Ja. Het is wel oké om uitzendingstopics een beetje herkenbaar te hebben, ook voor de (best veel) mensen die later kijken. Keer hier gerust straks weer terug uiteraard.quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar is dit topic dan voor bedoeld? Gewoon voor andere zaken/algemeenheid enzo?
Okeuhj!quote:Op donderdag 3 januari 2013 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Het is wel oké om uitzendingstopics een beetje herkenbaar te hebben, ook voor de (best veel) mensen die later kijken. Keer hier gerust straks weer terug uiteraard.
Wolfje!quote:
Hai!quote:
hij speelde al too obvious de molquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef Rockfire het volgende:
Begint weer net als vorig jaar, meteen mijn mol eruit
Dit dusquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer van Ewout. Leek me een leuke deelnemer.
quote:Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Ja, ik heb er vanmiddag een overzichtje van gemaakt:quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn al die twitteraccounts weer gevolgd ?
quote:Janine: twittert tussen 1 juni en 21 juni niet (krijgt ongeluk en is niet de Mol)
Paulien: onbekend (geen twitter)
Kees: twittert niet tussen 21 maart en 5 september.
Zarayda: twittert niet tussen 2 juni en 1 juli waarna ze zegt: "Je suis back."
Joep: twittert niet tussen 1 juni en 9 juni, daarna opnieuw radiostilte t/m 30 juni.
Tim: twittert niet tussen 29 mei en 19 juni, is daarna duidelijk weer terug in NL.
Daniel: twittert niet tussen 31 mei en 20 juni, daarna opnieuw stilte tot 29 juni waar hij duidelijk weer terug in NL is.
Carolien: twittert niet tussen 27 mei en 26 juni.
Ewout: twittert de gehele periode eigenlijk veelvuldig, is 23 juni voor het eerst weer duidelijk terug in NL.
Tania: haar twitter via de site van de Mol linkt naar het account van @IkBenDeMol. Haar eigen account twittert ze niet tussen 17 mei en 2 juli.
Dat is best wel hard bewijs als het waar isquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vanmiddag een overzichtje van gemaakt:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat er driekwart jaar zit tussen opname en uitzenden. Dan is de kans wel heel erg groot dat er gelekt wordt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vanmiddag een overzichtje van gemaakt:
[..]
Die is er al.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
Even al die twitterzut enzo hè? Kan er niet een 'spoiler/theorieën'-topic komen?
Toch is het zo, het ongeluk van Janine was 8 juni.quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet geloven dat er driekwart jaar zit tussen opname en uitzenden. Dan is de kans wel heel erg groot dat er gelekt wordt.
Dus jij kent Ewout goed ?quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:57 schreef ejiraM het volgende:
Hij was tofAfvaller vind ik niet zo erg, was scharrel van een vriend van me, dus zag toch vooral hem voor me
Nee absoluut niet, heb hem nog nooit ontmoet, maar toch heb ik die associatiequote:
Carolien is een best een leuke verschijning met die prachtige krullenkopquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het oog wil ook wat. Dat was de afgelopen jaren meestal wel beter geregeld.
Jammer van de mannelijke kleding.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Carolien is een best een leuke verschijning met die prachtige krullenkop
Liever een grijze muis, dan iemand die zich te bewust is van het spel en de camera. Lopen stoken is zeker goed, net zoals af en toe wat lopen te kloten bij opdrachten. Maar jezelf zo verdacht maken, en ook nog eens zo nep commentaar geven...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever Ewout dan die grijze muizen.
Dan moet je op de zijkant van het horloge van de opa van Carolien drukken als de kleine wijzer op de 12 en de grote wijzer op de 7 staat.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:03 schreef Dobbs het volgende:
Leuke aflevering ja. Vind de groep wel leuk, alleen er mist een echt lekker wijf.
en zo dom zijn niet op te letten wanneer je bij de poot genomen wordt...quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever een grijze muis, dan iemand die zich te bewust is van het spel en de camera. Lopen stoken is zeker goed, net zoals af en toe wat lopen te kloten bij opdrachten. Maar jezelf zo verdacht maken, en ook nog eens zo nep commentaar geven...
Dat ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en zo dom zijn niet op te letten wanneer je bij de poot genomen wordt...
Dat vind ik van Daniel. Die acteert zo enorm in die tussenstukjesquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Liever een grijze muis, dan iemand die zich te bewust is van het spel en de camera. Lopen stoken is zeker goed, net zoals af en toe wat lopen te kloten bij opdrachten. Maar jezelf zo verdacht maken, en ook nog eens zo nep commentaar geven...
Daniel ook wel ja. Dat zei Arjan Lubach net ook bij de nabeschouwing. Maar ik vind het van hem (nu nog) minder storend. Daarin vind ik Tania bijvoorbeeld vele malen vervelender. Die kan echt niet normaal doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik van Daniel. Die acteert zo enorm in die tussenstukjes
Maar soms is dat acteursvolk eigen.
Valt nu weinig meer aan te doen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 22:28 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dan moet je op de zijkant van het horloge van de opa van Carolien drukken als de kleine wijzer op de 12 en de grote wijzer op de 7 staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |