Kijk eens naar de datum...quote:Op woensdag 9 januari 2013 14:46 schreef Revanches het volgende:
http://www.elsevier.nl/St(...)k-scheiden-1139829W/
Excuses, over het hoofd gezien.quote:
Ze maken t steeds gekker. Maar Nikkieverhaal klopt nu dus officieel niet?quote:'Ali B oorzaak breuk Rafael en Sylvie' van onze redactie
AMSTERDAM - Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
En dat allemaal vanwege een foto op Twitter, waarop Sylvie met Ali B en Nikkie Plessen te zien is. De BN'ers liepen elkaar in december 2012 tegen het lijf op een strand in Dubai. Na een potje volleybal plaatste Sylvie het kiekje op internet.
Maar in Duitsland denken ze dat er meer aan de hand is. Twee dagen voor de ontmoeting op het strand zouden Sylvie en Ali B samen gedineerd hebben. En op de foto is te zien hoe de rapper zijn arm om Sylvie heen heeft geslagen. Dat hij ook Nikkie stevig vasthoudt, wordt achterwege gelaten. Ook over het huwelijk van Ali B wordt met geen woord gerept.
Vorige week werd bekend dat Rafael en Sylvie gaan scheiden. Op oudejaarsavond barstte de bom. In het bijzijn van vrienden gaf de voetballer zijn vrouw een klap.
Even ging het gerucht dat Rafael een scheve schaats had gereden met Nikkie Plessen, maar de presentatrice heeft via haar management laten weten dat dit klinkklare onzin is.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Sylvie echt niet op de totempaal van Ali B duiken
Dat was allemaal voor Rafaquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
Als het verhaal van Nikkie waar is, waar ik niet in geloof, dan zal het wel uit de Ajax-tijd zijn. Toen Sylvie zich nog door Zlatan liet naaien.
Ja, toen naaide Nikkie Raf.quote:
Ali B is qua vermogen een dikke achteruitgang.quote:Op woensdag 9 januari 2013 16:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Sylvie echt niet op de totempaal van Ali B duiken
quote:
Volgens mij is de oorzaak een uit de hand gelopen swinger-party ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Ik heb al veel redenen gelezen, maar dit is wel de 'creatiefste'.quote:Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
O, ik dacht dat hij in Duitsland was gebleven en Syl met Daam op vakantie was. Anyhoe, ze halen er nu idd wel van alles bij en ik snap ook dat Ali er om kan lachen.quote:
Volgens mij zei Ali dat Rafael er ook bij was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, die moest nog voetballen.
Alle nieuwsberichten van toen zeggen van niet en hij staat ook niet op de foto's.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Ali dat Rafael er ook bij was.
vdV heeft sinds eind November niet meer gevoetbald vanwege een blessurequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, die moest nog voetballen.
Hij kan achter de fotograaf staan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Alle nieuwsberichten van toen zeggen van niet en hij staat ook niet op de foto's.
Ja las ik ook later. Hij was aan het revalideren in Duitsland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
vdV heeft sinds eind November niet meer gevoetbald vanwege een blessure
Volgens mij zat Sylvie in de Grazia te oreren over dat Raf niet mee was, maar zijn broer (?) wel....quote:
quote:
Weet je wat de RAF in Duitsland betekent ?quote:
Yep, maar die RAF laat Sylvie graag links liggen, denk ik zo! :-)quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat de RAF in Duitsland betekent ?
quote:Hij zal haar hart wel gestolen hebben.
Ik ookquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit topic, ik lees steeds '10 verschillende scenario's'
quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:32 schreef iBenny het volgende:
'Ali B oorzaak scheiding Sylvie en Rafael'
Ik moest hardop lachen om de tweede reactie![]()
:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:19 schreef Smallish het volgende:
Ze is nu in een paar dagen tijd al gelinked aan haar beste vriendin, een KLM-piloot, de IK-BV nu dit weer. Vergeet ik nog wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle spullen van Rafael Van der Vaart zijn overgebracht naar zijn nieuwe adres.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 10 januari 2013 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
wow, die gaat voortvarend te werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle spullen van Rafael Van der Vaart zijn overgebracht naar zijn nieuwe adres.
het lijkt wel of de spullen al ingepakt waren voordat de bom barstte.
(of hij heeft gewoon niet zoveel zooi als sylvie; zijn huis is ook al de helft kleiner)
Klopt, als nanny.quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij zat Sylvie in de Grazia te oreren over dat Raf niet mee was, maar zijn broer (?) wel....
Ik ook en dan denk ik meteen aan Evertquote:Op woensdag 9 januari 2013 19:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
Dit topic, ik lees steeds '10 verschillende scenario's'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |