De gemiddelde deelnemer aan Fans blinkt nou niet bepaald uit in intelligentie of sociale vaardigheden, dus ik ben geneigd dit verhaal met een dikke korrel zout te nemen...quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:16 schreef demetria het volgende:
fans! vind ik wel een van de walgelijkste producties van de nlse televisie. ken een meisje die daaraan mee heeft gedaan, zij moest dingen doen van ewout voor de leukheid van het programma en ze zei dat ewout zich als een enorme lul gedroeg toen ze bepaalde dingen niet wou overdrijven. ze zei dat ze 'm nooit meer wil spreken.
het is een puur uitlach programma.
Want hij wilde graag contact houden?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:16 schreef demetria het volgende:
. ze zei dat ze 'm nooit meer wil spreken.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want hij wilde graag contact houden?
Hij heedt de purser ingepakt met zijn charmesquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
"Toen ik na 48 uur in het vliegtuig zat, vloog toevallig dezelfde KLM-crew terug. Ik had op de heenreis, na informeren door de stewardessen, vrolijk gezegd een safari te gaan maken. En nu zat ik opeens weer in het vliegtuig. Hoe leg je dat uit? Mijn verhaal was zó vaag, dat ik uiteindelijk een upgrade naar de business class kreeg. Een geluk bij een ongeluk... Nogmaals dank aan de purser!"
(uit het dagboek)
![]()
![]()
Prachtigquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
"Toen ik na 48 uur in het vliegtuig zat, vloog toevallig dezelfde KLM-crew terug. Ik had op de heenreis, na informeren door de stewardessen, vrolijk gezegd een safari te gaan maken. En nu zat ik opeens weer in het vliegtuig. Hoe leg je dat uit? Mijn verhaal was zó vaag, dat ik uiteindelijk een upgrade naar de business class kreeg. Een geluk bij een ongeluk... Nogmaals dank aan de purser!"
(uit het dagboek)
![]()
![]()
Van welke persoon was dat meisje fan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:16 schreef demetria het volgende:
fans! vind ik wel een van de walgelijkste producties van de nlse televisie. ken een meisje die daaraan mee heeft gedaan, zij moest dingen doen van ewout voor de leukheid van het programma en ze zei dat ewout zich als een enorme lul gedroeg toen ze bepaalde dingen niet wou overdrijven. ze zei dat ze 'm nooit meer wil spreken.
Was dat die akelige Danny de Munk-fan?quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:16 schreef demetria het volgende:
Dat was een prachtige uitzending.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat die akelige Danny de Munk-fan?
Die was echt compleet gestoord jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was dat die akelige Danny de Munk-fan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |