Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:37 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, kandidaat-icoontjes![]()
Met rode/groene duimafdrukken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door ChatGirl op 30-12-2012 00:05:13 ]Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de groene icoontjes doen het niet.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Hier doen ze het welquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]![]()
Maar de groene icoontjes doen het niet.
Die zut uploaden naar www.imgur.com ik zie namelijk ook het grootste deel nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier doen ze het welCache ook al eens geleegd om te kijken of dat het was...
Meer mensen die de groene niet kunnen zien?
Dit is wat ik zie. Misschien in een andere browser en als je niet ingelogd bent in PB proberen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier doen ze het welCache ook al eens geleegd om te kijken of dat het was...
Meer mensen die de groene niet kunnen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:05 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb ze even opnieuw geupload bij PB, zien jullie ze nu wel?
quote:
Eens, was een dieptepuntje.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik mag lijden dat de mol dit naar nou eindelijk weer eens iets tofs uithaald.
Het was de afgelopen jaren toch erg erg matig.
Ik vond heel vorig jaar een dieptepunt eigenlijkquote:
Ja, dat bedoelde ik ook. Met Annemarie als stomste mol ooit.quote:Op zondag 30 december 2012 00:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik vond heel vorig jaar een dieptepunt eigenlijkook qua opdrachten en zo
Nou van Nico was ik ook geen fanquote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Met Annemarie als stomste mol ooit.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zet ze er meteen bij
Oh, wacht, dat kan na verloop van tijd natuurlijk helemaal niet meer
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
[speurmodus on]quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:07 schreef Beaudelaire het volgende:
FOK! op het spoor van De Mol 2013 - Inleiding
quote:Op maandag 31 december 2012 04:50 schreef klabbakus het volgende:
Ik word altijd zo ongemakkelijk van die onzekerheid die Paulien uitstraalt, eng mens
Zarayda, omg akelig wijf
de rest is wel cool, ken alleen heel die Daniel niet
quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:46 schreef Gert het volgende:
Ter info: er is een subforum voor WIDM binnen RLS gemaakt, waar je alle WIDM-topics op een rijtje vindt.
Vorig jaar was dat geen succes toch?quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:46 schreef Gert het volgende:
Ter info: er is een subforum voor WIDM binnen RLS gemaakt, waar je alle WIDM-topics op een rijtje vindt.
Idd uiteindelijk zat alles vooralsnog in 4 topics.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat geen succes toch?
Vorig jaar was er geen WIDM subforum. Het enige wat dit subforum doet is: alle WIDM topics overzichtelijk bij elkaar zetten. Het dwingt verder nergens toe. Dus als mensen uiteindelijk weer in vier topics gaan posten, dan zij dat zo.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:17 schreef Steve het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat geen succes toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |