abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121150657
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef afstandbediening het volgende:

[..]

Is het niemand opgevallen dat Joep een telefoon bij zich had terwijl dat tegen de regels is. Hij haalde hem uit zijn zak toen er in het busje een telefoon over ging. ( Mol moet bereikbaar zijn voor de produktie ) Ook die hele donkere zonnebril viel me op en hij had hem vaak op. Ik hou het voorlopig op Joep :Y
Hij haalde de telefoon uit een zijvakje van de bus volgens mij?
Je weet het niet?!
pi_121150721
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:07 schreef Impect het volgende:

[..]

Hij haalde de telefoon uit een zijvakje van de bus volgens mij?
Nee, ook een uit zijn eigen zak en stopte hem daarna vlug weer terug.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:14:00 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121150939
quote:

[..]

Is het niemand opgevallen dat Joep een telefoon bij zich had terwijl dat tegen de regels is. Hij haalde hem uit zijn zak toen er in het busje een telefoon over ging. ( Mol moet bereikbaar zijn voor de produktie ) Ook die hele donkere zonnebril viel me op en hij had hem vaak op. Ik hou het voorlopig op Joep :Y
Ik vind het nog niet verdacht. Mmisschien dat ze de volgende aflevering allemaal hun telefoon moeten inleveren.
pi_121151155
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik vind het nog niet verdacht. Mmisschien dat ze de volgende aflevering allemaal hun telefoon moeten inleveren.
Het werd in het busje nog gezegd. We hebben onze telefoons moeten inleveren. Maar we hebben nog een hoop afleveringen te gaan en die gasten bij dat programma weten alles zo te knippen en monteren dat je iedere keer op een verkeerd been wordt gezet. Ik hoop igg dat Joep er tot het eind in zit. Ik mag hem wel. :)
'krak'
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:21:08 #105
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_121151228
Wanneer is de Roodshow eigenlijk?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 januari 2013 @ 14:21:31 #106
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121151247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef MrManiak het volgende:
Wanneer is de Roodshow eigenlijk?
Tussen 14 en 16u.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:25:21 #107
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_121151388
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Impect het volgende:

[..]

1e leus: "Now, O my God, Let your eyes be open" Mollen zijn blind!?
^O^
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:26:19 #108
128056 MrManiak
pi_121151418
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:21 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Tussen 14 en 16u.
Ik gooi de special in ieder geval nu online, ik kan de Roodshow-hints (mochten ze er zijn) later even toevoegen :)
Mijn (inte)r(e)views!
pi_121151467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef Impect het volgende:

[..]

1e leus: "Now, O my God, Let your eyes be open" Mollen zijn blind!?
2e leus: "and on this rock i will build my church, and the gates of hell shall not prevail against it" Mollen kunnen geen gaten graven in steen!?

of is dit weer veuls te ver gedacht :P
Heulemaal niet. Wou het nog terug kijken want het ging me te snel om die tekst te lezen. Maar het kan een hint zijn.
'krak'
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:34:53 #110
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121151775
Joep op die boerenkar _O-
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 14:38:42 #111
128056 MrManiak
pi_121151953
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-1.html

Hints, aanwijzingen, theorieën en meer!
Mijn (inte)r(e)views!
pi_121152154
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:38 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-1.html

Hints, aanwijzingen, theorieën en meer!
Goed bezig weer _O_ zal mijn best doen om relevante theorieën aan te dragen waar mogelijk :)
pi_121152701
quote:

[..]

Hij loopt daar met minstens één cameraman dus ik denk niet dat hij een telefoon nodig heeft voor contact met de crew.
pi_121153992
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:55 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hij loopt daar met minstens één cameraman dus ik denk niet dat hij een telefoon nodig heeft voor contact met de crew.
De regie die meekijkt kan hem igg direct een seintje sturen als hij hem bij heeft. Een keer over laten gaan is PAS OP, twee keer is alles veilig want zij weten hoe de groep reageert omdat ze mee kijken. Wel op trilstand uiteraard. Ik schiet waarschijnlijk een beetje door. :{
'krak'
  zaterdag 5 januari 2013 @ 15:41:48 #115
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_121193269
Een continuiteit foutje rond 51:28.
Na de bungeejump opdracht en als Art uitleg geeft wat er gebeurd is.

Eerst staat de groep zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna praat Art en hij steekt zijn vingers op:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan staat de groep weer anders en op een andere plek. (Muur achter hen is anders) :

SPOILER
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:10:39 #116
302853 themole
graaft totaal door.
pi_121194262
Dat is wel vaag idd :P
Niet altijd serieus
pi_121194418
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 15:41 schreef jcdragon het volgende:

Eerst staat de groep zo:

SPOILER

SPOILER
Dan staat de groep weer anders en op een andere plek. (Muur achter hen is anders) :

SPOILER
Bewijst maar weer hoe scripted heel veel is. Net als het moment dat Art op de voorgrond staat, voorafgaand aan de tweede opdracht en je op de achtergrond de groep ziet wijzen en praten. Dat moet ook wel een green screen zijn, of in scene gezet. Opzich niet erg, maar wel als het opvalt.
Amen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:57:59 #118
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121195977
Ik ben er iig van overtuigd dat zonder camerageile BN'ers dit programma zoiezo al geen enkel bestaansrecht meer verdiende...
Maar goed, een tweede statement die ik aanhang is dat geen van de deelnemers zich interesseert voor het geld in "de pot" maar allemaal gaan voor de meeste TV-momentjes die ze maar kunnen binnenhalen gedurende hun deelname..
Met dit in gedachte zie ik bijvoorbeeld die idiote bungiejump-scene waarin beide groepen kiezen voor de eigen "fuck-mometjes" los van het spel....
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:07:21 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121196287
Ik heb nog eens zitten nadenken over de bungee opdracht. Aan het commentaar te zien, leek het erop dat je van bovenaf kon zien wat er beneden gebeurde.
Dus als je weet welk doosje link/rechts zit. Kon je oko zien welk dekseltje er werd opgetilt.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:08:10 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121196313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 14:19 schreef afstandbediening het volgende:

[..]

Het werd in het busje nog gezegd. We hebben onze telefoons moeten inleveren. Maar we hebben nog een hoop afleveringen te gaan en die gasten bij dat programma weten alles zo te knippen en monteren dat je iedere keer op een verkeerd been wordt gezet. Ik hoop igg dat Joep er tot het eind in zit. Ik mag hem wel. :)
Hij zei dat hij naar zn zak greep. Hij haalde er volgens mij niks uit. Kan een automatisme zijn geweest, zeker als het dezelfde melodie was ofzo.
pi_121196514
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hij zei dat hij naar zn zak greep. Hij haalde er volgens mij niks uit. Kan een automatisme zijn geweest, zeker als het dezelfde melodie was ofzo.
Ik zag toch duidelijk een smartphone. :Y
'krak'
pi_121197975
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog eens zitten nadenken over de bungee opdracht. Aan het commentaar te zien, leek het erop dat je van bovenaf kon zien wat er beneden gebeurde.
Dus als je weet welk doosje link/rechts zit. Kon je oko zien welk dekseltje er werd opgetilt.
Ik neem aan dat boven wel door de redactie in de gaten wordt gehouden of ze naar beneden kijken, op het moment dat die vrijstelling in de doos gaat.
Amen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:50:03 #123
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121198133
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Hij zat duidelijk met een Iphone-vormig ding in zijn hand.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121198713
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Yep,

Vanaf 1 minuut.

Verder ook interessant dat hij zich zelf als penningmeester aanbiedt. :)
'krak'
pi_121199129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:03 schreef afstandbediening het volgende:

[..]

Yep,

Vanaf 1 minuut.

Verder ook interessant dat hij zich zelf als penningmeester aanbiedt. :)
Zarayda had haar telefoon al in moeten leveren, maar Tania blijkbaar net als Joep nog niet, want zij vroeg "wanneer?". Dus niet alle kandidaten hadden op dat moment de telefoon ingeleverd :?
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:13:15 #126
128056 MrManiak
pi_121199142
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:12 schreef Pietepietje het volgende:

[..]

Zarayda had haar telefoon al in moeten leveren, maar Tania blijkbaar net als Joep nog niet, want zij vroeg "wanneer?"
Of tania heeft geen telefoon
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:13:29 #127
128056 MrManiak
pi_121199150
quote:

Eerst staat de groep zo:

SPOILER

SPOILER

SPOILER
jcdragon, ik heb je gemist _O_
Mijn (inte)r(e)views!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 5 januari 2013 @ 18:29:51 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121199656
quote:

Eerst staat de groep zo:

SPOILER

SPOILER

SPOILER
Alleen Kees en Carolien staan nog op de zelfde positie, toeval of..?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:31:38 #129
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121205025
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben er iig van overtuigd dat zonder camerageile BN'ers dit programma zoiezo al geen enkel bestaansrecht meer verdiende...
Maar goed, een tweede statement die ik aanhang is dat geen van de deelnemers zich interesseert voor het geld in "de pot" maar allemaal gaan voor de meeste TV-momentjes die ze maar kunnen binnenhalen gedurende hun deelname..
Met dit in gedachte zie ik bijvoorbeeld die idiote bungiejump-scene waarin beide groepen kiezen voor de eigen "fuck-mometjes" los van het spel....
Zonder camerageile BN'ers heeft het programma volgens mij juist meer bestaansrecht, wat de supertoffe eerste seizoenen wmb ook aantonen ...

En dat zo'n stukje intro op een opdracht gescript is, is niet zo erg. Sterker nog, het is volkomen logisch. Het is altijd handig om meerdere opnames te hebben. Je bent er toch, zoveel moeite is het niet en je vult echt geen hele dagen met al die opdrachten die ze doen ...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:35:16 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121205168
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:44:51 #131
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121205616
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Zonder camerageile BN'ers heeft het programma volgens mij juist meer bestaansrecht, wat de supertoffe eerste seizoenen wmb ook aantonen ...

En dat zo'n stukje intro op een opdracht gescript is, is niet zo erg. Sterker nog, het is volkomen logisch. Het is altijd handig om meerdere opnames te hebben. Je bent er toch, zoveel moeite is het niet en je vult echt geen hele dagen met al die opdrachten die ze doen ...
Je mist de point hier..álles is in scene gezet, ik mag gokken over hoevaak een bungiejump overgedaan zal zijn om voldoende shots te krijgen voor de edit-studio, maar dan al die "verbazing" alom suggeren daar heb je echt camera-stabiele deelnemer voor nodig...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:58:21 #132
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121206213
Misschien leuk aansluitend bij bovenstaande discussie, het verhaal van een van de deelnemers toen het nog met ON'ers was :) http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-julien
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_121206458
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef ejiraM het volgende:
Misschien leuk aansluitend bij bovenstaande discussie, het verhaal van een van de deelnemers toen het nog met ON'ers was :) http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm5-julien
Geweldig stuk inderdaad. Ik vraag me wel af of de WIDM-redactie het zelf zo geweldig vindt :P.
Amen.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:04:27 #134
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121206470
Precies, dat verhaal van Julien ken ik ook. Laat zien dat er altijd al 'ge-edit' is in het programma. Dat vind ik ook helemaal niet erg.

Noem mij 1 programma waar dit niet gebeurt .... Kijk, het wordt anders als de integriteit van het programma in het geding is en mensen een test over mogen doen omdat het iemand is die het zo goed doet op camera. Of als hij antwoorden doorkrijgt van de productie.

Zolang dat niet het geval is, is het toch niet erg dat ze bepaalde dingen dubbel opnemen? Ik snap daar het probleem niet mee. Iedereen wil toch een ook visueel schitterend programma te zien krijgen ...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:07:21 #135
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121206627
quote:
Die geef ik het voordeel van de twijfel, van geen van de recente BN'ers die nu meedoen heb ik dergelijk "eerlijk dagboek" gezien nog...derhalve ga ik er vanuit dat we alle deelnemers klakkeloos moeten geloven louter en alleen vanwege hun TV-performance in het verleden..Nou daar geloof ik dus niet in!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:12:28 #136
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121206875
Wat geloof je niet dan? Dat het niet eerlijk verloopt? Dat alles al vaststaat vanaf het begin? Dat gescript is wie er weg moeten?
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:20:13 #137
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121207233
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat geloof je niet dan? Dat het niet eerlijk verloopt? Dat alles al vaststaat vanaf het begin? Dat gescript is wie er weg moeten?
Verrék dat heb je snel door zeg... :6

Ohhw sorry, Ja ik blijf inderdaad zoeken naar dergelijke insteek, dat hele programma is me nét even te gelikt en met al die glibberig enthousiaste deelnemers in elkaar gemonteerd... :Y
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:23:34 #138
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121207350
Wilde het gewoon ff checken ;)

Maar goed, dan zijn we wmb klaar. Jij gelooft in een 100% doorgestoken kaart terwijl dat er bij mij juist niet ingaat. De kern van het spel, hoewel vernaggelt omdat BN'ers, blijft het ontmaskeren van de mol en ik geloof er niet in dat daarmee gesjoemeld wordt door productie en/of kandidaten ...
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:28:04 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121207511
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wilde het gewoon ff checken ;)

Maar goed, dan zijn we wmb klaar. Jij gelooft in een 100% doorgestoken kaart terwijl dat er bij mij juist niet ingaat. De kern van het spel, hoewel vernaggelt omdat BN'ers, blijft het ontmaskeren van de mol en ik geloof er niet in dat daarmee gesjoemeld wordt door productie en/of kandidaten ...
Ze mollen állemaal, had je nog niet gezien zeker? Elk van die noodruftige camera-zoekers doet een Mol-act zodra een van die vele handycams op hun snoetje staat.. kijk gerust die laatste aflevering nog maar eens door.. ^O^
pi_121207711
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef amaranta het volgende:
De doodjes leken steeds omgewisseld te worden. De ene keer stond het "springt wel" doosje links, de andere keer rechts.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:33:46 #141
330855 ejiraM
for the greater good
pi_121207729
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze mollen állemaal, had je nog niet gezien zeker? Elk van die noodruftige camera-zoekers doet een Mol-act zodra een van die vele handycams op hun snoetje staat.. kijk gerust die laatste aflevering nog maar eens door.. ^O^
Dat is heel iets anders dan in scene gezet ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:35:11 #142
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121207792
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:28 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Euh yep, heel goed gezien. Ze mollen allemaal. Komt omdat ze geen donder geven om de pot maar zo lang mogelijk in het programma willen zitten. En hoe blijf je lang in het programma zitten? Als mensen op je stemmen terwijl je niet de mol bent, want dan hebben zij veel vragen fout.

Daarmee toon je dus aan dat kandidaten mollen om er zelf zo lang mogelijk in te zitten (om wat voor reden dan ook) en dus staat er qua exitvolgorde oid helemaal niks vast.

Mijn grootste probleem is op zich wel dat ze allemaal mollen, maar dan vooral omdat dit minder spannende en leuke tv oplevert. ON'ers gingen primair voor de pot, en daarna pas voor de rest ....
  zaterdag 5 januari 2013 @ 21:40:57 #143
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121208048
quote:
99s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Dat is heel iets anders dan in scene gezet ;)
Meewerken aan eigen roem in dergelijk programma is in ieders belang daar.. aan ons om die scheurtjes in het behang te zoeken... tenzij je een gezellige goedgelovige volger bent, in dat geval veel plezier! :Y
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:03:06 #144
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121208859
Ze mogen van mij allemaal genomineerd worden voor een Oscar als het al die jaren met BN'ers in scene gezet is :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:05:37 #145
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121208947
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ze mogen van mij allemaal genomineerd worden voor een Oscar als het al die jaren met BN'ers in scene gezet is :')
Ze zijn er mee bezig..en gezien het succes is het ze nog steeds gelukt! ^O^ In de studio... _O-
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:07:05 #146
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_121209013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:05 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Ze zijn er mee bezig..en gezien het succes is het ze nog steeds gelukt! ^O^ In de studio... _O-
Eén laatste opmerking van mij kant; dat je ergens vraagtekens bij zet is natuurlijk prima. Van een beetje achterdocht is nog nooit iemand minder geworden.

Wel apart dat je dan meteen doorslaat en er een complot van bouwt waar ze bij Area 51 nog wat van kunnen leren :D
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:12:51 #147
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_121209212
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Eén laatste opmerking van mij kant; dat je ergens vraagtekens bij zet is natuurlijk prima. Van een beetje achterdocht is nog nooit iemand minder geworden.

Wel apart dat je dan meteen doorslaat en er een complot van bouwt waar ze bij Area 51 nog wat van kunnen leren :D
Ach, een mens moet wat.. en toevallig geloof ik niet in een eerlijke Mol.. _O-

Maarrr, de spelletjes vind ik wel leuk! *O* Is dat wat?
  zondag 6 januari 2013 @ 18:58:24 #148
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121235769
Uit dit artikel kun je trouwens opmaken dat familie soms wel weet waar je zit...
http://www.bndestem.nl/al(...)-is-de-mol-1.3550755
  zondag 6 januari 2013 @ 18:59:27 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121235816
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 21:33 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

De doodjes leken steeds omgewisseld te worden. De ene keer stond het "springt wel" doosje links, de andere keer rechts.
Dat klopt, die opmerking maakte ik ook al tijdens de uitzending. Juist om te voorkomen dat je dus wist wat links en rechts was, lijkt me.. Want ik kan me voorstellen dat je de tekst niet kan lezen.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:14:45 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_121236562
quote:
Zijn zussen wisten het ook? Hij had van hen advies gekregen?
Of begrijp ik die zin verkeerd?
bij dag 0
pi_121301913
Joep had een leuke column bij Giel net :)
Je weet het niet?!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 januari 2013 @ 09:22:17 #152
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121301941
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:21 schreef Impect het volgende:
Joep had een leuke column bij Giel net :)
Waar ging het over? Alleen de uitzending van afgelopen donderdag?
pi_121301959
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Waar ging het over? Alleen de uitzending van afgelopen donderdag?
Hij heeft altijd een column bij giel, dit x ging het over widm.
Je weet het niet?!
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 januari 2013 @ 09:24:19 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121301979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:23 schreef Impect het volgende:

[..]

Hij heeft altijd een column bij giel, dit x ging het over widm.
Oke, dan kan je je post beter hier plaatsen;
RLS / Wie is de Mol? 2013 #3 - Nog twee uur!
pi_121307879

Aantal opvallende zaken:

- Wu-tang clan teken op de muur
- 1982 op de muur (opnieuw '82)
- Soort van spinnenweb waar Carolien het over had op de muur.
- Enorm slecht geacteerd stukje tussen beide heren
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:44:53 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_121311384
It's lonely at the top O-)

Het heeft nu wel een klein beetje een spoiler met dat ongeluk van Abberink (Abbring? Nou ja, die). Scheelt weer met gokken! (En dat ze dan uiteindelijk de mol blikt te zijn :D )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_121385580
Is al bekend in welke aflevering zij precies gewond raakt?
Amen.
pi_121402978
Er is iets met Daniël wat me heel erg dwars zit. Hm.
pi_121407900
-edit+
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:29:37 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_121410620
quote:
7s.gif Op donderdag 10 januari 2013 10:33 schreef Jivis het volgende:
Is al bekend in welke aflevering zij precies gewond raakt?
Volgende.
L'Amour menaçant:
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:31:41 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_121410804
De vraag is alleen: telt ze dan als afvaller?
Of zou er naast haar nog steeds iemand dat rode scherm krijgen?
L'Amour menaçant:
pi_121410841
Ik zet voor nu even sterk in op Paulien als Mol, heeft werkelijk nog niets goed gedaan voor de pot:

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)

Groep 1 is Ewout, Janine, Joep en Groep 2 is Tim, Zarayda, Daniel, Carolien

[ afbeelding ]

Groep 3 is Paulien, Kees, Tania.

[ afbeelding ]
Kunnen we hier uit afleiden dat de afvallers in groep 1 en 2 zitten? Tot nu toe klopt dat wel iig (Janine vliegt er in aflevering 2 of 3 uit)
pi_121410879

[ Bericht 100% gewijzigd door amaranta op 10-01-2013 21:34:25 ]
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:17:15 #165
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121413637
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zet voor nu even sterk in op Paulien als Mol, heeft werkelijk nog niets goed gedaan voor de pot:

[..]

Paulien is ook een van mijn verdachten (hoewel ik haar hiervoor nog als Mol had, denk sowieso dat ze ver komt). Ze levert geen geld op, komt daar eigenlijk zelfs zelden ook maar enigzins in de buurt. Plus dat ik haar net wat wereldvreemder vindt doen dan dat ze daadwerkelijk is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2013 @ 22:21:29 #166
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121413913
ja, t leek malle eppie wel met dat hoedje. :D Bij de gedichtenwedstrijd zou je als mol toch liever in de geldinzet rol willen zitten? Daar had ze wel een nadeel als vrijwillig aangewezene.

Ik vind het feit dat er nergens over de jokers van Kees wordt gesproken wel gek...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')