quote:
Volgens mij is de oorzaak een uit de hand gelopen swinger-party ofzoquote:Op woensdag 9 januari 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
SHO / [BOULAHGATE] Scheiding Khalid & Sabia #1
Ik heb al veel redenen gelezen, maar dit is wel de 'creatiefste'.quote:Het Duitse OK! Magazine denkt dat rapper Ali B verantwoordelijk is voor de scheiding van Rafael en Sylvie van der Vaart.
O, ik dacht dat hij in Duitsland was gebleven en Syl met Daam op vakantie was. Anyhoe, ze halen er nu idd wel van alles bij en ik snap ook dat Ali er om kan lachen.quote:
Volgens mij zei Ali dat Rafael er ook bij was.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, die moest nog voetballen.
Alle nieuwsberichten van toen zeggen van niet en hij staat ook niet op de foto's.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zei Ali dat Rafael er ook bij was.
vdV heeft sinds eind November niet meer gevoetbald vanwege een blessurequote:Op woensdag 9 januari 2013 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor, die moest nog voetballen.
Hij kan achter de fotograaf staan?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Alle nieuwsberichten van toen zeggen van niet en hij staat ook niet op de foto's.
Ja las ik ook later. Hij was aan het revalideren in Duitsland.quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
vdV heeft sinds eind November niet meer gevoetbald vanwege een blessure
Volgens mij zat Sylvie in de Grazia te oreren over dat Raf niet mee was, maar zijn broer (?) wel....quote:
quote:
Weet je wat de RAF in Duitsland betekent ?quote:
Yep, maar die RAF laat Sylvie graag links liggen, denk ik zo! :-)quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wat de RAF in Duitsland betekent ?
quote:Hij zal haar hart wel gestolen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |