SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door PietjePuk007 op 08-01-2013 09:28:13 ]Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ik vertel het om 20:25quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet het ook, maar ik vertel het pas ná de Serie....
Ah jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, dat is waarHet waren (in mijn herinnering) veel psychologische opdrachten dat jaar, waar fysieke opdrachten het vaak spannender maken.
Ik zit het trouwens nu terug te kijken, en bij die eerste opdracht moesten ze vragen over elkaar beantwoorden. Onder andere de vraag waar Frederique over 10 jaar isKlotevraag
Nepmollen vind ik op zich wel leuk hoor, het maakt het moeilijker voor de kijkers.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:24 schreef ejiraM het volgende:
En hoewel het toen ook BN'ers waren ging het geloof ik sowieso nog veel meer om de eer van het winnen, en niet om het nepmollen, tof was dat
Ik vind deze klacht altijd zo apart in combinatie met de klacht dat iemand maar één of twee mensen kent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind dat ze volgend seizoen,(weer) met onbekende Nederlanders moeten doen.
True, maar het zorgt wel voor een spannendere serie wat mij betreft; je hebt geen/weinig voorkennis over iemand en dus wordt het veel avontuurlijker en moeilijker.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind deze klacht altijd zo apart in combinatie met de klacht dat iemand maar één of twee mensen kent.
Het duurt bij mij dan alleen twee, drie afleveringen voor ik iedereen ken en kan onthouden wie wat ook weer deedquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar het zorgt wel voor een spannendere serie wat mij betreft; je hebt geen/weinig voorkennis over iemand en dus wordt het veel avontuurlijker en moeilijker.
En de pot is belangrijker omdat BN'ers niet echt om het geld spelen, en ze daarom liever mollen om het spel te winnen dan dat ze geld in de pot brengen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar het zorgt wel voor een spannendere serie wat mij betreft; je hebt geen/weinig voorkennis over iemand en dus wordt het veel avontuurlijker en moeilijker.
juistquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind dat ze volgend seizoen,(weer) met onbekende Nederlanders moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat al wie afvalt, vermoedelijk.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:47 schreef Beaudelaire het volgende:
Handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat al wie afvalt, vermoedelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Das lulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat al wie afvalt, vermoedelijk.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ik probeer spoilers maar gewoon niet aan te klikken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:50 schreef FritsFlits het volgende:
Misschien verstandig om dit topic maar even niet te volgen met vermoedelijke spoilers, zelfs in spoilertags
Het is wel erg verleidelijk.. even niet hier komen is een beter plan danquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik probeer spoilers maar gewoon niet aan te klikken.
Ik trapte er net ook al inquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is wel erg verleidelijk.. even niet hier komen is een beter plan dan
Het lijkt Lord of the Rings welquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik trapte er net ook al in
Van welke pagina is dat een screen van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat al wie afvalt, vermoedelijk.
http://www.facebook.com/appcenter/avrowidm?fb_source=appcenterquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van welke pagina is dat een screen van?
Hmm, raar. Mag van mij dat die persoon er uit gaat btwquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/appcenter/avrowidm?fb_source=appcenter
Je kan via de livestream kijken toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef ejiraM het volgende:
Ooh ik baal echt vreselijk dat ik nog geen tv aansluiting heb zeg
Is er nergens een stream of via Horizon?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:01 schreef ejiraM het volgende:
Ooh ik baal echt vreselijk dat ik nog geen tv aansluiting heb zeg
Straks is het maar een voorbeeld van hoe dat app werkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/appcenter/avrowidm?fb_source=appcenter
HELDquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan via de livestream kijken toch?
http://live.avro.nl/
Dat kan hoor.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Straks is het maar een voorbeeld van hoe dat app werkt.
Ik moet nog steeds gniffelen om Arjen en hoe hij overtuigd was van Kim Pieters.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
"In 2001 scoort hij samen met huidige Wie is de Mol?-kandidaat Janine Abbring een nummer-twee hit onder het pseudoniem Slimme Schemer ft. Tido." (gaat over Arjan)
Zijn zij dat? Dat wist ik niet eens
Dat was niet écht handig nee. Kim was ook.. obviousquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds gniffelen om Arjen en hoe hij overtuigd was van Kim Pieters.
Die seizoenen waren erg leuk jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:09 schreef Two het volgende:
[..]
Seizoen 8 was fantastisch ja! Ik vind zelf seizoen 5 ook nog steeds geweldig (Yvon Jaspers als Mol en Marc-Marie Huijbregts als winnaar)!
Inderdaad. Zo gek zijn de makers ook weer nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Laten we gelijk maar duidelijk zijn, dat resultaten uit eerdere WIDM's geen enkele, sterker nog geen énkele reden zijn om die in deze WIDM te gaan herhalen... dat zou wel érg stom zijn!
Is ego de molquote:
live.avro.nlquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:22 schreef svann het volgende:
Waar was dat trweede scherm ook al weer?
afvallen in kilo's door slecht eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staat al wie afvalt, vermoedelijk.![]()
Haha, dat waren dus echt de geniale aanwijzingen die je dan achteraf zag, maar zulke goede heb ik de laatste seizoenen niet echt meer gezien.quote:
quote:
Inderdaad. Afgelopen seizoenen was het: je zag daar alle letters van het alfabet voorbijkomen. Je had dan uiteraard er uit kunnen halen dat Pietje de Mol is. Maar gek genoeg hebben jullie dat thuis niet kunnen ontdekkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 20:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Haha, dat waren dus echt de geniale aanwijzingen die je dan achteraf zag, maar zulke goede heb ik de laatste seizoenen niet echt meer gezien.
Omdat hij er geld voor krijgt? Ik denk niet dat hij het voor niks doet.quote:
Geen idee. Het was nogal knullig. Maar misschien dat het beter wordt de komende weken.quote:
Ja dat snap ik. Kon een speciale reden voor zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat hij er geld voor krijgt? Ik denk niet dat hij het voor niks doet.
Waarschijnlijk om zo meer aandacht voor het tweede scherm/online uitzending te creëren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Kon een speciale reden voor zijn.
live.avro.nl werkt beter als tweede scherm. De avro site is al een tijdje down.quote:
Waar is dit topic dan voor bedoeld? Gewoon voor andere zaken/algemeenheid enzo?quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:33 schreef Gert het volgende:
Tbv het terug kunnen lezen maken we aparte uitzendingstopics.
De eerste is net geopend: RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 3 januari # 1
Willen jullie daar verder de uitzending bespreken?
Ja. Het is wel oké om uitzendingstopics een beetje herkenbaar te hebben, ook voor de (best veel) mensen die later kijken. Keer hier gerust straks weer terug uiteraard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor bedoeld? Gewoon voor andere zaken/algemeenheid enzo?
Okeuhj!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het is wel oké om uitzendingstopics een beetje herkenbaar te hebben, ook voor de (best veel) mensen die later kijken. Keer hier gerust straks weer terug uiteraard.
Wolfje!quote:
Hai!quote:
hij speelde al too obvious de molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Rockfire het volgende:
Begint weer net als vorig jaar, meteen mijn mol eruit
Dit dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer van Ewout. Leek me een leuke deelnemer.
quote:Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Ja, ik heb er vanmiddag een overzichtje van gemaakt:quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn al die twitteraccounts weer gevolgd ?
quote:Janine: twittert tussen 1 juni en 21 juni niet (krijgt ongeluk en is niet de Mol)
Paulien: onbekend (geen twitter)
Kees: twittert niet tussen 21 maart en 5 september.
Zarayda: twittert niet tussen 2 juni en 1 juli waarna ze zegt: "Je suis back."
Joep: twittert niet tussen 1 juni en 9 juni, daarna opnieuw radiostilte t/m 30 juni.
Tim: twittert niet tussen 29 mei en 19 juni, is daarna duidelijk weer terug in NL.
Daniel: twittert niet tussen 31 mei en 20 juni, daarna opnieuw stilte tot 29 juni waar hij duidelijk weer terug in NL is.
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Tania: haar twitter via de site van de Mol linkt naar het account van @IkBenDeMol. Haar eigen account twittert ze niet tussen 17 mei en 2 juli.
Dat is best wel hard bewijs als het waar isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vanmiddag een overzichtje van gemaakt:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat er driekwart jaar zit tussen opname en uitzenden. Dan is de kans wel heel erg groot dat er gelekt wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Die is er al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Even al die twitterzut enzo hè? Kan er niet een 'spoiler/theorieën'-topic komen?
Toch is het zo, het ongeluk van Janine was 8 juni.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat er driekwart jaar zit tussen opname en uitzenden. Dan is de kans wel heel erg groot dat er gelekt wordt.
Dus jij kent Ewout goed ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef ejiraM het volgende:
Hij was tofAfvaller vind ik niet zo erg, was scharrel van een vriend van me, dus zag toch vooral hem voor me
Nee absoluut niet, heb hem nog nooit ontmoet, maar toch heb ik die associatiequote:
Carolien is een best een leuke verschijning met die prachtige krullenkopquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het oog wil ook wat. Dat was de afgelopen jaren meestal wel beter geregeld.
Jammer van de mannelijke kleding.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Carolien is een best een leuke verschijning met die prachtige krullenkop
Liever een grijze muis, dan iemand die zich te bewust is van het spel en de camera. Lopen stoken is zeker goed, net zoals af en toe wat lopen te kloten bij opdrachten. Maar jezelf zo verdacht maken, en ook nog eens zo nep commentaar geven...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever Ewout dan die grijze muizen.
Dan moet je op de zijkant van het horloge van de opa van Carolien drukken als de kleine wijzer op de 12 en de grote wijzer op de 7 staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Dobbs het volgende:
Leuke aflevering ja. Vind de groep wel leuk, alleen er mist een echt lekker wijf.
en zo dom zijn niet op te letten wanneer je bij de poot genomen wordt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever een grijze muis, dan iemand die zich te bewust is van het spel en de camera. Lopen stoken is zeker goed, net zoals af en toe wat lopen te kloten bij opdrachten. Maar jezelf zo verdacht maken, en ook nog eens zo nep commentaar geven...
Dat ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en zo dom zijn niet op te letten wanneer je bij de poot genomen wordt...
Dat vind ik van Daniel. Die acteert zo enorm in die tussenstukjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever een grijze muis, dan iemand die zich te bewust is van het spel en de camera. Lopen stoken is zeker goed, net zoals af en toe wat lopen te kloten bij opdrachten. Maar jezelf zo verdacht maken, en ook nog eens zo nep commentaar geven...
Daniel ook wel ja. Dat zei Arjan Lubach net ook bij de nabeschouwing. Maar ik vind het van hem (nu nog) minder storend. Daarin vind ik Tania bijvoorbeeld vele malen vervelender. Die kan echt niet normaal doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik van Daniel. Die acteert zo enorm in die tussenstukjes
Maar soms is dat acteursvolk eigen.
Valt nu weinig meer aan te doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dan moet je op de zijkant van het horloge van de opa van Carolien drukken als de kleine wijzer op de 12 en de grote wijzer op de 7 staat.
Wel klote dat Genemans er niet meer inzit. Zo'n lul kon dit programma prima gebruiken.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geloof mij maar als ik zeg dat degenen die rare hoofden hebben er altijd lang in blijven zitten. Zo heb ik al menig prono verkloot
We hadden inderdaad nog een lul nodig.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel klote dat Genemans er niet meer inzit. Zo'n lul kon dit programma prima gebruiken.
Maar dat van Tania klopt niet?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nooit meer Kooijemans in dit programma.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:23 schreef Veerboot het volgende:
Er zit gelukkig nog wel een of andere lul uit een (reallife)soap in.
En Sven Kokkelmeijerquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten volgend jaar Bert van der Veer, Jack van Gelder, Arno Vermeulen en Peter r de Vries erin
Dat seizoen in El Salvador / Nicaragua vond ik al niet zo goed en dan zat die plakhaar er ook nog in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig nooit meer Kooijemans in dit programma.
Dat zou het hele programma verpesten, wat ik wel leuk zou vinden als potentiële kandidaten:quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zitten volgend jaar Bert van der Veer, Jack van Gelder, Arno Vermeulen en Peter r de Vries erin
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou het hele programma verpesten, wat ik wel leuk zou vinden als potentiële kandidaten:
René van der Gijp: "Molletje zoeken, niks mis mee."
Johan Derksen: "Wie de mol is vind ik helemaal niet rullevant."
Wilfred Genee: "Wie is de mol is een topshow, wat dat betreft."
Jan Boskamp (tegen medekandidaat): "Ah joh, zit niet met m'n kloten te spelen!"
Wim Kieft (bij rood scherm) *snuift*
Sierd de Vos (bij groen scherm): "KOEKOEK!"
Haline Reijn: "Ik drink nu een lekker kopje thee."
Hans Kraaij Jr (richt zich tot Sophie): "Schat, ik weet niet hoe lang ik in het spel blijf, maar ga maar vast klaarliggen!"
etc.
[..]
Dat zou het hele programma verpesten, wat ik wel leuk zou vinden als potentiële kandidaten:
Hans Kraaij Jr (richt zich tot Sophie): "Schat, ik weet niet hoe lang ik in het spel blijf, maar ga maar vast klaarliggen!"
etc.
[..]
etc.
[..]
etc.
Ik kan niet garanderen dat ze dat zouden zeggen, maar over die namen ben ik bloedserieus. De laatste die uit het 'voetbal' hoekje meedeed was Dick Jol en dat was wat mij betreft een prima kandidaat.quote:
[..]
etc.
Laat gaan joh. Zijn zo toch wel weer weg.quote:
Betekent toch niet dat ik niet serieus kan zijn?quote:
Haha die Ewout! Wat een droeftoeter.quote:Toen ik na 48 uur in het vliegtuig zat, vloog toevallig dezelfde KLM-crew terug. Ik had op de heenreis, na informeren door de stewardessen, vrolijk gezegd een safari te gaan maken. En nu zat ik opeens weer in het vliegtuig. Hoe leg je dat uit? Mijn verhaal was zó vaag, dat ik uiteindelijk een upgrade naar de business class kreeg. Een geluk bij een ongeluk... Nogmaals dank aan de purser!
Whahaquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Uit het dagboek van Ewout:
[..]
Haha die Ewout! Wat een droeftoeter.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Kan iemand hier al iets in vinden?quote:Vijf mensen hebben de kerk niet gehaald, tenminste... niet op tijd gehaald. Maar eentje had drie gesloten enveloppen bij zich in de kerk en was op tijd. Vier mensen hebben duizend euro geweigerd van Art... Die heeft een verbond met die. En wie niet? ... Ik lijk wel een kandidaat! Maar dat ben ik niet. Ik ben de mol.
Eerlijk gezegd gaat het me tot nu toe goed af. Ik weet van tevoren wat de opdrachten ongeveer inhouden, maar het is afwachten hoe mijn medekandidaten reageren. Ewout bijvoorbeeld, deed heel raar bij de allereerste opdracht tijdens de zoektocht naar de kerk. Als ik niet beter zou weten, was ik vol op hem gegaan als mol. Voor degenen die dachten dat hij het was is het een gelukje dat hij eruit ligt en niet zijzelf. Hebben ze nog een kans om de juiste mol op het spoor te komen... mij dus. Ben benieuwd!
Was dat niet 71 graden Noord, toen hij die vlagen in die ijsspleet flikkerde?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan niet garanderen dat ze dat zouden zeggen, maar over die namen ben ik bloedserieus. De laatste die uit het 'voetbal' hoekje meedeed was Dick Jol en dat was wat mij betreft een prima kandidaat.
Hij is weer leukquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:02 schreef Beaudelaire het volgende:
Daar is hij weer, de wekelijkse Molspecial op de FP. Dit jaar bijna een dag vroeger dan vorig jaar, speciaal voor jullie!
Deze keer inclusief prijs, maar daarvoor moet je wel de specials wekelijks volgen.
Link: http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-1.html
Zou kunnen, maar Dick heeft ook met WIDM meegedaan. 2007 volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet 71 graden Noord, toen hij die vlagen in die ijsspleet flikkerde?
Weet niet, heb daar nooit naar gekeken. Ik kan me herinneren hoe Dick samen met Renate Verbaan op een vlot stond te tieren in een rivier in Thailand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet 71 graden Noord, toen hij die vlagen in die ijsspleet flikkerde?
5134(1)000quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook altijd interessant: dagboek mol aflevering 1.
[Vijf mensen hebben de kerk niet gehaald, tenminste... niet op tijd gehaald. Maar eentje had drie gesloten enveloppen bij zich in de kerk en was op tijd. Vier mensen hebben duizend euro geweigerd van Art... Die heeft een verbond met die. En wie niet? ... Ik lijk wel een kandidaat! Maar dat ben ik niet. Ik ben de mol.
Eerlijk gezegd gaat het me tot nu toe goed af. Ik weet van tevoren wat de opdrachten ongeveer inhouden, maar het is afwachten hoe mijn medekandidaten reageren. Ewout bijvoorbeeld, deed heel raar bij de allereerste opdracht tijdens de zoektocht naar de kerk. Als ik niet beter zou weten, was ik vol op hem gegaan als mol. Voor degenen die dachten dat hij het was is het een gelukje dat hij eruit ligt en niet zijzelf. Hebben ze nog een kans om de juiste mol op het spoor te komen... mij dus. Ben benieuwd!]
Kan iemand hier al iets in vinden?
Sjaak Polak zou zeker leuk zijn: "Het maakt niet uit of Harris het nou binnen haalt, of de materialenman, als het geld maar in de pot gaat!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Zijn zo toch wel weer weg.
Overigens zou ik best een Roelof Luinge of een Sjaak Polak mee willen zien doen.
Bel er maar heen anders.quote:
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?quote:Ik verdenk Daniël ervan dat hij wat voorkennis had. Boven op de toren weet hij al dat de keuze over de vrijstelling bepaald wordt door de kandidaat beneden en dat hoort hij op dat moment nog helemaal niet te weten.
Daniel zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?
jup, toen Inge de mol was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Dick heeft ook met WIDM meegedaan. 2007 volgens mij.
er lijkt te staan dat Zarayda de mol niet is ( die stemde vol op Ewout, zei ze). Maar ja, niets is wat t lijkt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel raar dat zij er nog in is dan als ze vol zit op Ewout die er zelf uit gaat. Dan is of zij de mol of is de mol iemand die dicht bij Ewout stond, zodat antwoorden die Zarayda voor Ewout bedoeld had per toeval nog goed waren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er lijkt te staan dat Zarayda de mol niet is ( die stemde vol op Ewout, zei ze). Maar ja, niets is wat t lijkt...
dat zeg ik, niets is wat het lijkt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel raar dat zij er nog in is dan als ze vol zit op Ewout die er zelf uit gaat. Dan is of zij de mol of is de mol iemand die dicht bij Ewout stond, zodat antwoorden die Zarayda voor Ewout bedoeld had per toeval nog goed waren.
Of wat ze zegt klopt niet, kan ook![]()
Maar dat is toch hartstikke lastig inschatten? Tenzij je iemand (Joep) hebt die wegens gezondheidsredenen niet springt..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
De mol kan toch makkelijk er voor zorgen dat hij beneden ook er voor zorgt dat een ander geen vrijstellling heeft? Want je geeft en ontvangt een vrijstelling,..
Paulien heeft in nrc.next een andere schrijfstijl: ik denk dus dat zij niet de mol is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De Mol zou sowieso voor een vrijstelling gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef ejiraM het volgende:
Okee ik las hem ergens tussendoor, maar er was niet echt een discussie omheen, maar het heeft mij wel aan het denken gezet..
Wat zou er gebeuren als de mol de enige zonder vrijstelling was? Zou de mol bewust in de tweede springgroep hebben gezeten, en verteld hebben in welk bakje de vrijstelling lag?
Of zouden ze het risico hebben genomen en nog een spannende plottwist bedacht hebben waardoor iedereen doorging?
nou ja, Tim schat t net anders in, Kees heeft een hele mooie (je zei zelf dat je had gebungee-jumped!! Nee, parachute-springen) en die hele eerste groep heeft iedereen net precies verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dat is toch hartstikke lastig inschatten? Tenzij je iemand (Joep) hebt die wegens gezondheidsredenen niet springt..
Ontkracht. Ze konden alles meeluisteren, zo zagen ze ook hoe en wat er moest gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?
Haha, bazenpost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
etc.
Misschien moet jij er niet zo bovenop zitten hé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, zo'n verslag van iedere seconde 5thencounter. Misschien moet je gewoon kijken en niet iedere seconde pauzeren
Sure, ga jij je maar verder ergeren aan iedere seconde van het programma in 100 posts met net zoveel nutteloze screenshots op een rij. Koop lekker een mollenboekje johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien moet jij er niet zo bovenop zitten hé?
Ahhjee, ga Trollen nu? Net nu het gezellig wordt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, ga jij je maar verder ergeren aan iedere seconde van het programma in 100 posts op een rij. Koop lekker een mollenboekje joh
Je zit in het verkeerde topic. Er is er eentje speciaal voor de uitzending.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjee, ga Trollen nu? Net nu het gezellig wordt?
Sjah met zoveel topics is dat snel gebeurd natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic. Er is er eentje speciaal voor de uitzending.
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caps gaarne in het uitzendingentopic.
Die caps waren over de uitzending, dan plaats je die in het topic over de uitzending. Dit is het algemene topique.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Trollen schrijf je met een kleine t indien niet aan het begin van een zin.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Weet je überhaupt wel dat er meer topics zijn dan deze?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook altijd een (muzikale) hint.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
Gaat er nog iemand naar de radio uitzending luisteren? Gaat er nog meer gebeuren dan een interview met de afvaller?
Wat, bij Schiffers? Daar gebeurt toch nooit wat buitenom wat geouwehoer en een zelden te begrijpen hint over de eerstvolgende afvaller?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
Gaat er nog iemand naar de radio uitzending luisteren? Gaat er nog meer gebeuren dan een interview met de afvaller?
Jan-Willem Roodbeen. Het is nu bij de Roodshow.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat, bij Schiffers? Daar gebeurt toch nooit wat buitenom wat geouwehoer en een zelden te begrijpen hint over de eerstvolgende afvaller?
Oh ja, duh. Da's al jaren zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jan-Willem Roodbeen. Het is nu bij de Roodshow.
http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/eerste-wie-is-de-mol-houdt-2-1-miljoen-kijkers-in.1156242.lynkxquote:Eerste Wie is de Mol? houdt 2,1 miljoen kijkers in spanning
Alweer het dertiende seizoen van Wie is de Mol? ging gisteren spectaculair van start. Het spelprogramma trok dan ook veel bekijks.
In de eerste aflevering werd de moed van de kandidaten op de proef gesteld door het maken van een bungeejump. En niet alleen de kandidaten zochten het hogerop, ook de kijkcijfers schoten de lucht in: de eerste aflevering scoorde 2,1 miljoen kijkers. Daarmee legt Wie is de Mol? de lat hoog voor de rest van het seizoen. Op het Journaal na was het AVRO-programma dan ook het best bekeken programma van de dag.
Dat is vanmiddag bij de Roodshow op radio2! Dan hoor je precies wat Ewout fout heeft gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
No. Shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is vanmiddag bij de Roodshow op radio2! Dan hoor je precies wat Ewout fout heeft gedaan
Kan logistiek gezien niet, aangezien ze met z'n tienen de kerk verlieten en niemand nog even snel alle makeup eraf moest halen... Toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zou de Mol in de kerk hebben gezeten? Zoals de Mol twee jaar geleden ook gewoon in die bus zat?
Lijkt me ook wel dat dit een leuk seizoen wordt, heb me in elk geval goed vermaakt bij de 2e opdracht! Wat een naaiacties bij die 1e 5!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Die hoogtevrees was niet gespeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hoogtevrees was niet gespeeld.
Who cares, hij is inmiddels exitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.
Dat was een toevalligheid omdat Tania net een RT had gemaakt met de twitter account van @IkBenDeMol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef Maartel het volgende:
Net even frontpage bijgelezen. Hoe ontzettend dom zou het zijn als de officiele site perongeluk naar het WIDM account op twitter heeft gelinkt bij de genoemde kandidaat?
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
De mol is bruin gekleurd, Zarayda is bruin gekleurd. Dit kan geen toeval zijn!
Maar minderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..
Ik heb 't ook gemist.quote:
Thanks, dan bespaar ik me de moeitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Meh, geen muzikale hint oid. Jammer.
Verder had Ewout weinig te melden
totaal niet leuk, en zelfs erg eng bij DWDD, ze altijd zo onzekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:15 schreef 5thencounter het volgende:
En Jup, leuk bij DWDD en Cabaretjes en stukjes bijdehand in NRC maar een lafbek al het er op aan komt...nou nog leren lachen...
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die hint uit de leader naar Daniel wel sterk. Het zou een schande zijn als ze zijn naam namelijk per ongeluk verkeerd zouden spellen, en dan ook nog net de letter i
Er staat Bossevain, terwijl hij Boissevain heetquote:
Die uit 2008, of 2006!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb nog maar weinig WIDM's gevolgd...stel dat ik een seizoen zou willen terugkijken via uitzending gemist, welke zouden jullie dan aanraden? Ik heb die met Yvon Jaspers en AnneMarie Jung al wel gezien.
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepostquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Zocalo het volgende:
Ook al in het hints-topic gezet, maar beetje opvallend:
[ afbeelding ]
Boeiend. Niet zeuren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepost.
Aparte manier om te lezen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Zocalo het volgende:
Ook al in het hints-topic gezet, maar beetje opvallend:
[ afbeelding ]
Heb t al veranderd, maar dan mag er in dit topic ook wel op gelet worden want alles wat ik lees is hints zo ongeveerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepost.
Oja, geen seconde over nagedacht, ik noem seizoenen altijd zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ahum. Is het niet handiger in alleen het seizoen neer te zetten zonder naam?
Ik denk ivm Janine haar ongeluk?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Meh, geen muzikale hint oid. Jammer.
Verder had Ewout weinig te melden
Taniaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Nailpolish het volgende:
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk ivm Janine haar ongeluk?
Janine heeft daar een ongeluk gehad! Tijdens de opname en ik denk dat ze daarom geen muzikale hints doen.quote:
Ja, dat weet ik, maar als ze ondanks het ongeluk toch hebben besloten door te gaan en uit te zenden, zou ik niet zo goed snappen waarom ze zich wel vanwege het ongeluk van de muzikale hints onthouden?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine heeft daar een ongeluk gehad! Tijdens de opname en ik denk dat ze daarom geen muzikale hints doen.
Waarom dan? Ik zie t verband niet zoquote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine heeft daar een ongeluk gehad! Tijdens de opname en ik denk dat ze daarom geen muzikale hints doen.
Wellicht omdat door het ongeluk er niemand uitgaat deze aflevering. Of ze hadden een muzikale hint over een ongeluk moeten pakken, maar dat was niet zo vriendelijk geweest.quote:
ik denk maar zo ! Zeker weten doe ik het niet.... Janine wilde dat het programma door ging dat klopt .quote:
Nee ze heeft een vriendquote:Op zondag 6 januari 2013 08:42 schreef klabbakus het volgende:
Ik vind Janine stiekum eigelijk best wel lekker en erg leuk
zal wel weer lesbisch zijn, niet?![]()
THX! Ik had de opmerking van Spees_Eend eerder gelezen dan jouw originele comment, dus ik had alleen door mijn wimpers heen een halve naam gelezenquote:
Gelukkig! Veel kijkplezierquote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
THX! Ik had de opmerking van Spees_Eend eerder gelezen dan jouw originele comment, dus ik had alleen door mijn wimpers heen een halve naam gelezen! Die ik alweer half vergeten ben
Oh, alleen voor komende aflevering, ja dat zou kunnen! Ik zat seizoensbreed te denken, en vond dat lichtelijk overdrevenquote:Op zondag 6 januari 2013 09:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wellicht omdat door het ongeluk er niemand uitgaat deze aflevering. Of ze hadden een muzikale hint over een ongeluk moeten pakken, maar dat was niet zo vriendelijk geweest.
Nope.. sterker nog...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh serieus? Ik denk jij ergert je zo aan de BN-ers dat je er gewoon mee stopt.
Je hebt zelfs een accountquote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. sterker nog...
[update]
[ afbeelding ]
Ik heb dan altijd echt drie dagen het deuntje in mijn hoofdquote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef jcdragon het volgende:
WIDM vodcast van Joeri. Altijd wel leuk om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |