nou ja, Tim schat t net anders in, Kees heeft een hele mooie (je zei zelf dat je had gebungee-jumped!! Nee, parachute-springen) en die hele eerste groep heeft iedereen net precies verkeerd ingeschat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:14 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar dat is toch hartstikke lastig inschatten? Tenzij je iemand (Joep) hebt die wegens gezondheidsredenen niet springt..
Ontkracht. Ze konden alles meeluisteren, zo zagen ze ook hoe en wat er moest gebeuren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Wie kan dit bevestigen dan wel ontkrachten?
Haha, bazenpost.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zou het hele programma verpesten, wat ik wel leuk zou vinden als potentiële kandidaten:
René van der Gijp: "Molletje zoeken, niks mis mee."
Johan Derksen: "Wie de mol is vind ik helemaal niet rullevant."
Wilfred Genee: "Wie is de mol is een topshow, wat dat betreft."
Jan Boskamp (tegen medekandidaat): "Ah joh, zit niet met m'n kloten te spelen!"
Wim Kieft (bij rood scherm) *snuift*
Sierd de Vos (bij groen scherm): "KOEKOEK!"
Haline Reijn: "Ik drink nu een lekker kopje thee."
Hans Kraaij Jr (richt zich tot Sophie): "Schat, ik weet niet hoe lang ik in het spel blijf, maar ga maar vast klaarliggen!"
etc.
Misschien moet jij er niet zo bovenop zitten hé?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:20 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, zo'n verslag van iedere seconde 5thencounter. Misschien moet je gewoon kijken en niet iedere seconde pauzeren
Sure, ga jij je maar verder ergeren aan iedere seconde van het programma in 100 posts met net zoveel nutteloze screenshots op een rij. Koop lekker een mollenboekje johquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien moet jij er niet zo bovenop zitten hé?
Ahhjee, ga Trollen nu? Net nu het gezellig wordt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, ga jij je maar verder ergeren aan iedere seconde van het programma in 100 posts op een rij. Koop lekker een mollenboekje joh
Je zit in het verkeerde topic. Er is er eentje speciaal voor de uitzending.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhjee, ga Trollen nu? Net nu het gezellig wordt?
Sjah met zoveel topics is dat snel gebeurd natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic. Er is er eentje speciaal voor de uitzending.
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Caps gaarne in het uitzendingentopic.
Die caps waren over de uitzending, dan plaats je die in het topic over de uitzending. Dit is het algemene topique.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Trollen schrijf je met een kleine t indien niet aan het begin van een zin.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
'Tuurlijk, nog meer regels? Ik mag hier wel gewoon text neerzetten met zo'n geel dingetje erachter?
Weet je überhaupt wel dat er meer topics zijn dan deze?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook altijd een (muzikale) hint.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
Gaat er nog iemand naar de radio uitzending luisteren? Gaat er nog meer gebeuren dan een interview met de afvaller?
Wat, bij Schiffers? Daar gebeurt toch nooit wat buitenom wat geouwehoer en een zelden te begrijpen hint over de eerstvolgende afvaller?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
Gaat er nog iemand naar de radio uitzending luisteren? Gaat er nog meer gebeuren dan een interview met de afvaller?
Jan-Willem Roodbeen. Het is nu bij de Roodshow.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat, bij Schiffers? Daar gebeurt toch nooit wat buitenom wat geouwehoer en een zelden te begrijpen hint over de eerstvolgende afvaller?
Oh ja, duh. Da's al jaren zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jan-Willem Roodbeen. Het is nu bij de Roodshow.
http://www.televizier.nl/nieuws/tv-nieuws/eerste-wie-is-de-mol-houdt-2-1-miljoen-kijkers-in.1156242.lynkxquote:Eerste Wie is de Mol? houdt 2,1 miljoen kijkers in spanning
Alweer het dertiende seizoen van Wie is de Mol? ging gisteren spectaculair van start. Het spelprogramma trok dan ook veel bekijks.
In de eerste aflevering werd de moed van de kandidaten op de proef gesteld door het maken van een bungeejump. En niet alleen de kandidaten zochten het hogerop, ook de kijkcijfers schoten de lucht in: de eerste aflevering scoorde 2,1 miljoen kijkers. Daarmee legt Wie is de Mol? de lat hoog voor de rest van het seizoen. Op het Journaal na was het AVRO-programma dan ook het best bekeken programma van de dag.
Dat is vanmiddag bij de Roodshow op radio2! Dan hoor je precies wat Ewout fout heeft gedaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Klaar nu.
No. Shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is vanmiddag bij de Roodshow op radio2! Dan hoor je precies wat Ewout fout heeft gedaan
Kan logistiek gezien niet, aangezien ze met z'n tienen de kerk verlieten en niemand nog even snel alle makeup eraf moest halen... Toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:03 schreef pleeborstel het volgende:
Zou de Mol in de kerk hebben gezeten? Zoals de Mol twee jaar geleden ook gewoon in die bus zat?
Lijkt me ook wel dat dit een leuk seizoen wordt, heb me in elk geval goed vermaakt bij de 2e opdracht! Wat een naaiacties bij die 1e 5!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Die hoogtevrees was niet gespeeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Volgens mij word dit wel een leuk seizoen! Leuke gasten (behalve Pauline) en een groep die enorm argwanend aan het worden is. Leuk land ook.
Vond Ewout erg raar (heeft hoogtevrees maar gaat wel met Tim over de rand kijken?) mja die is er al uit.
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hoogtevrees was niet gespeeld.
Who cares, hij is inmiddels exitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou dan ga je niet over de rand hangen zoals hij deed.
Dat was een toevalligheid omdat Tania net een RT had gemaakt met de twitter account van @IkBenDeMol.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:01 schreef Maartel het volgende:
Net even frontpage bijgelezen. Hoe ontzettend dom zou het zijn als de officiele site perongeluk naar het WIDM account op twitter heeft gelinkt bij de genoemde kandidaat?
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:28 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
De mol is bruin gekleurd, Zarayda is bruin gekleurd. Dit kan geen toeval zijn!
Maar minderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Nailpolish het volgende:
[..]
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..
Ik heb 't ook gemist.quote:
Thanks, dan bespaar ik me de moeitequote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Meh, geen muzikale hint oid. Jammer.
Verder had Ewout weinig te melden
totaal niet leuk, en zelfs erg eng bij DWDD, ze altijd zo onzekerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:15 schreef 5thencounter het volgende:
En Jup, leuk bij DWDD en Cabaretjes en stukjes bijdehand in NRC maar een lafbek al het er op aan komt...nou nog leren lachen...
[ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind die hint uit de leader naar Daniel wel sterk. Het zou een schande zijn als ze zijn naam namelijk per ongeluk verkeerd zouden spellen, en dan ook nog net de letter i
Er staat Bossevain, terwijl hij Boissevain heetquote:
Die uit 2008, of 2006!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb nog maar weinig WIDM's gevolgd...stel dat ik een seizoen zou willen terugkijken via uitzending gemist, welke zouden jullie dan aanraden? Ik heb die met Yvon Jaspers en AnneMarie Jung al wel gezien.
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepostquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Zocalo het volgende:
Ook al in het hints-topic gezet, maar beetje opvallend:
[ afbeelding ]
Boeiend. Niet zeuren.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepost.
Aparte manier om te lezen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:41 schreef Zocalo het volgende:
Ook al in het hints-topic gezet, maar beetje opvallend:
[ afbeelding ]
Heb t al veranderd, maar dan mag er in dit topic ook wel op gelet worden want alles wat ik lees is hints zo ongeveerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat topic is er niet voor niets. Hints mogen hier niet worden gepost.
Oja, geen seconde over nagedacht, ik noem seizoenen altijd zoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ahum. Is het niet handiger in alleen het seizoen neer te zetten zonder naam?
Ik denk ivm Janine haar ongeluk?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Meh, geen muzikale hint oid. Jammer.
Verder had Ewout weinig te melden
Taniaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:39 schreef Nailpolish het volgende:
Was dat een hint? En hoe heet ze, die opera zangeres is ook bruin..
Hoezo?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk ivm Janine haar ongeluk?
Janine heeft daar een ongeluk gehad! Tijdens de opname en ik denk dat ze daarom geen muzikale hints doen.quote:
Ja, dat weet ik, maar als ze ondanks het ongeluk toch hebben besloten door te gaan en uit te zenden, zou ik niet zo goed snappen waarom ze zich wel vanwege het ongeluk van de muzikale hints onthouden?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine heeft daar een ongeluk gehad! Tijdens de opname en ik denk dat ze daarom geen muzikale hints doen.
Waarom dan? Ik zie t verband niet zoquote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine heeft daar een ongeluk gehad! Tijdens de opname en ik denk dat ze daarom geen muzikale hints doen.
Wellicht omdat door het ongeluk er niemand uitgaat deze aflevering. Of ze hadden een muzikale hint over een ongeluk moeten pakken, maar dat was niet zo vriendelijk geweest.quote:
ik denk maar zo ! Zeker weten doe ik het niet.... Janine wilde dat het programma door ging dat klopt .quote:
Nee ze heeft een vriendquote:Op zondag 6 januari 2013 08:42 schreef klabbakus het volgende:
Ik vind Janine stiekum eigelijk best wel lekker en erg leuk
zal wel weer lesbisch zijn, niet?![]()
THX! Ik had de opmerking van Spees_Eend eerder gelezen dan jouw originele comment, dus ik had alleen door mijn wimpers heen een halve naam gelezenquote:
Gelukkig! Veel kijkplezierquote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
THX! Ik had de opmerking van Spees_Eend eerder gelezen dan jouw originele comment, dus ik had alleen door mijn wimpers heen een halve naam gelezen! Die ik alweer half vergeten ben
Oh, alleen voor komende aflevering, ja dat zou kunnen! Ik zat seizoensbreed te denken, en vond dat lichtelijk overdrevenquote:Op zondag 6 januari 2013 09:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Wellicht omdat door het ongeluk er niemand uitgaat deze aflevering. Of ze hadden een muzikale hint over een ongeluk moeten pakken, maar dat was niet zo vriendelijk geweest.
Nope.. sterker nog...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh serieus? Ik denk jij ergert je zo aan de BN-ers dat je er gewoon mee stopt.
Je hebt zelfs een accountquote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. sterker nog...
[update]
[ afbeelding ]
Ik heb dan altijd echt drie dagen het deuntje in mijn hoofdquote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef jcdragon het volgende:
WIDM vodcast van Joeri. Altijd wel leuk om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |