+1quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind haar nu al irritant.
Ze mag ook wel een keer naar de kapper.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 7 januari 2013 12:24 schreef Honeymooner het volgende:
Haha ze is uit 1983? Dacht dat ze zo tegen de 40 was..
Zo'n tussenopdracht slaat nergens op. Dan kan je alles wat daarvoor is gebeurd zowat wegstrepen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ze heeft vandaag wel veel geld binnen gehaald en het had zelfs nog meer kunnen zijn. Dus dan kan ze logischerwijs de mol niet zijn. Tenzij ze weer met zo'n beruchte tussen opdracht komen.
Het slaat ook nergens op, maar zo gaat het de laatste jaren maar al te vaak. Dus verwacht ik het dit jaar ook weer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo'n tussenopdracht slaat nergens op. Dan kan je alles wat daarvoor is gebeurd zowat wegstrepen.
Ik vind haar ook geweldig. Ze is mooi, die enorme bos krullenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:13 schreef Steve het volgende:
Wat een prachtige vrouw.. Komt ook erg leuk over.
Dat was zeker een opvallende en typische opmerking. Al zou het wel kunnen zijn dat ze de opdracht al begreep (door logisch na te denken), waardoor ze dat zei.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef DeTolk het volgende:
Tijdens die opdracht met de kooien zei ze, toen Paulien zei dat ze haar nog niet konden bevrijden omdat ze de sleutel nog niet hadden "Ja dat weet ik" (of iets in die geest)
Vond ik wel verdacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |