Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Montelly op 09-01-2013 00:01:36 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Niet als Sylvie na die move van Raf richting Sabia kwaad is geworden op Raf, hem een beetje begon uit te vloeken, en beschonken Raf toen dacht *poef* hou je mond jij zeikwijf..quote:Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die opmerking was wel grappig
Maar dan nog... als Raf achter miss Bouhla aan zou gaan zou Sylvie toch degene moeten zijn die een tik uitdeelt
Welk verhaal?quote:
Zometeen nog een item over Sylvie en haar populariteit in Duitslandquote:Op maandag 7 januari 2013 18:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welk verhaal?
Dat Rafael achter Sabia aanzit? Of andersom?
RTL-B gemist.
want zo heet ze nu weer aldus die kwijlebalquote:
Ja ik vond haar ook heelquote:Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef MiLalaa het volgende:
overigens leek die Sabia me nu wel heel lief![]()
als in, anders dan die Sylvie's tas-draagster-look
Terwijl ze nog niet eens gescheiden zijn...Anders heet ze inderdaad Meis dat klopt!quote:Op maandag 7 januari 2013 18:56 schreef rubbereend het volgende:
want zo heet ze nu weer aldus die kwijlebal
Als je besloten hebt om te gaan scheiden is het toch niet zo gek dat je je meisjesnaam weer gaat gebruiken ook al is de scheiding nog niet rond?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Terwijl ze nog niet eens gescheiden zijn...Anders heet ze inderdaad Meis dat klopt!
Komt straks nogquote:
Nee, dat vind ik niet gek.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
Als je besloten hebt om te gaan scheiden is het toch niet zo gek dat je je meisjesnaam weer gaat gebruiken ook al is de scheiding nog niet rond?
RAfael heeft een betere managerquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
Bild kiest dus duidelijk voor Rafael. Misschien heeft ze haar hand overspeeld?
Tja...het is niet voor niets FAKEGATE. Het viel de lezers van Bild ook op. Snap wel dat zo'n blad daar dan voor gaat.quote:
Volgens Bild is ze al die jaren eigenlijk alleen maar met de 'IK-bv' bezig geweest. Dat was het wel zo'n beetje, volgens RTL-B dan.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zegt Bild? Voor diegenen die niet achter de TV zitten atm?
En dat waren die 'zware beschuldigingen' die hier werden bedoeld?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Volgens Bild is ze al die jaren eigenlijk alleen maar met de 'IK-bv' bezig geweest. Dat was het wel zo'n beetje, volgens RTL-B dan.
Jaja want ze heeft immers kanker gehad en zij is geslagen. Dan kan mag Bild dat niet beweren van Kwalbert.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat waren die 'zware beschuldigingen' die hier werden bedoeld?
Vrij vertaald: Het had zo mooi kunnen zijn: Hij lekker schoppen, zij lekker werpen. Maar ze had het vooral druk met de IK-bv.quote:Sie hätten ein Leben haben können wie Zinedine Zidane und seine Frau: Du machst den Job auf dem Feld und ich mach die Familie. Reicht ja locker für zwei, das Rasen-Geld. Aber Sylvie war ja schon damals eine eingetragene Ich-AG.
Zure kerels daar bij Bild zeker?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Het had zo mooi kunnen zijn: Hij lekker schoppen, zij lekker werpen. Maar ze had het vooral druk met de IK-bv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |