Nee, MARGA SWOBODA is een zure mossel.quote:
Wat heeft zij met deze [gate] te maken?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef Montelly het volgende:
Dit is pas een poppetje, kenners weten het...
[ afbeelding ]
![]()
Niet mijn smaak. Zet maar in een spoiler.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:40 schreef Montelly het volgende:
Dit is pas een poppetje, kenners weten het...
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:41 schreef hexje het volgende:
[..]
Nee, MARGA SWOBODA is een zure mossel.
haten op LCquote:Op maandag 7 januari 2013 19:42 schreef hexje het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Zet maar in een spoiler.
Die is nog nepper dan Syl, tevens heeft ze er niets mee te maken dus opbokken met haar, doe dat lekker in B&H.quote:
Of zn oude liefje Nancyquote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Raf en Sabia? Met je neus van de ene poederdoos in de andere? Gek genoeg denk ik dat Raf eerder op zoek gaat naar een type als Helen de Boer of Henrita Bergkamp....
Ik denk ook dat hij voor een heel gewone rustige lieve vrouw gaat die lekker elke avond kookt en gewoon alleen maar zijn vrouw is. En ik denk dat zij gaat voor één of andere rijke duitse (of NLse) zakenman, die lekker op de achtergrond blijft en haar volledig in de spotlight laat staan. En dan komt er een interview met Sylvie dat hij haar zo lekker zichzelf laat zijn en dat dat vroeger met Raf zo anders was....quote:Op maandag 7 januari 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Raf en Sabia? Met je neus van de ene poederdoos in de andere? Gek genoeg denk ik dat Raf eerder op zoek gaat naar een type als Helen de Boer of Henrita Bergkamp....
Ik denk dat ze te weinig inhoud heeft voor de gemiddelde zakenman. Een type als Afrojack, dat lijkt me voor haar nog wel haalbaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij voor een heel gewone rustige lieve vrouw gaat die lekker elke avond kookt en gewoon alleen maar zijn vrouw is. En ik denk dat zij gaat voor één of andere rijke duitse (of NLse) zakenman, die lekker op de achtergrond blijft en haar volledig in de spotlight laat staan. En dan komt er een interview met Sylvie dat hij haar zo lekker zichzelf laat zijn en dat dat vroeger met Raf zo anders was....
Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Maar zou ze het geen bezwaar vinden de spotlights te delen met iemand?quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze te weinig inhoud heeft voor de gemiddelde zakenman. Een type als Afrojack, dat lijkt me voor haar nog wel haalbaar.
Wie zegt dat ik het gek vind ?! Meestal gebeurt dat naar de scheiding denk ik...quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als je besloten hebt om te gaan scheiden is het toch niet zo gek dat je je meisjesnaam weer gaat gebruiken ook al is de scheiding nog niet rond?
Nee, want haar klacht op Raf is dat 'ie nooit meeging....quote:Op maandag 7 januari 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar zou ze het geen bezwaar vinden de spotlights te delen met iemand?
Dan heb je gelijk, en zal zij wel weer voor een showbizzhuwelijk gaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, want haar klacht op Raf is dat 'ie nooit meeging....
Denk dat je er niet heel veel naast zit..quote:Op maandag 7 januari 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij voor een heel gewone rustige lieve vrouw gaat die lekker elke avond kookt en gewoon alleen maar zijn vrouw is. En ik denk dat zij gaat voor één of andere rijke duitse (of NLse) zakenman, die lekker op de achtergrond blijft en haar volledig in de spotlight laat staan. En dan komt er een interview met Sylvie dat hij haar zo lekker zichzelf laat zijn en dat dat vroeger met Raf zo anders was....
Maar ik kan het ook helemaal mis hebben natuurlijk.
Denk dat Yo teveel glamourpoes is voor Rafquote:Op maandag 7 januari 2013 20:57 schreef Vivi het volgende:
Raf en Yo. A match made in Spanish heaven.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:49 schreef alors het volgende:
Alsjeblieft zeg, ik mag toch hopen dat die meid gewoon doorgegaan is met haar leven?
Wat dat betreft zijn Yolanthe en Sylvie volgens mij een pot nat.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat je er niet heel veel naast zit..
Dat denk ik ook. Hij komt op mij over als iemand die dat nodig heeft.
[..]
Denk dat Yo teveel glamourpoes is voor Raf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |