abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 16:50:15 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121038963

Tim Haars (1981) is acteur in ‘New Kids’ en presentator bij Veronica en VPRO's Villa Achterwerk.

Tim Haars (Maaskantje, 1981) is acteur en presentator. Hij wordt bekend met de rol van "Gerrie" in het sketchprogramma New Kids. Deze successerie wordt al snel verfilmd en eind 2010 gaat de film New Kids Nitro in premiere, die ook internationaal hoge ogen gooit. Zo is in onder andere Australië, Hong Kong, Oostenrijk, Duitsland en Taiwan de actiecomedy te zien. Daarnaast speelt Tim in verschillende korte films en reclames.

Tim begint in 2005 als presentator bij 6pack. Hierna werkt hij mee aan tv-programma’s als De Staat van Verwarring, presenteert hij bij Nickelodeon en Veronica, en gaat hij letterlijk de straat op voor het programma Stinkend, Beroemd en Dakloos.

Tim was recent te zien in de programma’s Lauren en Tim zijn de BOB en Veronica goes Couchsurfing en VPRO’s Villa Achterwerk.

bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  One tough cookie dinsdag 1 januari 2013 @ 18:16:39 #2
169210 liesje1979
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 januari 2013 @ 19:58:39 #3
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121082958
Samen met Joep één van mijn favoriete deelnemers ^O^
pi_121084121
Ik wil Gerrie toch heul niet serieus zien, verrekte kut ;(.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_121088221
Lol, komt hij daadwerkelijk uit Maaskantje?
pi_121116696
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, komt hij daadwerkelijk uit Maaskantje?
Geboren in Den Bosch, dus niet helemaal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_121124082
Ik heb Tim ooit eens in zo'n MTV reis programma gezien.
Was semi real life iets. Maar eigenlijk allemaal in scene gezet.
Daarin kwam hij echt knetter gek en energiek uit de hoek.
Ben benieuwd wat hij gaat brengen.
  donderdag 3 januari 2013 @ 19:51:51 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121124205
Ik hoop dat Tim de winnaar is! Hij heeft ook een erg leuk kinderprogramma bij de VPRO waarbij hij allerlei sporten en dingen gaat proberen. De aflevering dat ie ging Larpen was echt erg grappig. :D maar ook rugby en onderwaterhockey. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121124696
Hij heeft een tik dat hij altijd met de kijker thuis praat/naar kijkt terwijl hij met iemand naast hem staat te praten... benieuwd of hij dat in WIDM ook doet :D
pi_121129339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Geboren in Den Bosch, dus niet helemaal
Dan heeft de redactie van de avro niet zo goed hun huiswerk gedaan aangezien ze dat wel gemeld hebben op de site.
  donderdag 3 januari 2013 @ 21:44:04 #11
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_121129443
Tim is de mol!!

Niet ergens op gebaseerd maar puur eerste gevoel na de aflevering.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_121129806
Ik ga ook voor Tim als Mol :Y
pi_121129914
Tim is de mol! die actie dat hij niet met Janine naar de goeie kerk wou rijden vond ik zeer verdacht!
  One tough cookie donderdag 3 januari 2013 @ 22:06:55 #14
169210 liesje1979
pi_121130450
Ik blijf nog even bij Tim! *O*
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:08:35 #15
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121130523
Tim blijft een van mijn verdachten (had ook op hem ingezet bij de prono). Zijn houding tijdens de aflevering vond ik wel passen bij de Mol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:08:47 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121130530
Die blik van Tim! _O- zo verwilderd geconcentreerd ofzo? ik vind m meer kandidaats. Al hoop ik wel dat ie de mol is.

Ik vind Tim leuk. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121130919
Bij de poseerfoto's bij de muur van alle kandidaten is hij de enige die fullfrontal in beeld is... de rest wordt vanaf rechts gefotografeerd
pi_121166197
Zarayda wordt toch ook aardig van voren gefotografeerd?
pi_121382833
Het gedrag van Tim, als hij bij het busje van Janine staat, herinnert me aan Jim de Groot toen hij de telefoon in de "auto-trein" vond.

Jim was toen zenuwachtig omdat hij de nepmol van die dag speelde. Tim daarentegen zou juist blij moeten zijn een andere kandidaat tegen te komen die meer info had dan hij.. Zenuwachtig draait hij weg en gaat zijn eigen weg. Mijns inziens om te voorkomen dat hij op tijd bij de kerk gaat zijn... ;)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_121384526
Tim denkt op dat moment toch gewoon dat hij heel ergens anders naar toe moet dan Janine? Volgens mij had een van de twee Regina Mundi en de ander politiebureau. Dan kun je ook denken shit, we moeten ergens anders heen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_121393193
"20 ZAR, 20 ZAR! Do you know where that is?"

_O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_121393801
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2013 19:48 schreef Purple010 het volgende:
Ik heb Tim ooit eens in zo'n MTV reis programma gezien.
Was semi real life iets. Maar eigenlijk allemaal in scene gezet.
Daarin kwam hij echt knetter gek en energiek uit de hoek.
Ben benieuwd wat hij gaat brengen.
the trip! Met Steffen en Flip, dat was met zijn broer ;)

Geniaal programma, wist niet dat álles in scene was gezet!
pi_121404012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 14:48 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

the trip! Met Steffen en Flip, dat was met zijn broer ;)

Geniaal programma, wist niet dat álles in scene was gezet!
Ja zo heette het! Was echt cool en vast niet allemaal in scene gezet, maar wel veel.
Volgens mij maar weinig mensen die dat keken.
  donderdag 10 januari 2013 @ 20:19:50 #24
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121406686
Ik blijf hem zich vrij verdacht gedragen (al is hij daar wel vrij goed in). Dus hij staat bovenaan bij mijn verdenkingen (ook zo ingevuld bij de prono). Anders zie ik hem wel ver komen, omdat andere mensen hem waarschijnlijk wel gaan verdenken.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 10 januari 2013 @ 21:55:48 #25
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_121412342
Vandaag wel een vrij lastige aflevering als het om Tim gaat. Erg tegenstrijdige reacties.

Wat voor hem spreekt als mol:
- Hij laat vrij opzichtig Joep afgaan bij de laser opdracht.
- Hij had de portofoon in zijn handen toen de verbinding niet meer goed was (al kan dit altijd ook een kandidaat mol streek zijn).
- Hij trapt direct in de val van Janine om een mogelijke mol uit de tent te lokken, door direct mee te gaan met het hogere aantal fouten. En gaat vervolgens hier vol voor, als hij uiteindelijk mag kiezen.
- Hij lijkt zich maar weinig druk te maken om verbonden met anderen etc.

Wat tegen hem spreekt:
- Hij komt vrij ver bij de laser opdracht en maakt ook een hokje open en helpt de rest bij de laser opdracht door te vertellen wat handig is.
- Hij haalt het meeste geld op bij de veld opdracht. Althans de meeste enveloppen. Wel is het onduidelijk hoeveel geld hij echt op haalt.

Tot slot zag ik zelf in zijn ogen echte spanning toen zijn naam op het scherm kwam bij de executie. Maar het is altijd de vraag of dat echt zo is, of ik dat zo wilde zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')