Verrassende wending, ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het idee dat het haar door/bij Bild behoorlijk kwalijk genomen wordt dat ze niet zielig is maar borsten vooruit, neus in de lucht winkelt alsof haar creditcard nog net zo eindeloos is als vorig jaar.

Vanaf morgen ben ik weer in Wenen, shitload aan Duitse zenders daar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de commentaren in 'Bunte' en andere Duitse media

En vooral waarschijnlijk verwacht hebben dat ze iig in Duitsland wel aan het werk zou kunnen blijven, maar dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen als de wind zo waait.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Verrassende wending, ja.
Ze leggen Sylvie bij Bild tussen de notenkraker - ik heb zo'n gevoel dat Syl dat erger vindt dan die hele scheiding. Dat is eigenlijk ook de strekking van het stuk: Sylvie is steeds meer een barbiepop geworden in een barbiepoppenwereld, terwijl die arme 'Rafi' never knew what hit him.
Gek, ik dacht dat er vooral in Nederland zo over Sylvie werd geschreven. Maar de Duitsers volgen nu. Ik ben wel benieuwd naar de commentaren in 'Bunte' en andere Duitse media. En op een bepaalde manier vind ik het dan toch ook weer zielig voor Syl... zo hard gewerkt aan het perfecte barbie-imago, en dan zo hard afgestraft worden in het land waar ze zich zo geliefd en begrepen waande...

Ik begrijp waar je vandaan komt. Maar voor Sylvie was het ongetwijfeld gewoon een zakelijke transactie. Mocht ze nu opeens gaan knierpen, dan zou dat wel heel treurig zijn. Emoties horen maar beperkt thuis bij zakendoen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:49 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
En op een bepaalde manier vind ik het dan toch ook weer zielig voor Syl... zo hard gewerkt aan het perfecte barbie-imago, en dan zo hard afgestraft worden in het land waar ze zich zo geliefd en begrepen waande...

quote:Heb van goede bronnen vernomen dat die Grazia colums zowieso noet door haar geschreven worden. Ze kliedert wat steekwoorden op een kladje en laat iemand van de redactie het uitwerken tot een colum! Dus het lijkt me niet zo moeilijk om het volgende even daar door te geven: klap, vergeven, toch scheiding, uit elkaar gegroeid, beste voor Damian, ben sterke vrouw en blijven vrienden... <einde bericht>

Dat zei ik gisteren ook gelijk, toen ik het las. Geloof er niets van dat ze ze zelf schrijft.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 06:50 schreef female81 het volgende:
Geen idee in hoeverre dit betrouwbaar is, maar goed. Wel een opvallende reactie, in ieder geval.
Van http://www.nujij.nl/showb(...)pitje.20875910.lynkx :
[..]

quote:Een levend wassenbeeld,wat niet in staat is een zelfstandig leven te leiden.
Een personal sportcoach anders weet ze niet welke kant ze op moet.Een styliste omdat ze zelf niet kan bedenken wat voor kleren ze aan moet.Een medium wat levens advies moet geven omdat ze zelf geen beslissingen kan nemen.Een nanny die t kind opvoed ,en god weet wat voor begeleiding ze nog meer nodig heeft.ONZELFSTANDIG WANKEL WEZEN..Een schop onder dr reet moet ze hebben.

Wow, wat kun je er veel onzin bijhalen
 Wow, wat kun je er veel onzin bijhalen  

Dat met die bedelaar! Alsof niet iedereen daar 9 van de 10 keer voorbij loopt. En bovendien kan het zelfs nog zijn dat ze net wel iets gegeven heeft, kun je toch niet zien op een foto. Wat een belachelijke bladen dat ze er zoiets inzetten. En wat een domme mensen die dat allemaal voor zoete koek slikken..
  Dat met die bedelaar! Alsof niet iedereen daar 9 van de 10 keer voorbij loopt. En bovendien kan het zelfs nog zijn dat ze net wel iets gegeven heeft, kun je toch niet zien op een foto. Wat een belachelijke bladen dat ze er zoiets inzetten. En wat een domme mensen die dat allemaal voor zoete koek slikken..

Ja, een schat van een babyquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die babyfoto's, het was wel echt een lief kindje hè?

Ik vind het nog steeds een schatjequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, een schat van een baby
Maar wat is 'ie onwijs tof opgedroogd

wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, inderdaad, wat een spookje. En zou dat gewoon zijn bijgetrokken of is er aan hem ook al gesleuteld?

lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch, wordt toch ook ontraden na hormoongerelateerde kanker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een geklets, dat Rafael eentje genoeg vond; ik heb pas op tv (Boulevard denk ik) nog beelden gezien van Rafael die verklaart graag een broertje of zusje te willen.... pas na haar ziekte is dat veranderd.......

Dat klopt, maar het is dus niet dat er geen tweede kind is gekomen vanwege Rafael en dat wordt wel gesuggereerd in dit artikel...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef simmu het volgende:
[..]
lijkt me eerlijk gezegd vrij logisch, wordt toch ook ontraden na hormoongerelateerde kanker?

Daarna ging Syl het ontkrachten. Was eigenlijk ook al een teken....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
En dat van Raf, ik meen me ook te herinneren dat hij in interviews aan heeft gegeven dat één prima was, en dat het ook genoeg werk aan de winkel bleek te zijn. Lang en breed voor Sylvie ziek werd.

Dat is de eerste jaren ook vaak zo gezegd. Misschien hebben zij het ook over de tijd voordat Sylvie ziek werd.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is dus niet dat er geen tweede kind is gekomen vanwege Rafael en dat wordt wel gesuggereerd in dit artikel...

och, de bladen roepen de laatste tijd zo bizar veelquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is dus niet dat er geen tweede kind is gekomen vanwege Rafael en dat wordt wel gesuggereerd in dit artikel...
 en dan ook nog eens de meest idiote dingen waarvan de gemiddelde idioot zich nog achter de oren krabt zo van "heej, zou dat wel kloppen
 en dan ook nog eens de meest idiote dingen waarvan de gemiddelde idioot zich nog achter de oren krabt zo van "heej, zou dat wel kloppen   laat ik eens navragen of opzoeken hoe dat zit"
 laat ik eens navragen of opzoeken hoe dat zit"

En toch en toch en toch, waar rook is bleek veel vuur te zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:41 schreef simmu het volgende:
[..]
och, de bladen roepen de laatste tijd zo bizar veelen dan ook nog eens de meest idiote dingen waarvan de gemiddelde idioot zich nog achter de oren krabt zo van "heej, zou dat wel kloppen
laat ik eens navragen of opzoeken hoe dat zit"

Ja, maar dat verbaast me dus. Ik heb van der Vaart vorige week met een rondscharrelende mini-Damian horen beweren dat 'ie een tweede wilde. Ik kan de beelden alleen niet meer vinden en om nu te betalen voor boulevard.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is de eerste jaren ook vaak zo gezegd. Misschien hebben zij het ook over de tijd voordat Sylvie ziek werd.

Ja, want dat gebeurt anders noooooooooooooiiiiit dat de ene partner roept dat het wel genoeg is en dat de andere partner een tijdje later toch blijkt te rammelen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:39 schreef hexje het volgende:
[..]
Daarna ging Syl het ontkrachten. Was eigenlijk ook al een teken....

Het is toch niet gek als hij 5 jaar later ineens wél die kinderwens heeft? Hij had hem destijds echt niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat verbaast me dus. Ik heb van der Vaart vorige week met een rondscharrelende mini-Damian horen beweren dat 'ie een tweede wilde. Ik kan de beelden alleen niet meer vinden en om nu te betalen voor boulevard.....

Tijdje later was binnen een week.....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want dat gebeurt anders noooooooooooooiiiiit dat de ene partner roept dat het wel genoeg is en dat de andere partner een tijdje later toch blijkt te rammelen.
Zeker met BN'ers krijg je al snel de vraag wanneer de tweede komt, en als dat gemiep te snel begint dan krijg je dus een "het is zo ook wel goed" antwoord.

Maar ik heb het juist over toen Damian klein was... juist in 2011 riep hij dat het van hem niet meer hoefdequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is toch niet gek als hij 5 jaar later ineens wél die kinderwens heeft? Hij had hem destijds echt niet.

Oh de echte mini-Damian, ik dacht door 'vorige week' echt als vorige weekquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ik heb het juist over toen Damian klein was... juist in 2011 riep hij dat het van hem niet meer hoefde

Nee, maar een medium is dan wel weer een ander uiterste denk ik?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie weet wilde Raf op het eind ook wel, om Sylvie nog bij zich te houden
Overigens snap ik dat zinnetje in het artikel niet dat Sylvie haar medium meer raadpleegt dan haar eigen moeder. Is dat zo gek? Bellen we allemaal onze moeder als er iets is?

True.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, maar een medium is dan wel weer een ander uiterste denk ik?
 Aan elke vinger een hulpje.
 Aan elke vinger een hulpje.  

quote:Sinds de hel losbrak in huize Van der Vaart op Oudejaarsavond werd Sylvie alleen nog maar gezien aan de zijde van beste vriendin (en inmiddels ook ex-voetbalvrouw) Sabia Boulahlouz. Maar dat was allemaal in Hamburg. Vandaag zette Sylvie voet op Nederlandse bodem. En wij waren erbij.
Vanavond meer in RTL Boulevard!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |