+1quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind haar nu al irritant.
Ze mag ook wel een keer naar de kapper.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 7 januari 2013 12:24 schreef Honeymooner het volgende:
Haha ze is uit 1983? Dacht dat ze zo tegen de 40 was..
Zo'n tussenopdracht slaat nergens op. Dan kan je alles wat daarvoor is gebeurd zowat wegstrepen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:48 schreef Redefine het volgende:
Ze heeft vandaag wel veel geld binnen gehaald en het had zelfs nog meer kunnen zijn. Dus dan kan ze logischerwijs de mol niet zijn. Tenzij ze weer met zo'n beruchte tussen opdracht komen.
Het slaat ook nergens op, maar zo gaat het de laatste jaren maar al te vaak. Dus verwacht ik het dit jaar ook weer.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zo'n tussenopdracht slaat nergens op. Dan kan je alles wat daarvoor is gebeurd zowat wegstrepen.
Ik vind haar ook geweldig. Ze is mooi, die enorme bos krullenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:13 schreef Steve het volgende:
Wat een prachtige vrouw.. Komt ook erg leuk over.
Dat was zeker een opvallende en typische opmerking. Al zou het wel kunnen zijn dat ze de opdracht al begreep (door logisch na te denken), waardoor ze dat zei.quote:Op donderdag 24 januari 2013 21:37 schreef DeTolk het volgende:
Tijdens die opdracht met de kooien zei ze, toen Paulien zei dat ze haar nog niet konden bevrijden omdat ze de sleutel nog niet hadden "Ja dat weet ik" (of iets in die geest)
Vond ik wel verdacht
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Ik vind haar zeker een leuke kandidaat en absoluut ook een leuke uitstraling hebben. Maar dat is weer wat anders dan heel knap etcquote:Op donderdag 24 januari 2013 23:11 schreef Toad het volgende:
Ik vind haar vooral een leuke uitstraling hebben. Ze is een enthousiaste WIDM-kandidaat. En ze staat ook vooraan bij spannendere opdrachten (bv. bungee jumpen).
Je bedoelt Zarayda..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef edcetera het volgende:
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan Caroline, ze is gewoon een irritant en lelijk wijf
(en volgens mij de Mol, want de redactie wil haar verbloesemen)
Iedere andere candidaat (behalve haar) wordt via de regisseurs verdacht gemaakt. Wordt dit weer een Anoekje of Miloushka?
Ik hoop, dat we verrast worden en het wordt Surayda (de chick) Kees, Carolineals mo;, maar een van die 3 gaat eruit vanavond (moet nog kijken)
Caroline is slecht en irritant, Surayda gaat eruit vanavond?
Ik kijk ff verder..
sjj, ik kijk nu de stemmingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bedoelt Zarayda..![]()
En Carolien vind ik persoonlijk idd niet erg mooi en er veel ouder uitzien dan ze is.. Ik dacht dat ze tegen de 40 liep..![]()
Ik had het slechts over de spelling van haar naamquote:
Voorspebare Molquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie bedoel je trouwens met "Anoukje"??
Wie is ANOUK dan??quote:
Sorry, Kim heette ze. Was met een andere serie in de warquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is ANOUK dan??
Welk seizoen?
Welke mol?
Waar heb je het overr??
Kim in Japan?? Was een mindere serie naar mijn mening..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:43 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, Kim heette ze. Was met een andere serie in de war
Dat was toch met Eric (van Roberto Jacketty en de Scooters) en Hind. Best een leuke serie alleen slechte Molquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kim in Japan?? Was een mindere serie naar mijn mening..
Igg Met Erik jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat was toch met Eric (van Roberto Jacketty en de Scooters) en Hind. Best een leuke serie alleen slechte Mol
Toch vond IK vorig jaar veel leukerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dat was toch met Eric (van Roberto Jacketty en de Scooters) en Hind. Best een leuke serie alleen slechte Mol
edit: Qua opdrachten was het afgelopen jaar vrij magertjes
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch vond IK vorig jaar veel leuker
WIDM isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Meningen verschillen![]()
Je was ondertussen sneller met je post.
Blijft een leuk kutprogramma, die Mol
Ok, ik kap met die slowchat, volgens mij is dit een topic OVER DAT IRRITANTE KUTWIJF: CAROLIENquote:
Slaap lekker.. Ik vind geen van de kandidaten enorm irri, maar ieder zijn eigen mening ..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ok, ik kap met die slowchat, volgens mij is dit een topic OVER DAT IRRITANTE KUTWIJF: CAROLIEN
Mijn mening![]()
Fijne avond verder...
Sinds vorige week vind ik Caro ineens erg verdacht..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb nog eens heel goed naar de geluidsfragmenten geluisterd, en ik vrees toch enorm dat het Carolien is die we horen. De intonatie van hoe bepaalde dingen worden uitgesproken is erg te vergelijken met die van haar.
Daarnaast vind ik wel weer dat de manier waarop de naam 'Tania" wordt uitgesproken meer op die van Kees lijkt...
Ik verdenk Carolien overigens helemaal niet, dus baal een beetje van deze fragmenten
Kees is mijn mol (theorieen kloppen, weinig aandacht redactie qua commentaar en beelden). Carolien too obvious (maar wel onverdacht gehouden via de redactie) en lachende derde Pauline.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:59 schreef Suuz_ het volgende:
Ik heb nog eens heel goed naar de geluidsfragmenten geluisterd, en ik vrees toch enorm dat het Carolien is die we horen. De intonatie van hoe bepaalde dingen worden uitgesproken is erg te vergelijken met die van haar.
Daarnaast vind ik wel weer dat de manier waarop de naam 'Tania" wordt uitgesproken meer op die van Kees lijkt...
Ik verdenk Carolien overigens helemaal niet, dus baal een beetje van deze fragmenten
Mooie afsluiting voor de nacht:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Igg Met Erik ja![]()
En ik vond de mol niet leuk idd..
Paulien is de slimste. Maar dat laat ze niet zien.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 03:04 schreef VeX- het volgende:
Duidelijk het slimste van de hele groep. Zou een geweldige mol zijn geweest (wat ze dus niet is).
Dit neem ik terug.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 02:13 schreef Madame_Paon het volgende:
De minst verdachte kandidaat wat mij betreft.
Wat ik dan weer "erger" vind is dat ze er naar mijn mening veel ouder uitziet dan ze is..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit neem ik terug.Als Kees de mol niet is, moet het Carolien wel zijn.
Ik vind haar trouwens echt geen babe. Ze heeft het figuur van een 11-jarig meisje.
Ik vond tim een hele leuke molquote:Op zondag 24 februari 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ik dan weer "erger" vind is dat ze er naar mijn mening veel ouder uitziet dan ze is..
Ze wordt tijdens de opnamen 29, en ik had haar eerder 39 geschat..
Verder vind ik haar wél een leuke kandidate.. Allemaal eigenlijk, behalve Tim (en Ewout, maar die heb ik maar 1 aflevering gezien)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind haar trouwens echt geen babe. Ze heeft het figuur van een 11-jarig meisje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |