bitch van een vrouw, terwijl dat niet per definitie zo hoeft te zijn. Hoewel ik het wel aannemelijk acht hoor.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Ripley het volgende:
In de nieuwe revu deze week ook een vernietigend artikel over het plastic huwelijk. Waarin overigens ook bevestigd wordt dat Sylvie heel doelbewust op zoek was naar een rijke voetballer.
Opvallend wel dat over het algemeen rafael overal beter uit de bus komt dan Sylvie, ondanks het 'handgemeen'.
Door haarzelf bevestigd?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:48 schreef Ripley het volgende:
Waarin overigens ook bevestigd wordt dat Sylvie heel doelbewust op zoek was naar een rijke voetballer.
Professioneel van hem.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, door haar toenmalige manager
Hahahahahahaquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, door haar toenmalige manager
Jep, maar als je dat roept, ben je 'jaloers' als vrouw, dus ik kijk wel link uitquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef Cynix ® het volgende:
Als het waar is, ik herhaal: áls, en dan moet ze het ook nog eens helemaal zelf weten, maar dan zou je haar toch wel een soort van gelukszoeker, of goudzoeker of, *beladen woord* golddigger kunnen noemen?
Ja maar niet één die op haar luie reet gaat zitten en het louter het geld van haar man erdoorheen jast. Ik denk dat ze gewoon geen zin had om in een klein appartementje te wonen en zichzelf zodoende omhoog te werken. Gewoon om een comfortabeler leven te leiden en zodat er wat meer deuren voor haar open zouden gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:35 schreef Cynix ® het volgende:
Als het waar is, ik herhaal: áls, en dan moet ze het ook nog eens helemaal zelf weten, maar dan zou je haar toch wel een soort van gelukszoeker, of goudzoeker of, *beladen woord* golddigger kunnen noemen?
ja en daar deden Tour en Syl zelf aan mee.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar als je dat roept, ben je 'jaloers' als vrouw, dus ik kijk wel link uit
Maar Touriya kwam bij ons uit het dorp en over de dames gingen nogal wat verhalen
Het vorige liefje van Touriya was voor zover ik weet de zoon van een rijke kledingmagnaat. Ik bedoel maar
quote:_MG_ Sranan Skoro:
Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis?
AMSTERDAM - Waarom houden vrouwen niet van Sylvie Meis? Ook al woont de jonge diva nu ver weg in Duitsland met haar echtgenoot, Oranjekanon Rafael van der Vaart. Ook al presteert de ex-Ajacied weer briljant als vanouds. Ook al ziet Sylvie er dankzij haar zwangere buik lief en moederlijk uit: de Nederlandse vrouwen moeten haar niet. Het begon al in de verkeringstijd met haar zijige gepraat over haar lieve schat van een 'Raf'...
Toen die kostbare bruiloft, en vervolgens in Duitsland dat bevallig op de tribune zitten als een modepop. Met als laatste dieptepunt het nieuws dat de hoogzwangere Sylvie waarschijnlijk begin juni wordt ingeleid in het enige vrije weekend dat 'Raf' nog heeft voor het WK voetbal.
Veel verbijsterde Hollandse dames vragen om een teiltje. Ze noemen je een 'golddigger', berekenend, nep en nog veel meer. Sorry Sylvie, maar weet je wel wat ze over je zeggen? "Je zette alles op alles om Rafael los te weken van zijn jeugdvriendin Nancy. Jij, uit een keurige familie, daalde af naar zijn eenvoudige milieu omdat hij een geur van succes en geld om zich heen had hangen.
Vervolgens sloeg je je klauwen in hem, om niet meer los te laten. Je verwent hem tot op het bot. Je sleept met pantoffels, masseert zijn rug en er komt geen woord van kritiek over je lippen. Maar je speelt een rol. Je zult hem verlaten als hij onverhoopt als voetballer mocht falen, en de bankrekening leeg raakt. Verder kan niets je schelen. Je hebt het er zelfs al met collega-voetbalvrouwen over gehad.
Als Rafael vreemdgaat, vergeef je hem dat. Waar is je trots?" " Toen je met Rafael begon liet je hem in bed hijgend de buitenspelregel uitleggen. Zelf kirde je dat je 'helemaal niets' van voetbal wist. Berekenend geheugenverlies misschien... je hebt samengewoond met een andere voetballer: Maarten Atmodikoro. Heeft hij je nooit iets geleerd, of ging je bij hem niet op de tribune zitten?"
"Je denkt alleen maar aan jezelf. Je riep nog dapper dat, als het zo uitkwam, jij in je eentje zou bevallen als Rafael moet voetballen op het WK. Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."
"Je kreeg ruzie met hartsvriendin Touriya Haoud. Terwijl jullie jarenlang samen flirtten met de camera's op menig rode loper. Touriya heeft laatst nog verteld dat jullie samen tactieken bedachten om op die manier zo bekend mogelijk te worden. Niks mis mee. En wat is jouw visie? 'Dat was puur zakelijk. Op het moment dat ik bereikt had wat ik wilde bereiken, ben ik daar meteen mee opgehouden.'
Zou je daarmee misschien doelen op het aan de haak slaan van Rafael? En waarom heb je opeens nu wel weer contact met Touriya? Zij gaat trouwen met een talentvolle Amerikaanse acteur. Zij heeft nu ook een goede partij te pakken en is daarmee weer op jouw niveau?"
Ik heb Sylvie willen voorleggen waar de Nederlandse vrouwen mee zitten, maar dan krijg je met haar management te maken. Zij is momenteel te moe voor een interview. Opnames voor SBS6 en het glamoureus poseren voor de Duitse en Nederlandse bladen kan blijkbaar wel. Ach, Sylvie wordt moe van kritiek... En kritiek is natuurlijk ook vermoeiend.
Telegraaf
Ja en 'Tour' werd dus vroeger afgekort tot 'Tina', hetgeen ze schijnt te haten, dus we houden hem er lekker inquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:59 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
ja en daar deden Tour en Syl zelf aan mee.
Zo las ik een keer een dubbelinterview met hen waarin ze zeiden dat ze samen hele plannen opzetten om beroemd te worden. Zo belden ze los van elkaar hun contacten om de ander aan te bevelen en, zo noemden ze het zelf, te hypen. Zo belde Tour naar Jan Heemskerk om hem te wijzen op Sylvie.
De familie Lusink, van de kledingmagnaat, was niet erg te spreken over Touriya. Zo moest Martijn in de media vernemen dat het uit was tussen hen.
De vriendschap is wel bekoeld sinds Touriya niet op de bruiloft kwam vanwege werkverplichtingen.
Hihi ik vond dit:
[..]
ik denk dat raf het wel gewend is met al die trainingskampenquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij was het alleen Sylvie M. die liep te jankzakken.
Haha Patty is zelf dan weer het andere uiterste met alle labiliteiten die ze op tv liet zien.quote:Patty Brard snapt gedrag Sylvie niet van onze redactie
AMSTERDAM - Patty Brard denkt dat Sylvie van der Vaart de media voor haar karretje spant.
Patty laat in haar column in Weekend weten dat ze het gedrag van Sylvie, die een week geleden onthulde dat ze gaat scheiden van Rafael, onbegrijpelijk vindt.
"Sylvie, waar haal je de kracht vandaan om de volgende dag in vol ornaat met je bekende vriendin te gaan lunchen in een restaurant waar de gehele pers op je staat te wachten. Dan lig je toch met dikke ogen van ellende onder je dekbed? Hoezo ga je de dag daarna, wederom voor het oog van de pers, naar een kliniek?", schrijft Patty.
"Ik begin te geloven dat de pers voor een karretje gespannen wordt dat Sylvie heet."
idd wat een kindermishandeling zeg, een kind opvoeden in een appartement van 400m2!quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het zielig dat zo'n jochie in een appartement woont, waarom niet net als in Engeland een grote tuin waar hij lekker buiten kan spelen
Het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
idd wat een kindermishandeling zeg, een kind opvoeden in een appartement van 400m2!
ik zie een goed doel voor sr13quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Misschien moeten we in eigen land beginnen met al die zielige stadskinderen.
'Help Mees en Sophie aan een tuin! Vraag een plaat aan voor de tuinloze stadskinderen'quote:
Kan ik met terugwerkende kracht een plaat voor mijzelf aanvragen danquote:Op donderdag 10 januari 2013 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
'Help Mees en Sophie aan een tuin! Vraag een plaat aan voor de tuinloze stadskinderen'
Oh ja, die ene kakkertquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, maar als je dat roept, ben je 'jaloers' als vrouw, dus ik kijk wel link uit
Maar Touriya kwam bij ons uit het dorp en over de dames gingen nogal wat verhalen
Het vorige liefje van Touriya was voor zover ik weet de zoon van een rijke kledingmagnaat. Ik bedoel maar
Mwoah, misschien was die scheiding al een half jaar in kannen en kruiken. Dan is zo'n 'knal op je bakkes' misschien kut, maar als je relatie al een half jaar kut was, dan hoef je niet onder een kussen te liggen, lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Haha Patty is zelf dan weer het andere uiterste met alle labiliteiten die ze op tv liet zien.
Ja! Leek me wel een hele leuke trouwensquote:
Oh dat speelde idd toen!quote:Nu ben je van plan de geboorte van je kindje te laten opwekken zodat je 'Raf' zeker aan je zijde hebt. Je stelt jezelf duidelijk boven de gezondheid van je zoontje. Die mag niet eens lekker zelf bepalen wanneer hij ter wereld komt."
Ja, maar tegelijkertijd was in het nieuws dat ze last had van zwangerschapsvergiftiging en de bevalling daarom is opgewekt.... we zullen het nooit wetenquote:
het was in ieder geval erg toevalligquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd was in het nieuws dat ze last had van zwangerschapsvergiftiging en de bevalling daarom is opgewekt.... we zullen het nooit weten
Jep, en dan nog hadden 'we' onze bedenkingen daarover, maar idd nooit weten we hoe het zatquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar tegelijkertijd was in het nieuws dat ze last had van zwangerschapsvergiftiging en de bevalling daarom is opgewekt.... we zullen het nooit weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |