Apart, een modern televisieland als de VS. En Zuid-Afrika, Thailand, Jordanië (!) El Salvador kon allemaal wel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:51 schreef Meke het volgende:
[..]
VS schijnt teveel gedoe met vergunningen etc. te zijn, en gedoe dat ze niet hun eigen cameramannen mee mogen nemen enzo
Liever inderdaad een nieuw topic!quote:
Waarom zouden we daar verder gaan?!?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:57 schreef Pino112 het volgende:
RLS / Wie is de Mol? 2014 #1 De eerste beelden!
Daar verder
Omdat elk seizoen een nieuwe reeks heeft?quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom zouden we daar verder gaan?!?
Omdat het dan misschien wat overzichtelijker blijft i.p.v. allerlei random topics die in de basis over hetzelfde gaan?quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Tha_Duck het volgende:
Waarom zouden we daar verder gaan?!?
Hebben ze eindelijk een kans idd.quote:Op maandag 30 september 2013 19:50 schreef remcoP het volgende:
WIDM zit bij de laatste 3.De andere genomineerden zijn de dramaserie Divorce (RTL4) en Flikken Maastricht (Tros) Die moeten we wel aankunnen toch?
Net zoals toen VI won?quote:
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/74213quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:01 schreef Iwanius het volgende:
Je weet hoe achter de schermen tegenwoordig al die prijzen uiteindelijk beoordeelt worden?
Ene Bert van der Veer liet zich ooit bij Paul en Witteman,gezeten tegenover Johan Derksen die net de prijs had gewonnen met VI, abusievelijk ontvallen dat hij een dikke vinger in de pap heeft inzake wie het uiteindelijk wordt en niet zo zeer de stem van het volk waarmee men frequent dweept om een beeld van eerlijkheid uit te stralen.
Dus als Bert van der Veer je erg mag dan is de kans dat je er met de prijs vandoor gaat erg groot,tenzij je zo een grote achterban aan kijkers hebt (zoals VI) dat dat een keer niet meetelt.
Klopt, volgens mij heeft hij dat niet gezegd. Hij liet zich wel echt kennen toen, alleen daarom was het al leuk dat VI de prijs won.quote:Op zondag 13 oktober 2013 09:37 schreef Meke het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/74213
Hier is je fragment, ik heb het net gekeken en dat zegt hij helemaal niet.
Jup. RLS / Wie is de Mol? 2014 #2 Met de eerste kandidatenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef milaya het volgende:
Susan Visser is ook deelnemster aan WIDM 2014.
Nee, apart filter in RLS.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Wie is de mol staat toch al jaren gewoon in TV?
edit: of was er eerst een apart subforum? Staat me ook iets van bij..
Heeft altijd in TV gestaan, toen apart forum gekregen als proef, daarna naar RLS gegaan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:59 schreef Tim86 het volgende:
Wie is de mol staat toch al jaren gewoon in TV?
edit: of was er eerst een apart subforum? Staat me ook iets van bij..
Er is nog nooit een MOL-forum geweest hoor. Het is toen naar RLS gegaan om te bewijzen dat het een eigen forum verdientquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft altijd in TV gestaan, toen apart forum gekregen als proef, daarna naar RLS gegaan.
Oh ja dat was het.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is nog nooit een MOL-forum geweest hoor. Het is toen naar RLS gegaan om te bewijzen dat het een eigen forum verdient.
Het is ook alweer een tijdje geleden die uitzending,maar prima dat hij het niet letterlijk zo heeft gezegd maar wat mij wel is bijgebleven is dat hij duidelijk liet merken dat hij overal (besturen?) in zat en als het aan hem lag VI die prijs nooit had moeten winnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:57 schreef Felagund het volgende:
Klopt, volgens mij heeft hij dat niet gezegd. Hij liet zich wel echt kennen toen, alleen daarom was het al leuk dat VI de prijs won.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup. RLS / Wie is de Mol? 2014 #2 Met de eerste kandidaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |