Ja en ik had dus echt nog nooit van haar gehoord, meestal hoor je zo'n naam weleens voorbij komen....quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
True.
Al is zij sowieso al de hele dag in de weer met mensen, ik noem een LecoAan elke vinger een hulpje.
Grappig wel dat zoveel andere namen voorbij komen die ook bij die vrouw aanbellen als er iets is.
Ssshhttt!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Wordt er nu getwist of de berichtgeving van Prive wel klopt??
Als Prive 40 pagina's moet vullen over hetzelfde onderwerp, kun je er wel voor 100% van uitgaan dat 90% klinklare (met 1 of 2 k's?) onzin is
Ja hallo! Ik wil best mee roddelen maar er moet wel waarheid inzitten.quote:
Rafael wil een broertje of zusje? Is het leeftijdsverschil inmiddels niet wat erg groot?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een geklets, dat Rafael eentje genoeg vond; ik heb pas op tv (Boulevard denk ik) nog beelden gezien van Rafael die verklaart graag een broertje of zusje te willen.... pas na haar ziekte is dat veranderd.......
Dat zal wel ja, in haar 'eigen' Grazia zal ze wel volop de ruimte krijgen om er een mooi verhaal van te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:01 schreef Vivi het volgende:
Grazia is bezig om Sylvie te strikken voor een interview. (Weet nog niet of het is gelukt hoor, maar denk dat het wel doorgaat).
Ja dahagquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Manmanman al die roddelbladen. Opheffen, stuk voor stuk.
Doen we dat allemaal niet in SHO?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of geniet jij ervan, net zoals Kwalbert Verlinde?
Hoe Albert dat vertelde over dat ze op Schiphol hebben staan wachten en posten enzoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Pino Sylvie was in Nederland te zien vandaag
In een klikko?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe Albert dat vertelde over dat ze op Schiphol hebben staan wachten en posten enzo.
Yup...voordat kleine beetje heb ik vandaag veelste lang naar die pisnicht moeten luisteren.quote:
Ik mute gewoon, ik ga echt al die onzin verder niet aanhorenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:26 schreef hexje het volgende:
[..]
Yup...voordat kleine beetje heb ik vandaag veelste lang naar die pisnicht moeten luisteren.
quote:
??quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik de enige die bij dat korte stukje (zittend naast een vriendin met koffie?) niet het idee had, dat Sylvie het idee had zonder camera's te zitten?
Albert zei dat ze op een moment is gefilmd en geen weet van de camera was...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
??
ik denk dat ze niet eens beter weet dan dat overal camera's zijn.
Ik kijk te weinig Boulevardquote:
Ik denk ook wel dat ze geen camera's heeft gezien, en ik vond haar voor het eerst ook "echt" uitzien. Geen overdreven glamour, gewoon naar de speeltuin met je zoontje.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Albert zei dat ze op een moment is gefilmd en geen weet van de camera was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |