Trollen schrijf je met een kleine t indien niet aan het begin van een zin.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Weet je überhaupt wel dat er meer topics zijn dan deze?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Volgens mij is er ook altijd een (muzikale) hint.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
Gaat er nog iemand naar de radio uitzending luisteren? Gaat er nog meer gebeuren dan een interview met de afvaller?
Wat, bij Schiffers? Daar gebeurt toch nooit wat buitenom wat geouwehoer en een zelden te begrijpen hint over de eerstvolgende afvaller?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
Gaat er nog iemand naar de radio uitzending luisteren? Gaat er nog meer gebeuren dan een interview met de afvaller?
Jan-Willem Roodbeen. Het is nu bij de Roodshow.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat, bij Schiffers? Daar gebeurt toch nooit wat buitenom wat geouwehoer en een zelden te begrijpen hint over de eerstvolgende afvaller?
Oh ja, duh. Da's al jaren zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jan-Willem Roodbeen. Het is nu bij de Roodshow.
http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/eerste-wie-is-de-mol-houdt-2-1-miljoen-kijkers-in.1156242.lynkxquote:Eerste Wie is de Mol? houdt 2,1 miljoen kijkers in spanning
Alweer het dertiende seizoen van Wie is de Mol? ging gisteren spectaculair van start. Het spelprogramma trok dan ook veel bekijks.
In de eerste aflevering werd de moed van de kandidaten op de proef gesteld door het maken van een bungeejump. En niet alleen de kandidaten zochten het hogerop, ook de kijkcijfers schoten de lucht in: de eerste aflevering scoorde 2,1 miljoen kijkers. Daarmee legt Wie is de Mol? de lat hoog voor de rest van het seizoen. Op het Journaal na was het AVRO-programma dan ook het best bekeken programma van de dag.
Dat is vanmiddag bij de Roodshow op radio2! Dan hoor je precies wat Ewout fout heeft gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
No. Shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is vanmiddag bij de Roodshow op radio2! Dan hoor je precies wat Ewout fout heeft gedaan
Kan logistiek gezien niet, aangezien ze met z'n tienen de kerk verlieten en niemand nog even snel alle makeup eraf moest halen... Toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zou de Mol in de kerk hebben gezeten? Zoals de Mol twee jaar geleden ook gewoon in die bus zat?
Lijkt me ook wel dat dit een leuk seizoen wordt, heb me in elk geval goed vermaakt bij de 2e opdracht! Wat een naaiacties bij die 1e 5!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Die hoogtevrees was niet gespeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hoogtevrees was niet gespeeld.
Who cares, hij is inmiddels exitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |