Zou kunnen, maar Dick heeft ook met WIDM meegedaan. 2007 volgens mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet 71 graden Noord, toen hij die vlagen in die ijsspleet flikkerde?
Weet niet, heb daar nooit naar gekeken. Ik kan me herinneren hoe Dick samen met Renate Verbaan op een vlot stond te tieren in een rivier in Thailand.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat niet 71 graden Noord, toen hij die vlagen in die ijsspleet flikkerde?
5134(1)000quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Ook altijd interessant: dagboek mol aflevering 1.
[Vijf mensen hebben de kerk niet gehaald, tenminste... niet op tijd gehaald. Maar eentje had drie gesloten enveloppen bij zich in de kerk en was op tijd. Vier mensen hebben duizend euro geweigerd van Art... Die heeft een verbond met die. En wie niet? ... Ik lijk wel een kandidaat! Maar dat ben ik niet. Ik ben de mol.
Eerlijk gezegd gaat het me tot nu toe goed af. Ik weet van tevoren wat de opdrachten ongeveer inhouden, maar het is afwachten hoe mijn medekandidaten reageren. Ewout bijvoorbeeld, deed heel raar bij de allereerste opdracht tijdens de zoektocht naar de kerk. Als ik niet beter zou weten, was ik vol op hem gegaan als mol. Voor degenen die dachten dat hij het was is het een gelukje dat hij eruit ligt en niet zijzelf. Hebben ze nog een kans om de juiste mol op het spoor te komen... mij dus. Ben benieuwd!]
Kan iemand hier al iets in vinden?
Sjaak Polak zou zeker leuk zijn: "Het maakt niet uit of Harris het nou binnen haalt, of de materialenman, als het geld maar in de pot gaat!"quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laat gaan joh. Zijn zo toch wel weer weg.
Overigens zou ik best een Roelof Luinge of een Sjaak Polak mee willen zien doen.
Bel er maar heen anders.quote:
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?quote:Ik verdenk Daniël ervan dat hij wat voorkennis had. Boven op de toren weet hij al dat de keuze over de vrijstelling bepaald wordt door de kandidaat beneden en dat hoort hij op dat moment nog helemaal niet te weten.
Daniel zelf.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?
jup, toen Inge de mol was.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Dick heeft ook met WIDM meegedaan. 2007 volgens mij.
er lijkt te staan dat Zarayda de mol niet is ( die stemde vol op Ewout, zei ze). Maar ja, niets is wat t lijkt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wel raar dat zij er nog in is dan als ze vol zit op Ewout die er zelf uit gaat. Dan is of zij de mol of is de mol iemand die dicht bij Ewout stond, zodat antwoorden die Zarayda voor Ewout bedoeld had per toeval nog goed waren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
er lijkt te staan dat Zarayda de mol niet is ( die stemde vol op Ewout, zei ze). Maar ja, niets is wat t lijkt...
dat zeg ik, niets is wat het lijkt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel raar dat zij er nog in is dan als ze vol zit op Ewout die er zelf uit gaat. Dan is of zij de mol of is de mol iemand die dicht bij Ewout stond, zodat antwoorden die Zarayda voor Ewout bedoeld had per toeval nog goed waren.
Of wat ze zegt klopt niet, kan ook![]()
Maar dat is toch hartstikke lastig inschatten? Tenzij je iemand (Joep) hebt die wegens gezondheidsredenen niet springt..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef debuurvrouw het volgende:
De mol kan toch makkelijk er voor zorgen dat hij beneden ook er voor zorgt dat een ander geen vrijstellling heeft? Want je geeft en ontvangt een vrijstelling,..
Paulien heeft in nrc.next een andere schrijfstijl: ik denk dus dat zij niet de mol is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De Mol zou sowieso voor een vrijstelling gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:30 schreef ejiraM het volgende:
Okee ik las hem ergens tussendoor, maar er was niet echt een discussie omheen, maar het heeft mij wel aan het denken gezet..
Wat zou er gebeuren als de mol de enige zonder vrijstelling was? Zou de mol bewust in de tweede springgroep hebben gezeten, en verteld hebben in welk bakje de vrijstelling lag?
Of zouden ze het risico hebben genomen en nog een spannende plottwist bedacht hebben waardoor iedereen doorging?
nou ja, Tim schat t net anders in, Kees heeft een hele mooie (je zei zelf dat je had gebungee-jumped!! Nee, parachute-springen) en die hele eerste groep heeft iedereen net precies verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dat is toch hartstikke lastig inschatten? Tenzij je iemand (Joep) hebt die wegens gezondheidsredenen niet springt..
Ontkracht. Ze konden alles meeluisteren, zo zagen ze ook hoe en wat er moest gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?
Haha, bazenpost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou het hele programma verpesten, wat ik wel leuk zou vinden als potentiële kandidaten:
René van der Gijp: "Molletje zoeken, niks mis mee."
Johan Derksen: "Wie de mol is vind ik helemaal niet rullevant."
Wilfred Genee: "Wie is de mol is een topshow, wat dat betreft."
Jan Boskamp (tegen medekandidaat): "Ah joh, zit niet met m'n kloten te spelen!"
Wim Kieft (bij rood scherm) *snuift*
Sierd de Vos (bij groen scherm): "KOEKOEK!"
Haline Reijn: "Ik drink nu een lekker kopje thee."
Hans Kraaij Jr (richt zich tot Sophie): "Schat, ik weet niet hoe lang ik in het spel blijf, maar ga maar vast klaarliggen!"
etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |