Ik hou van simplistisch.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Nee dat zal een lekkere hint op het einde zijn zeg Kees was de mol omdat zijn achternaam erop rijmt.
Nee dan heb je Lenmadov.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou van simplistisch.
En Volendam. Als je al die letters door elkaar husselt. Dan heb je niks.
En iPadquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En Arjen Lubach gooit zijn water over de bank![]()
Volendamquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou van simplistisch.
Nee dat is het door elkaar gehusselde van Volendam.quote:
Van de molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Volendam
anagram voor;
Mol en vad
Als je Volendam door elkaar husselt heb je 'Van de mol'.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hou van simplistisch.
#entochishetjoepquote:
Slim!!!quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Als je Volendam door elkaar husselt heb je 'Van de mol'.
Wat Gitank zei dus!
Dat sowieso. Hij komt vast nog wel met een paar prachtige theorieën en hersenkronkels.quote:
Echt, ik probeer altijd heel oplettend te zijnquote:Zarayda.......op de muur stond 82. Haar geboortejaar en achter de presentator stond meisje op de muur. Een opdracht was bij een wc. Stond Ladies op de achtergrond met een pijl naar haar. Zal toch wel weer fout zijn!
Het lijkt mij bizar voor hem, de makers en de deelnemers om zolang je mond te moeten houden. Vooral bij vrienden en familie. Want WIDM is juist een programma waar je over wilt praten als je er aan hebt meegedaan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
Art zit daar en weet dus alles. Zal wel moeite hebben om zich in te houden
Mij ook. Ik zag wel Nelson Mandela op die muur. Maar dat zal er dan wel weer niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:52 schreef Ang3l het volgende:
Op facebook:
[..]
Echt, ik probeer altijd heel oplettend te zijnmaar dit soort dingen ontgaan me dus echt compleet
Nope.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Maar de afvallers zullen toch wel wachten met het terugreizen naar Nederland tot dat het spel helemaal afgelopen is ?
Tuurlijk niet. Anders moet Ewout daar nog een paar weken niks doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Maar de afvallers zullen toch wel wachten met het terugreizen naar Nederland tot dat het spel helemaal afgelopen is ?
Ja tot dat de serie helemaal is uitgezonden zitten ze in een strafkamp aldaar.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef TLC het volgende:
Ik zag allemaal donkere mensen, dus ik heb nu 2 mollenquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mij ook. Ik zag wel Nelson Mandela op die muur. Maar dat zal er dan wel weer niets mee te maken hebben.
Onjuist, de twitter accounts laten duidelijk zien dat sommige weer eerder beginnen met tweeten:quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:56 schreef Gitank2 het volgende:
Ik dacht altijd dat de afvallers nog een soort rondreis maken door het land, of in een stad verblijven (als vakantie) zodat iedereen ongeveer tegelijk terugkomt.
quote:Janine: twittert tussen 1 juni en 21 juni niet (krijgt ongeluk en is niet de Mol)
Paulien: onbekend
Kees: twittert niet tussen 21 maart en 5 september.
Zarayda: twittert niet tussen 2 juni en 1 juli waarna ze zegt: "Je suis back."
Joep: twittert niet tussen 1 juni en 9 juni, daarna opnieuw radiostilte t/m 30 juni.
Tim: twittert niet tussen 29 mei en 19 juni, is daarna duidelijk weer terug in NL.
Daniel: twittert niet tussen 31 mei en 20 juni, daarna opnieuw stilte tot 29 juni waar hij duidelijk weer terug in NL is.
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Tania: haar twitter via de site van de Mol linkt naar het account van @IkBenDeMol. Haar eigen account twittert ze niet tussen 17 mei en 2 juli.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |