Ziet eruit alsof Sabia/Raf elkaar meer aandacht gaven dan hun partnersquote:
Is dat Sabia? Best een knap grietje.. Die kan toch wel een knappere vent krijgen dan die boerenkinkel van een Boelaroes zou je zeggen..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof Sabia/Raf elkaar meer aandacht gaven dan hun partners
Dit is wel na de verbouwing hequote:Op maandag 7 januari 2013 13:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is dat Sabia? Best een knap grietje.. Die kan toch wel een knappere vent krijgen dan die boerenkinkel van een Boelaroes zou je zeggen..
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een zure slootquote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit is wel na de verbouwing he
Ik ben dol op zuurquote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een zure sloot
Lawll...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen, want dan ben je een zure sloot
Mwah, als ik haar achtergrond zo lees dan heb ik niet het idee dat we met een naïef ding te maken hebben.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Met Boula heb ik trouwens best medelijden. Die heeft een lief grietje getrouwd dat binnen no time ver-meis-d was
Wat heeft ze laten verbouwen dan? Ik ben voetballiefhebber en dus zie je nog wel eens voetbalvrouwen voorbij komen in beeld.. de meeste lijken mij vreselijke types, de leukste lijkt mij eerlijk gezegd nog Bouchra van Persie.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit is wel na de verbouwing he
Lippen laten opblazen tot formaat opblaaspop, tieten, algeheel straktrekken gezicht, zonnebankje.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat heeft ze laten verbouwen dan? Ik ben voetballiefhebber en dus zie je nog wel eens voetbalvrouwen voorbij komen in beeld.. de meeste lijken mij vreselijke types, de leukste lijkt mij eerlijk gezegd nog Bouchra van Persie.
Ah daarom herkende ik haar zeker niet.. Had ze vroeger ook niet flaporen?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lippen laten opblazen tot formaat opblaaspop, tieten, algeheel straktrekken gezicht, zonnebankje.
Nou, toen ze gingen trouwen zag ze er zo uit:quote:Op maandag 7 januari 2013 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat heeft ze laten verbouwen dan? Ik ben voetballiefhebber en dus zie je nog wel eens voetbalvrouwen voorbij komen in beeld.. de meeste lijken mij vreselijke types, de leukste lijkt mij eerlijk gezegd nog Bouchra van Persie.
In ieder geval andere oren, ja...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ah daarom herkende ik haar zeker niet.. Had ze vroeger ook niet flaporen?
What the f.. is dat dezelfde als op die vorige foto?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, toen ze gingen trouwen zag ze er zo uit:
[ afbeelding ]
Zoek de overeenkomsten, dan ben je sneller klaar dan wanneer je de verschillen zoekt
Pixelfoto zonder make up. Ja ik ben overtuigd.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek de overeenkomsten, dan ben je sneller klaar dan wanneer je de verschillen zoekt
Jep, dat is Sabia. Nogal een ver-meis-ing, zullen we maar zeggen...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
What the f.. is dat dezelfde als op die vorige foto?
Dan kan Sylvie een schadevergoeding van miljoenen vragen. Of zelf ook eens wat vertellen over hoe de ex in elkaar steekt...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:56 schreef Montelly het volgende:
Vind het nog knap dat mannen (voorlopig) hun mond houden, ik zou die krengen internationaal voor lul zetten en vertellen hoe het echt in elkaar steekt.
Ziet er uit als een stel verzopen katten...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die tieten zijn het resultaat van een push-up, en en en...quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lippen laten opblazen tot formaat opblaaspop, tieten, algeheel straktrekken gezicht, zonnebankje.
Ik dacht dat het een foto was van het moment dat ze net hun kindje waren verloren. Maar het was de bruiloft?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ziet er uit als een stel verzopen katten...
Dolle boel inderdaadquote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een foto was van het moment dat ze net hun kindje waren verloren. Maar het was de bruiloft?
Jep.... ik denk niet dat er lang over nagepraat is, dat feestjequote:Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een foto was van het moment dat ze net hun kindje waren verloren. Maar het was de bruiloft?
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep.... ik denk niet dat er lang over nagepraat is, dat feestje
quote:Rafael van der Vaart maakt zich niet druk van onze redactie
AMSTERDAM - Rafael van der Vaart (29) is momenteel met zijn club op trainingskamp in Abu Dhabi. Ondanks zijn privéproblemen ziet de Oranja-international er niet tegenop om naar huis te gaan.
In een openhartig gesprek met de Duitse krant Bild vertelt Rafael over zijn prestaties van bij HSV, maar uiteraard ook over de scheiding met Sylvie.
Als hem wordt gevraagd hoe het komt dat hij zo ontspannen overkomt zegt de 29-jarige middenvelder vastberaden: "Voetbal helpt me echt enorm. Naar omstandigheden gaat het dan ook heel goed met me."
Rafael ziet er bovendien niet tegenop om na het trainingskamp weer huiswaarts te keren. "Ik ben niet bang naar huis te gaan. Uiteraard hoop ik dat mensen mijn privésituatie respecteren en dat het allemaal niet te erg wordt.”
Hoewel hij erg zelfverzekerd is, laat Raf de berichtgeving in de kranten links liggen. "Normaalgesproken lees ik graag de kranten, maar op dit moment laat ik ze even liggen."
Dat huwelijk van Ronald en Bertina was toch ook bijna op de klippen een paar jaar geleden? Omdat hij zou zijn vreemdgegaan?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef yvonne het volgende:
Ja, zielig, bladiebla, maar we zitten in SHO en niet op het Viva-forum.
Met de kinderen heb ik medelijden, Alhoewel die in hun korte leventje toch al weinig van hun drukke ouders hebben gezien.
Ik verwacht nog meer scheidingen ( Yo)
Verleden jaar las ik trouwens een uitgebreid interview met de vrouw van Ronald Koeman en die vertelde dat als je een huwelijk met een profvoetballer wilt laten slagen je jezelf weg moet cijferen als vrouw, want in feite is er maar een ding dat telt en dat is voetbal.
Ik las kort geleden in een interview met Bartina dat Ronald haar zo ontzettend goed heeft bijgestaan toen zij borstkanker had. Dat was nog niet lang geleden, kreeg ik de indruk.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat huwelijk van Ronald en Bertina was toch ook bijna op de klippen een paar jaar geleden? Omdat hij zou zijn vreemdgegaan?
Dat was daarna volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:07 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik las kort geleden in een interview met Bartina dat Ronald haar zo ontzettend goed heeft bijgestaan toen zij borstkanker had. Dat was nog niet lang geleden, kreeg ik de indruk.
Ziekte was in 2011, het vreemdgaan is niet duidelijk, maar die roddels waren in 2002quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat was daarna volgens mij.
We zoeken het even op!
quote:Van der Vaart opnieuw geblesseerd aan bovenbeen
ABU DHABI - Rafael van der Vaart is maandag opnieuw geblesseerd geraakt aan zijn bovenbeen.
De middenvelder van Hamburger SV moest zich in de 35e minuut van een oefenwedstrijd tegen Lokomotiv Tasjkent laten vervangen.
Van der Vaart was pas net hersteld van een spierblessure, die hem zes weken aan de kant hield.
De medische staf van Hamburger SV kon maandag nog niet vertellen hoe lang de spelmaker nu uit de roulatie is. HSV hervat op 20 januari de competitie tegen 1. FC Nürnberg.
Die donkere dame is al ontploftquote:Op maandag 7 januari 2013 18:31 schreef Montelly het volgende:
ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
misschien wilde Raf wel, maakte hij een move naar Sabia, maar wimpelde zij hem af..quote:Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Oh please Albert.... Sylvie gaat echt niet met die Sabiah aanpappen als ze haar vent wil afpakken
Ja die opmerking was wel grappigquote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
misschien wilde Raf wel, maakte hij een move naar Sabia, maar wimpelde zij hem af..![]()
lol @ Albert, "Sylvie probeert hier met haar kapsel de vloer te raken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |