abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 1 januari 2013 @ 16:46:19 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_121038851

Zarayda Groenhart (1982) is TV-maker en journalist.

Zarayda Groenhart begon haar loopbaan in bij de televisie in 2005 met een goed idee en een brutaal plan. Per toeval las ze een artikel in een landelijke krant over Dorine Baas, de directrice van de opnieuw te lanceren MTV-zender: The BOX. Zonder enige televisie ervaring ging Zarayda de straat op om aan jongeren te vragen wat ze wilden zien op een nieuwe MTV zender. Met die feedback maakte ze een televisieformat waarmee ze de directie van MTV stalkte. Dit leverde Zarayda haar eerste baan in de televisie op.

Na 2,5 jaar gewerkt te hebben bij MTV, ging Zarayda aan de slag als presentatrice en programmamaker bij BNN. Daar presenteerde ze vijf jaar lang programma’s als Spuiten&Slikken, Try Before You Die, Nu We Er Toch Zijn en 24/7.

Naast televisie presenteerde ze radioprogramma’s. Bij NPS en FunX presenteerde ze muziekprogramma’s en op Radio 1 had ze haar eigen praatprogramma over de liefde.

Zarayda werkt ook als freelance journalist voor bladen als Nieuwe Revu, Varagids en Viva. Voor Nieuwe Revu ontwikkelde ze de interviewreeks: God, Geld & Mooie Vrouwen waarin ze jonge succesvolle mannen interviewde over de beperkingen van succes. In Viva heeft ze een vaste interviewrubriek.

Momenteel ontwikkelt Zarayda nieuwe televisieplannen en werkt ze aan haar eerste documentaire.

bron
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_121130267
Over de baby naam Zarayda
Betekenis De mol

http://www.brabbels.com/baby-namen/zarayda
  donderdag 3 januari 2013 @ 22:57:22 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_121132557
Oh, ze is voorbestemd? :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_121141204
Ik vond haar overdreven reageren toen Ewout eruit moest. :r
  vrijdag 4 januari 2013 @ 13:33:03 #5
30560 2Mini
Official Logo
pi_121149129
Zarayda is de mol imho.
Komt uit 1982, stond op een van de palen in graffiti.. ('82)
Terwijl zijn in het shot zat tijdens het stemmen, kwam er ook een shot van een graafachtig mormel, de mol.
Camera 1... 1!
pi_121166002
Kees Tol komt ook uit 1982.
pi_121299653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef -marientje- het volgende:
Kees Tol komt ook uit 1982.
Klopt, maar hij heeft wel geld in het laatje gebracht met de eerste opdracht, en Zarayda niet.
En misschien nog een kleine (maar vergezochte) aanwijzing dat het Zarayda zou kunnen zijn: naast dat figuurtje op de muur staat een hartje geverfd, en zij draagt een grote hartvormige ring, die je ook daarna weer in beeld ziet (en ze heet groenHART).
Wel vergezocht, want de verf zag eruit alsof het al een poosje op die paal geverfd zat (bij andere gele figuren zat er al vogelpoep op enzo). Alleen het figuurtje leek wat nieuw geverfd, maar tja waar dat figuurtje nu op moet slaan? Zie er ook niet meteen een mol in...

En dan was er nog in het begin dat ze een kaartje van de mol vasthoudt terwijl ze de woorden 'dit is' zegt. 'Dit is de mol' dus.

Ik had haar al vanaf het begin op het oog als de mol, en tis waarschijnlijk tunnelvisie maar qua gedrag vind ik haar ook echt opvallen (die Kees Tol die veel mensen als mol aanmerken reageert in mijn optiek wat te spontaan/ echt bij sommige dingen om te liegen, in tegenstelling tot Zarayda).
pi_121415221
Hysterisch wijf. Mag er zo snel mogelijk uit. Maar dat zal wel niet.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 14 januari 2013 @ 08:18:21 #9
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_121535740
Van recensiekoning.nl:

quote:
Zarayda vertelt dat ze zo blij is met haar verbondje met Kees en Tania. Kees, omdat hij alles opschrijft en Tania omdat ze alles ziet. Wat is precies haar bijdrage aan dit verbond, vraag ik me dan af, maar kijk maar even. O nee, dat doet Tania.
[...]
We zien Joep genadeloos naar huis gestuurd worden. Er wordt gehuild. Zarayda raakt in paniek want van wie moet ze nu alles overschrijven?
:D
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_122006300
Zarayda zegt heel slim: Zullen we de koken iig voor het donker wordt openmaken? Als het echt fotopapier is, is dat daarmee dus voorgoed verloren.

Ik begin Zarayda heel verdacht te vinden, voegt niets toe en speelt duidelijk een angsthaas.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:06:29 #11
36326 Freezor
Cold as stone
pi_122006940
Zarayda is het.

En versprak ze zich nou toen ze het met Daniël over de kokers had? "Om dichterbij de Mol te komen" zei ze. Terwijl mijn en ieders eerste gedacht toch wel geld zou moeten zijn. Als dat nou waar blijkt te zijn staat er voor mij toch een groot uitroepteken bij haar.
Something for your mind, your body and your soul.
pi_122007301
Het enige wat ik verdacht aan haar vind is dat ze bijna niks schijnt te durven terwijl ze toch echt Try Before You Die heeft gedaan.

Maar ze is de mol niet.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_122007761
Ze is de mol, of ze is super dom.
Lesbosapiens
  donderdag 24 januari 2013 @ 22:45:35 #14
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_122009289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 22:12 schreef TLC het volgende:
Het enige wat ik verdacht aan haar vind is dat ze bijna niks schijnt te durven terwijl ze toch echt Try Before You Die heeft gedaan.

Maar ze is de mol niet.
Het lijkt vrij gek dat ze nu inderdaad niets durft. Maar dat is een beetje hetzelfde als met Marit vorig jaar, die voor eerdere programma's vaak het water in ging en nu opeens panisch ervoor was. Wat uiteindelijk wel klopte.

Waarbij ik haar angst voor dingen vooralsnog juist tegen haar als mol vind spreken. Want ze heeft er nauwelijks geld uit de pot door kunnen halen. En ze zit daardoor ook zelden op een cruciale plek.

Wel is ze verdacht door een aantal opvallende opmerkingen (vandaag weer met vacht), en nog belangrijker (als Mol verdachte): zorgt ze voor heel weinig geld in de pot.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:45:13 #15
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122386039
Een prima Mol eigenlijk... verlegen, bang, onzeker, jankerig.. maar ondertussen, me réét met die Bitch! _O-

Slikken kreng... :9

zaterdag 2 februari 2013 @ 19:30:24 #16
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_122388025
En maar roepen ik heb nog nix, maar ik ben echt de mol niet al lijkt ik er erg op nu... _O-

pi_122611286
Zij is mijn mol, ze liet met dat goud zoeken nog een hoopje zand over, net als een echte mol.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_122615336
Ik begin het een beetje irritant te vinden dat ze steeds niks durft, ze is niet de mol maar doe dan gewoon niet mee als je toch voor alles bang schijnt te zijn.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 8 februari 2013 @ 02:33:01 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_122626572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 21:42 schreef TLC het volgende:
Ik begin het een beetje irritant te vinden dat ze steeds niks durft, ze is niet de mol maar doe dan gewoon niet mee als je toch voor alles bang schijnt te zijn.
Inderdaad. En als ze de Mol dan wel is (ik verdenk haar niet ondanks dat ze niks oplevert), gebruikt ze een wel heel oubollig Mollentrucje. Net doen alsof je niets durft hebben we al veel vaker gezien.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_122628680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 02:33 schreef Redefine het volgende:

[..]

Inderdaad. En als ze de Mol dan wel is (ik verdenk haar niet ondanks dat ze niks oplevert), gebruikt ze een wel heel oubollig Mollentrucje. Net doen alsof je niets durft hebben we al veel vaker gezien.
Inderdaad. Hopelijk is ze het dus niet.
Amen.
pi_122690395
Na de vorige aflevering ben ik bang dat ze het wel is, ze reageert niet echt oprecht. Bijvoorbeeld toen bleek dat de pot was verdwenen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_122704588
Vanaf de eerste aflevering zit ik op haar, maar sinds de regie liet zien dat Carolien op haar zit verdenk ik haar minder. De regie kan soms ook aardig mollen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 04:30:09 #23
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122817359
Leuke kandidate, maar ze gebruikt wel onnodig veel Engels.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_122863790
Dat doet sommigen om stoer en wijs over te komen. Eigenlijk verbergen ze daarmee hun eigen onzekerheid.
pi_122864531
quote:
6s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:10 schreef Iwanius het volgende:
Eigenlijk verbergen ze daarmee hun eigen onzekerheid.
Wat? Onzekerheid over wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')