Mij ook. Ik zag wel Nelson Mandela op die muur. Maar dat zal er dan wel weer niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Op facebook:
[..]
Echt, ik probeer altijd heel oplettend te zijnmaar dit soort dingen ontgaan me dus echt compleet
Nope.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Maar de afvallers zullen toch wel wachten met het terugreizen naar Nederland tot dat het spel helemaal afgelopen is ?
Tuurlijk niet. Anders moet Ewout daar nog een paar weken niks doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Maar de afvallers zullen toch wel wachten met het terugreizen naar Nederland tot dat het spel helemaal afgelopen is ?
Ja tot dat de serie helemaal is uitgezonden zitten ze in een strafkamp aldaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Ik zag allemaal donkere mensen, dus ik heb nu 2 mollenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook. Ik zag wel Nelson Mandela op die muur. Maar dat zal er dan wel weer niets mee te maken hebben.
Onjuist, de twitter accounts laten duidelijk zien dat sommige weer eerder beginnen met tweeten:quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:56 schreef Gitank2 het volgende:
Ik dacht altijd dat de afvallers nog een soort rondreis maken door het land, of in een stad verblijven (als vakantie) zodat iedereen ongeveer tegelijk terugkomt.
quote:Janine: twittert tussen 1 juni en 21 juni niet (krijgt ongeluk en is niet de Mol)
Paulien: onbekend
Kees: twittert niet tussen 21 maart en 5 september.
Zarayda: twittert niet tussen 2 juni en 1 juli waarna ze zegt: "Je suis back."
Joep: twittert niet tussen 1 juni en 9 juni, daarna opnieuw radiostilte t/m 30 juni.
Tim: twittert niet tussen 29 mei en 19 juni, is daarna duidelijk weer terug in NL.
Daniel: twittert niet tussen 31 mei en 20 juni, daarna opnieuw stilte tot 29 juni waar hij duidelijk weer terug in NL is.
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Tania: haar twitter via de site van de Mol linkt naar het account van @IkBenDeMol. Haar eigen account twittert ze niet tussen 17 mei en 2 juli.
Dat laatste is een beetje vreemd, maar eigenlijk te makkelijk als hint.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onjuist, de twitter accounts laten duidelijk zien dat sommige weer eerder beginnen met tweeten:
[..]
iedereen kan wel sarcastisch gaan doen over mijn opmerking, maar de deelnemers hebben toch ook familie en vrienden en dan valt het toch ook op dat ze weer sneller terug zijn, duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (die duh heb ik er expres zo neergezet)quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:55 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ja tot dat de serie helemaal is uitgezonden zitten ze in een strafkamp aldaar.
48u per aflevering.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
de opnames zijn toch 3 weken? Dan zou voor niemand echt af te leiden zijn wie er niet twitterde in die periode.
Joep en Tim twitteren alweer wat eerder, Daniel is een twijfelgevalletje.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
de opnames zijn toch 3 weken? Dan zou voor niemand echt af te leiden zijn wie er niet twitterde in die periode.
Die weten alleen niet dat ze weg zijn voor wie is de mol. Ze schijnen echt gewoon alles aan elkaar te jokkenquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:01 schreef TLC het volgende:
[..]
iedereen kan wel sarcastisch gaan doen over mijn opmerking, maar de deelnemers hebben toch ook familie en vrienden en dan valt het toch ook op dat ze weer sneller terug zijn, duhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (die duh heb ik er expres zo neergezet)
mja, die twee dagen? en dat kan ook vanaf Zuid-Afrika natuurlijk... kweenie hoor, of ik dit nou zo'n hint vind.. (al denk ik dat Kees de mol is nu)quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Joep en Tim twitteren alweer wat eerder, Daniel is een twijfelgevalletje.
Duidelijk tweets vanuit NL met opmerkingen over opnames op locaties X en Y.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mja, die twee dagen? en dat kan ook vanaf Zuid-Afrika natuurlijk... kweenie hoor, of ik dit nou zo'n hint vind.. (al denk ik dat Kees de mol is nu)
hmmmz.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duidelijk tweets vanuit NL met opmerkingen over opnames op locaties X en Y.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat ze bij een programma waar ze zo streng letten op zaken die kunnen uitlekken, de kandidaten gewoon vrij laten in het tweeten. Tijdens de eerste populariteit jaren geleden, zou ik dat nog kunnen begrijpen. Maar nu zullen ze dat toch echt wel in de gaten houden lijkt mij. Anders is het wel heel suf.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmmmz.
Ik stel me echt voor dat de redactie en de deelnemers daar wel rekening mee houden. Als er mensen zo gek zijn om afleveringen achterstevoren te draaien en alles aan elkaar te painten enzo kan je er vergif op innemen dat die tweets worden nagekeken.
Is het niet beter dat deze tweets-discussie verplaatsen naar het hints-topic? Dat zal overzichtelijker zijn en waarschijnlijk ook de bedoeling van de modjes.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Duidelijk tweets vanuit NL met opmerkingen over opnames op locaties X en Y.
Idd, krijg je overal dezelfde soort discussies en allerlei dubbele berichten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het niet beter dat deze tweets-discussie verplaatsen naar het hints-topic? Dat zal overzichtelijker zijn en waarschijnlijk ook de bedoeling van de modjes.
Das het nadeel van allerlei topics.
Ja sorry maar door de dubbele topics weet ik het zelf ook niet meerquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het niet beter dat deze tweets-discussie verplaatsen naar het hints-topic? Dat zal overzichtelijker zijn en waarschijnlijk ook de bedoeling van de modjes.
Das het nadeel van allerlei topics.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, krijg je overal dezelfde soort discussies en allerlei dubbele berichten.
Dit dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja sorry maar door de dubbele topics weet ik het zelf ook niet meer
Is dat niet een beetje verwarrend?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef Gert het volgende:
We willen graag aparte uitzendingstopics, maar het zou inderdaad mooi zijn als mensen daarna weer langzaam-an verkassen naar de andere topics.
Dit is overigens het algemene Mol-topic: RLS / Wie is de Mol? 2013 #3 - Nog twee uur!
Oke, ik zie er verder het nut niet van in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:18 schreef Gert het volgende:
We willen graag aparte uitzendingstopics, maar het zou inderdaad mooi zijn als mensen daarna weer langzaam-an verkassen naar de andere topics.
Dit is overigens het algemene Mol-topic: RLS / Wie is de Mol? 2013 #3 - Nog twee uur!
En het hints-topic kennen jullie dus al, maar voor de volledigheid: RLS / [WIDM] Het grote hints en theorieën topic
De uitzendingentopics worden ook nog gelezen door users die later kijken. Het is wel handig als dat enigszins afgebakend is. En ze gaan rap. Vorig jaar werkte het wel goed zo. Al zag je toen wel dat alles zich ging concentreren op een paar topics op den duur. Maar ja, WIDM is gewoon niet zo heel "groot", met één uitzending per week. We gaan er dus ook niet al te streng in zijn.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef patat het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje verwarrend?All-in-one lijkt me beter
edit; Behalve hints dan
Even m'n broek ophalen nu hoor...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
De uitzendingentopics worden ook nog gelezen door users die later kijken. Het is wel handig als dat enigszins afgebakend is. En ze gaan rap. Vorig jaar werkte het wel goed zo. Al zag je toen wel dat alles zich ging concentreren op een paar topics op den duur. Maar ja, WIDM is gewoon niet zo heel "groot", met één uitzending per week. We gaan er dus ook niet al te streng in zijn.
Wanneer zei hij dat ook alweer?quote:
Ik bedoel meer zei hij dat tegen de camera toen hij het geld uit de enveloppe haalde of tegen een lokale bewoner?quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Op het begin toen ie op zoek was naar de kerk.
Volgens mij vroeg hij het echt alsof het een locatie wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zei hij dat tegen de camera toen hij het geld uit de enveloppe haalde of tegen een lokale bewoner?
Dan was het vrij domquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg hij het echt alsof het een locatie was
1e leus: "Now, O my God, Let your eyes be open" Mollen zijn blind!?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zit een beetje te kijken naar de locaties bij opdracht 1 waar de kandidaten gedropt worden of langskomen:
- Het eerste shot van Carolien laat haar in de buurt van de Orlando Towers staan, dat 6 km afligt van de kerk.
- Joep komt langs een Pick n Pay supermarkt, niet te traceren.
- Tania gaat naar de verkeerde kerk die beplakt is met de Bijbelse leuzen: "Now, O my God, let your eyes be open and your ears attentive to the prayer of this place." (2 Chronicles 6:40) en "and on this rock I will build my church, and the gates of hell shall not prevail against it." (Matthew 16:18)
Is het niemand opgevallen dat Joep een telefoon bij zich had terwijl dat tegen de regels is. Hij haalde hem uit zijn zak toen er in het busje een telefoon over ging. ( Mol moet bereikbaar zijn voor de produktie ) Ook die hele donkere zonnebril viel me op en hij had hem vaak op. Ik hou het voorlopig op Joepquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onjuist, de twitter accounts laten duidelijk zien dat sommige weer eerder beginnen met tweeten:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:58 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Mol moet bereikbaar zijn voor de produktie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |