Ik geloof dat dat wel vaker is voorgekomen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:06 schreef Pino112 het volgende:
Is het trouwens voor het eerst dat de geboortejaren van de deelnemers erbij staan?
(http://avro.nl/wieisdemol/kandidaten/)
Als mijn berekeningen goed zijn (vluchtdatum + datum van ongeluk) zou het in aflevering 2 moeten gebeuren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:55 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Het is de derde of de vierde aflevering.
RLS is een onlogische plek voor WIDM, waarom niet gewoon in TV?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:03 schreef Gert het volgende:
Verplaatst naar het RLS-forum, waar Wie Is De Mol gehost gaat worden.
Humor.quote:
Rolfquote:
Of Milouska!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb er echt zin in, ik hoop dat dit seizoen zeker beter is dan vorig seizoen (wat was dat een vreselijk seizoen zeg). Misschien wordt het net zo goed als 8 (Dennis als mol) of 11 (Patrick), die seizoenen blijven leuk om terug te kijken
Onzin, ze is gewoon een succesvol schrijfster die geregeld bij De Wereld Draait Door zit waar ze vaak genoeg blijk heeft gegeven van voldoende humor en scherpte te zijn voorzien. Ik snap niet dat mensen zulke vooroordelen kunnen hebben over iemand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
Deze sjacherijn zal de Mol wel worden, typisch iets voor iemand met een carrière als gevlogen overal aan de weg timmeren, cabaret maken maar zelf niet lagge kenne en nog steeds zielig onbekend...
Die kan wel wat WIDEM-aandacht gebruiken...![]()
[ afbeelding ]
Meningen verschillen nou eenmaal, dat heeft niets met vooroordelen te maken....quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, ze is gewoon een succesvol schrijfster die geregeld bij De Wereld Draait Door zit waar ze vaak genoeg blijk heeft gegeven van voldoende humor en scherpte te zijn voorzien. Ik snap niet dat mensen zulke vooroordelen kunnen hebben over iemand.
Ja dat was wel grappig jaquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Of Milouska!
"Milouska, bericht van de mol; ga naar buiten!"Liz verwoorde het toen zo mooi; je bent een zoveel leuker mens nu ik weet dat je de mol was
![]()
Paulien is echt geweldig, ik verheug me echt al op haarquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, ze is gewoon een succesvol schrijfster die geregeld bij De Wereld Draait Door zit waar ze vaak genoeg blijk heeft gegeven van voldoende humor en scherpte te zijn voorzien. Ik snap niet dat mensen zulke vooroordelen kunnen hebben over iemand.
Seizoen 8 was fantastisch ja! Ik vind zelf seizoen 5 ook nog steeds geweldig (Yvon Jaspers als Mol en Marc-Marie Huijbregts als winnaar)!quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb er echt zin in, ik hoop dat dit seizoen zeker beter is dan vorig seizoen (wat was dat een vreselijk seizoen zeg). Misschien wordt het net zo goed als 8 (Dennis als mol) of 11 (Patrick), die seizoenen blijven leuk om terug te kijken
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 3 januari 2013 17:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja dat was wel grappig jaMaar de opdrachten kunnen voor mij ook heel veel goedmaken of verpesten, en die vond ik in dat seizoen niet zo leuk. Wat dat betreft vond ik 7 (met Inge) en 10 (met Kim) ook erg leuk, ondanks niet geweldige mollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop