Als mol heeft hij niets te verliezen...En is het misschien wel een actie om zich niet verdacht te maken. Die paar honderd eurootjes maken niet echt veel uit in het begin lijkt me...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik lees veel dat mensen het weggeven van de enveloppen zien als een mollenactie. Maar t was denk ik een veel te groot risico dat Ewout wel die 3 enveloppen zou inleveren. Hij wist immers wel waar hij naartoe moest. Het blijft een stomme actie, maar wel meer als kandidaat.
Welk risico? De ongeopende envelop van hem die Ewout inleverde werden er door Art toch weer uitgehaald? Als Ewout ze alle 3 in zou leveren waren er neem ik aan dus 3 van het totaal af gegaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik lees veel dat mensen het weggeven van de enveloppen zien als een mollenactie. Maar t was denk ik een veel te groot risico dat Ewout wel die 3 enveloppen zou inleveren. Hij wist immers wel waar hij naartoe moest. Het blijft een stomme actie, maar wel meer als kandidaat.
Volgens mij snapt niemand datquote:Op donderdag 10 januari 2013 11:19 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Welk risico? De ongeopende envelop van hem die Ewout inleverde werden er door Art toch weer uitgehaald? Als Ewout ze alle 3 in zou leveren waren er neem ik aan dus 3 van het totaal af gegaan.
Of heb ik daar iets mis? Snapte in eerste instantie al niet wat er precies gebeurde bij de telling.
ja, hij loog er één af, daardoor klopte het totaal niet en werd er nóg een weggehaald, zo heb ik het begrepen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:57 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens mij snapt niemand datIk dacht dat die van hem eraf ging, omdat hij loog over hoeveel enveloppen hij ingeleverd had
jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:53 schreef Basilicumman het volgende:
Goeie aflevering voor deze man. Geld binnen gehaald dus niemand die hem verdenkt.
"Boissevain speelde in 1993 een rol in de videoclip Is It Love van Twenty 4 Seven, een song die 13 weken in de Top 40 stond"
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dani%C3%ABl_Boissevain toeval?
"beetje'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:35 schreef Purple010 het volgende:
Waarom posten er zo weinig mensen bij Daniel?
Ik ben blij met zo'n fanatieke kandidaat.-
Hij doet gewoon alles en gaat niet zitten miepen.
Beetje over-acting in zijn stukjes, maar dat neem ik voor lief.
Ik vrees dat Daniel er na vandaag ook uit is. Zoals ik net in het live topic ook al zei, komen fanatieke spelers zelden in de finale. Helaas. Maar laten we hopen dat hij nog doorgaat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:01 schreef TLC het volgende:
Alvast Daniel uitzwaaien dan hoef ik dat vanavond niet meer te doen, hij was wel een leuke kandidaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |