Hij haalde de telefoon uit een zijvakje van de bus volgens mij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Is het niemand opgevallen dat Joep een telefoon bij zich had terwijl dat tegen de regels is. Hij haalde hem uit zijn zak toen er in het busje een telefoon over ging. ( Mol moet bereikbaar zijn voor de produktie ) Ook die hele donkere zonnebril viel me op en hij had hem vaak op. Ik hou het voorlopig op Joep
Nee, ook een uit zijn eigen zak en stopte hem daarna vlug weer terug.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Impect het volgende:
[..]
Hij haalde de telefoon uit een zijvakje van de bus volgens mij?
Ik vind het nog niet verdacht. Mmisschien dat ze de volgende aflevering allemaal hun telefoon moeten inleveren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Is het niemand opgevallen dat Joep een telefoon bij zich had terwijl dat tegen de regels is. Hij haalde hem uit zijn zak toen er in het busje een telefoon over ging. ( Mol moet bereikbaar zijn voor de produktie ) Ook die hele donkere zonnebril viel me op en hij had hem vaak op. Ik hou het voorlopig op Joep
Het werd in het busje nog gezegd. We hebben onze telefoons moeten inleveren. Maar we hebben nog een hoop afleveringen te gaan en die gasten bij dat programma weten alles zo te knippen en monteren dat je iedere keer op een verkeerd been wordt gezet. Ik hoop igg dat Joep er tot het eind in zit. Ik mag hem wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet verdacht. Mmisschien dat ze de volgende aflevering allemaal hun telefoon moeten inleveren.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Impect het volgende:
[..]
1e leus: "Now, O my God, Let your eyes be open" Mollen zijn blind!?
Ik gooi de special in ieder geval nu online, ik kan de Roodshow-hints (mochten ze er zijn) later even toevoegenquote:
Heulemaal niet. Wou het nog terug kijken want het ging me te snel om die tekst te lezen. Maar het kan een hint zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Impect het volgende:
[..]
1e leus: "Now, O my God, Let your eyes be open" Mollen zijn blind!?
2e leus: "and on this rock i will build my church, and the gates of hell shall not prevail against it" Mollen kunnen geen gaten graven in steen!?
of is dit weer veuls te ver gedacht
Goed bezig weerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-1.html
Hints, aanwijzingen, theorieën en meer!
Hij loopt daar met minstens één cameraman dus ik denk niet dat hij een telefoon nodig heeft voor contact met de crew.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
De regie die meekijkt kan hem igg direct een seintje sturen als hij hem bij heeft. Een keer over laten gaan is PAS OP, twee keer is alles veilig want zij weten hoe de groep reageert omdat ze mee kijken. Wel op trilstand uiteraard. Ik schiet waarschijnlijk een beetje door.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij loopt daar met minstens één cameraman dus ik denk niet dat hij een telefoon nodig heeft voor contact met de crew.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna praat Art en hij steekt zijn vingers op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan staat de groep weer anders en op een andere plek. (Muur achter hen is anders) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef jcdragon het volgende:
Een continuiteit foutje rond 51:28.
Na de bungeejump opdracht en als Art uitleg geeft wat er gebeurd is.
Eerst staat de groep zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna praat Art en hij steekt zijn vingers op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan staat de groep weer anders en op een andere plek. (Muur achter hen is anders) :Bewijst maar weer hoe scripted heel veel is. Net als het moment dat Art op de voorgrond staat, voorafgaand aan de tweede opdracht en je op de achtergrond de groep ziet wijzen en praten. Dat moet ook wel een green screen zijn, of in scene gezet. Opzich niet erg, maar wel als het opvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Ik ben er iig van overtuigd dat zonder camerageile BN'ers dit programma zoiezo al geen enkel bestaansrecht meer verdiende...
Maar goed, een tweede statement die ik aanhang is dat geen van de deelnemers zich interesseert voor het geld in "de pot" maar allemaal gaan voor de meeste TV-momentjes die ze maar kunnen binnenhalen gedurende hun deelname..
Met dit in gedachte zie ik bijvoorbeeld die idiote bungiejump-scene waarin beide groepen kiezen voor de eigen "fuck-mometjes" los van het spel....![]()
Ik heb nog eens zitten nadenken over de bungee opdracht. Aan het commentaar te zien, leek het erop dat je van bovenaf kon zien wat er beneden gebeurde.
Dus als je weet welk doosje link/rechts zit. Kon je oko zien welk dekseltje er werd opgetilt.![]()
Hij zei dat hij naar zn zak greep. Hij haalde er volgens mij niks uit. Kan een automatisme zijn geweest, zeker als het dezelfde melodie was ofzo.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Het werd in het busje nog gezegd. We hebben onze telefoons moeten inleveren. Maar we hebben nog een hoop afleveringen te gaan en die gasten bij dat programma weten alles zo te knippen en monteren dat je iedere keer op een verkeerd been wordt gezet. Ik hoop igg dat Joep er tot het eind in zit. Ik mag hem wel.![]()
Ik zag toch duidelijk een smartphone.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei dat hij naar zn zak greep. Hij haalde er volgens mij niks uit. Kan een automatisme zijn geweest, zeker als het dezelfde melodie was ofzo.
'krak'![]()
Ik neem aan dat boven wel door de redactie in de gaten wordt gehouden of ze naar beneden kijken, op het moment dat die vrijstelling in de doos gaat.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog eens zitten nadenken over de bungee opdracht. Aan het commentaar te zien, leek het erop dat je van bovenaf kon zien wat er beneden gebeurde.
Dus als je weet welk doosje link/rechts zit. Kon je oko zien welk dekseltje er werd opgetilt.Amen.![]()
Hij zat duidelijk met een Iphone-vormig ding in zijn hand.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei dat hij naar zn zak greep. Hij haalde er volgens mij niks uit. Kan een automatisme zijn geweest, zeker als het dezelfde melodie was ofzo.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Yep,quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij zat duidelijk met een Iphone-vormig ding in zijn hand.
Vanaf 1 minuut.
Verder ook interessant dat hij zich zelf als penningmeester aanbiedt.
'krak'![]()
Zarayda had haar telefoon al in moeten leveren, maar Tania blijkbaar net als Joep nog niet, want zij vroeg "wanneer?". Dus niet alle kandidaten hadden op dat moment de telefoon ingeleverdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Yep,
Vanaf 1 minuut.
Verder ook interessant dat hij zich zelf als penningmeester aanbiedt.
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: