En Jan op zijn beurt BZN.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze mogen Jan Smit toch allemaal wel ongelofelijk dankbaar zijn in Volendam he...
Ik denk dat dat zomaar eens best mee zou kunnen vallen .quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:51 schreef Purple010 het volgende:
Het grappenkanon![]()
Hoop dat hij ook een beetje hersenen heeft, anders lig hij dr zo uit.
Ik hoop het, want het is een leuke kandidaat!quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zomaar eens best mee zou kunnen vallen .
Nou dat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik verdenk Kees, at the moment. Als je toch opgroeit in het wespennest Volendam is mollen een peuleschil
Vind ik ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:32 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Ik hoop het, want het is een leuke kandidaat!
Ja en naast de naam Tol, komt hier de naam Mol ook voor in het dorp, dus kat in t wespenbakkie...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik verdenk Kees, at the moment. Als je toch opgroeit in het wespennest Volendam is mollen een peuleschil
nou zie je!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en naast de naam Tol, komt hier de naam Mol ook voor in het dorp, dus kat in t wespenbakkie...
Ja oke das waar, maar zo gaat het ook met de niet-Volendammers hoor in showbizzland....quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Ze mogen Jan Smit toch allemaal wel ongelofelijk dankbaar zijn in Volendam he... hij heeft echt zoveel mensen aan een plek in de showbizz geholpen, al zouden sommigen het wellicht op eigen kracht ook wel gered hebben (zoals N&S en de 3J's)
Maar Kees is toch wel het voorbeeld hoe ver je kunt komen met een kruiwagen
QFTquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:12 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kees is hilarisch ende fantastisch![]()
![]()
Dat hij maar lang in het spel mag blijven. Die opmerking tegen Zarayda over dat verbond... en dan vooral hoe droog hij dat dan zegt.
Hee AnnieBab da's lang geleden jou hier gezien te hebben op Fok... alles goed met jou? Kees is wel leuk al ken ik hem alleen van WIDMquote:
Hoi Haaibaaike, ja alles is goed met me hoor, hopelijk met jou ook?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hee AnnieBab da's lang geleden jou hier gezien te hebben op Fok... alles goed met jou? Kees is wel leuk al ken ik hem alleen van WIDM
Ja hoor hier is alles goedquote:Op zondag 6 januari 2013 12:25 schreef Anniebab het volgende:
Hoi Haaibaaike, ja alles is goed met me hoor, hopelijk met jou ook?
Kees gaat er pas na een week of 9 uit, als mol dusquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:52 schreef Zorroo het volgende:
Ik heb een erg sterk vermoeden guys dat Kees eruit gaat vanavond. Zoniet dan is het wel Tania Kross.
We zullen zienquote:Op donderdag 10 januari 2013 19:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Kees gaat er pas na een week of 9 uit, als mol dus![]()
onze onruststoker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |