Jazeker, je kan er al achter komen wie er niet afvalt in de eerste uitzending.quote:Op maandag 31 december 2012 12:59 schreef TheShadow het volgende:
Iemand al hints in de promo gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dit door de regie in elkaar gezet om ons op de verkeerde spoor te zetten?
Het spel is al begonnen!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ja maar ze hebben niks met het Swahili te maken, een beetje organisatie zou het dan wel in een Zuid-Afrikaanse taal "mol" laten betekenen.quote:
Molachtig figuur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga voor die '82 in beeld.. en het molachtige figuurtje bij Zarayda..
De vijf tweets van de Mol tussen Oud en Nieuw en de eerste aflevering, die allemaal met een O begonnenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:45 schreef MrManiak het volgende:
Iemand nog iets bijzonders gezien voor de special?
dat was toch een grap?quote:
Ja daarom ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Jelmer zei het gisteren op 3FM toen ze haar aan de lijn hadden.
mole" Swahili vertalingquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
OhWeet niet, maar als het wel zo is is het wel te easy denk ik.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef franklop het volgende:
[..]
mole" Swahili vertaling
Resultaten: 1-4 van 4
mole
mole (ook: dig)
fuko
mole (ook: bag, sack, box)
mfuko
Tim Haars -- Haar -- Mol heeft een vachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef franklop het volgende:
En dan nog. Dan kan de theorie Kees Tol rijmt op Wie is de Mol ook uit de koelkast..
Joep rijmt op poep, poep ligt wel eens op de grond buiten als een hond heeft gescheten, en mol zit graag onder de grondquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Tim Haars -- Haar -- Mol heeft een vacht
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Joep rijmt op poep, poep ligt wel eens op de grond buiten als een hond heeft gescheten, en mol zit graag onder de grond
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2Mini het volgende:
Ik ga voor die '82 in beeld.. en het molachtige figuurtje bij Zarayda..
quote:
Achter het linker oor van Art (voor de kijkers rechts) zie je nog een stukje kandidaat. Ik denk dat de missende twee achter zijn hoofd staanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit viel me wel op zojuist;
[ afbeelding ]
Dit plaatje van de site bevat slechts 7 van de 10 kandidaten: Carolien, Janine, Joep, Tim, Tania, Daniel, Zarayda. Met Ewout als reeds afgevallen kandidaat blijven dan 2 namen over: Paulien en Kees (een van beide is de Mol en een van beide is de winnaar?)
MrManiak heeft het ook in zijn special staan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:10 schreef wimbo het volgende:
Ben ik de enige die het opviel dat Tim, toen hij vroeg wat het kostte om dat busje mee te gaan, zei dat hij nog maar 13 ZAR had? 13e seizoen, 13e mol?
Even daar op voortbordurend dan: op het wieisdemol.com forum wordt ook gesproken over de afbeeldingen van de ogen van de kandidaten en de volgorde waarmee ze getoond worden (3-4-3)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit viel me wel op zojuist;
[ afbeelding ]
Dit plaatje van de site bevat slechts 7 van de 10 kandidaten: Carolien, Janine, Joep, Tim, Tania, Daniel, Zarayda. Met Ewout als reeds afgevallen kandidaat blijven dan 2 namen over: Paulien en Kees (een van beide is de Mol en een van beide is de winnaar?)
Hmm, moet ik overheen gelezen hebben dan,quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:11 schreef franklop het volgende:
[..]
MrManiak heeft het ook in zijn special staan.
Klopt, pagina 3 komt op vrijdag zodat ik nog het FOK!forum kan afstruinen voor mee rhintsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:13 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hmm, moet ik overheen gelezen hebben dan,
He, die 3e pagina zat net nog niet bij de Special![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |