Aan de voeding ligt het niet, of het moeten de gepocheerde eieren van 5 dagen terug zijn. Maar dat lijkt me stug.quote:
zou het wel doen. Je vriend is al een aantal keer negatief in het daglicht gekomen op FOK! dit is de druppel!quote:Op maandag 10 december 2012 02:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het beste.
quote:Op maandag 10 december 2012 02:28 schreef Junglebeast het volgende:
https://buybettermarriageblanket.com/
Hey, is wel minstens een uitnodiging op jullie trouwen waard.quote:Op maandag 10 december 2012 02:30 schreef Toradora het volgende:
[..]![]()
Als hij over een paar dagen nog steeds zo stinkt is het misschien nog een idee ook.
Ik zal het hem morgenochtend vertellen. Het zal pijnlijk zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou het wel doen. Je vriend is al een aantal keer negatief in het daglicht gekomen op FOK! dit is de druppel!
ja stamp dat stinkbeest het huis uit.quote:Op maandag 10 december 2012 02:31 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik zal het hem morgenochtend vertellen. Het zal pijnlijk zijn.Maar als jullie hem niet kunnen accepteren, en hij zo stinkt. Dan houd het inderdaad op.
Het was een mooie tijd.
En hoeveel kosten die campings?quote:Op maandag 10 december 2012 02:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Koop een enkeltje Amsterdam CS - Praag hlavni nadrazi bij het ns-loket en ga daar op een camping overnachten tot je vriend weer gezond is en geen winden meer laat.
En als het zijn huis blijkt te zijn?quote:Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja stamp dat stinkbeest het huis uit.
Tent met persoon 90 Kroon of zo en kamertje zonder verwarming op camping rond de 150 Kc. Met verwarming wordt het met ongeveer 190 Kc per nacht wel een dure grap.quote:Op maandag 10 december 2012 02:33 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En hoeveel kosten die campings?
Nee, ik zou dit gebruiken:quote:
dan pakt ze haar koffers maarquote:Op maandag 10 december 2012 02:35 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
En als het zijn huis blijkt te zijn?
Mijn vriend stinkt pas 4 dagen. Denk niet dat dat de rede is. Maar dank je voor het meedenken hoor!quote:Op maandag 10 december 2012 02:35 schreef z0rz0r het volgende:
is dit misschien de reden dat de buurt je pest? dat ze de stank niet kunnen verdragen maar het te genant vinden om er wat van te zeggen
Bedoel je nou proteïne of dat onderdeel van het ei?quote:Op maandag 10 december 2012 02:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Laat hem wat minder eiwitten eten.
Proteïne ja, hoewel het eiwit in een ei puur proteïne met water is.quote:Op maandag 10 december 2012 02:52 schreef Hetkapitaal het volgende:
[..]
Bedoel je nou proteïne of dat onderdeek van het ei?
Dat lukt jou?quote:Op maandag 10 december 2012 02:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wakker worden van je eigen scheten![]()
Ik had nog niet eens aan de lucht gedacht, meer aan het lawaaiquote:Op maandag 10 december 2012 02:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan toch niet. Je kan toch niet ruiken in je slaap. Net als je niet ziet in je slaap.
Tuurlijk kan je wel ruiken, je kan niets zien omdat je je ogen dicht doet. Als je zintuigen uitschakelen tijdens je slaap kan je niet eens wakker worden van je wekker jaquote:Op maandag 10 december 2012 02:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan toch niet. Je kan toch niet ruiken in je slaap. Net als je niet ziet in je slaap.
Je kan wel horen in je slaap. Maar niet ruiken.quote:Op maandag 10 december 2012 03:01 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel ruiken, je kan niets zien omdat je je ogen dicht doet. Als je zintuigen uitschakelen tijdens je slaap kan je niet eens wakker worden van je wekker jaof heb je niet door dat iemand aan je zit ofzo :p
Ja want men wilt kokhalzend wakker wordenquote:Op maandag 10 december 2012 03:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kan wel horen in je slaap. Maar niet ruiken.
Anders zouden we toch wel geur wekkers op de markt hebben. Denk toch eens na.
Kan toch ook lekkere geur doen.quote:Op maandag 10 december 2012 03:05 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja want men wilt kokhalzend wakker worden
Dat ruiken, wetend dat je niks krijgt en nu op moet staan om naar je werk te gaan. Dat is dubbel gestraft worden.quote:Op maandag 10 december 2012 03:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan toch ook lekkere geur doen.
Gebakken karbonades. Spareribs. Vers brood.
Werkenquote:Op maandag 10 december 2012 03:07 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat ruiken, wetend dat je niks krijgt en nu op moet staan om naar je werk te gaan. Dat is dubbel gestraft worden.
Toradora heeft zo'n wekker!quote:Op maandag 10 december 2012 03:04 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kan wel horen in je slaap. Maar niet ruiken.
Anders zouden we toch wel geur wekkers op de markt hebben. Denk toch eens na.
Gebeurt het ook weleens dat hij dat allemaal als ie lepeltje lepeltje voor je ligt?quote:Op maandag 10 december 2012 02:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad het beste.
Jij kan er anders ook wat van.quote:Op maandag 10 december 2012 07:36 schreef haan33 het volgende:
Dankje, mijn gehele eetlust is verloren gegaan door dit schijttopic
Ik moet bekennen dat ik zo nu en dan een zo'n snufje van die aroma's neemquote:Op maandag 10 december 2012 07:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dan moet je beter gaan koken ts om deze flatulentie te voorkomen. Verder is schijten in bed altijd vervelend, het blijft altijd zo lang onder de dekens hangen om heel langzaam te ontsnappen zodat er iedere keer een vleugje van die aroma's het bed verlaten en de neus binnendringen.
[..]
Jij kan er anders ook wat van.
KLB / Wc papier op
Een verwarmde kamer voor 7,50 euro is toch niet duur? In Nederland betaal je daar minstens het tienvoudige voor.quote:Op maandag 10 december 2012 02:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tent met persoon 90 Kroon of zo en kamertje zonder verwarming op camping rond de 150 Kc. Met verwarming wordt het met ongeveer 190 Kc per nacht wel een dure grap.
quote:
quote:
Dat is toch niet leuk? Het is juist vet om keihard te bouten en haar dan onder de dekens te houdenquote:Op maandag 10 december 2012 02:28 schreef Junglebeast het volgende:
https://buybettermarriageblanket.com/
quote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk? Het is juist vet om keihard te bouten en haar dan onder de dekens te houden
Ik wapper dan altijd met de dekens. Krijgt ze van die strontlucht briesjes in het gezicht.quote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is toch niet leuk? Het is juist vet om keihard te bouten en haar dan onder de dekens te houden
Ah heerlijk ja, zodat die er goed onderuit waait en dat de lucht wel benut wordt en je scheet niet zo langzaam afsterft onder de deken, zodat je niet kon ruiken of je wel gezond eetquote:Op maandag 10 december 2012 09:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wapper dan altijd met de dekens. Krijgt ze van die strontlucht briesjes in het gezicht.
Dutch Ovenquote:Op maandag 10 december 2012 09:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 december 2012 10:12 schreef Germano het volgende:
Dump hem en bevredig jezelf terwijl je een uil imiteert.
Dump hem en kom bij mij.quote:Op maandag 10 december 2012 02:21 schreef Toradora het volgende:
En dit is nu al de 4de nacht......
Wat het is ik weet het niet, maar zo'n 2 a 3 keer per nacht trekt mijn vriend zijn kont open. En de lucht die daar vanaf komt is niet meer normaal.![]()
Ben het ook totaal niet van hem gewend. Hij heeft er zelf ook last van, gisternacht werd ik weer kokhalzend wakker, maar hij ook. En hij wist niet hoe snel hij de ramen open moest zetten en parfum moest spuiten.
Ken je die stinkzakjes/bommetjes van de kermis nog? Nou zo ruikt het, alleen dan in een kamer van 3 bij 3. (Voor de mensen die het niet kennen, het is een walgelijk rotte ei geur)
Nu net ook weer, ik lig lekker te slapen, en word misselijk wakker, half in mijn slaap begin ik weer te kokhalzen. . Dus ik heb maar mn kussen en de andere deken gepakt en besloten om de bank te vergezellen.
Alleen ben ik hierdoor wéér klaar wakker, wat de klacht dubbel zo groot maakt.
![]()
![]()
Dat stinken kan al enkele uren na het intreden van de dood beginnen. Reageert hij nog als je hem met een speld prikt? Zo niet, dan kan dat een aanwijzing zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 02:50 schreef Toradora het volgende:
[..]
Mijn vriend stinkt pas 4 dagen. Denk niet dat dat de rede is. Maar dank je voor het meedenken hoor!![]()
Ik word soms zelfs wakker door mijn eigen gesnurkquote:Op maandag 10 december 2012 02:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wakker worden van je eigen scheten![]()
De beste kerel schijt gewoon netjes in de hoek van hun kamer ... ik snap het probleem van TS niet.quote:
Schandalig. Het is juist TS zelf die altijd problemen heeft en ondanks alles blijft haar vriend bij haar. Nu ik dit typ bedenk ik me dat de vriend beter af is zonder TS. Dus inderdaad uitmaken!quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou het wel doen. Je vriend is al een aantal keer negatief in het daglicht gekomen op FOK! dit is de druppel!
Volgens mij komt dat omdat je hem laatst had gepepen met je rotte tandenquote:Op maandag 10 december 2012 02:21 schreef Toradora het volgende:
En dit is nu al de 4de nacht......
Wat het is ik weet het niet, maar zo'n 2 a 3 keer per nacht trekt mijn vriend zijn kont open. En de lucht die daar vanaf komt is niet meer normaal.![]()
Ben het ook totaal niet van hem gewend. Hij heeft er zelf ook last van, gisternacht werd ik weer kokhalzend wakker, maar hij ook. En hij wist niet hoe snel hij de ramen open moest zetten en parfum moest spuiten.
Ken je die stinkzakjes/bommetjes van de kermis nog? Nou zo ruikt het, alleen dan in een kamer van 3 bij 3. (Voor de mensen die het niet kennen, het is een walgelijk rotte ei geur)
Nu net ook weer, ik lig lekker te slapen, en word misselijk wakker, half in mijn slaap begin ik weer te kokhalzen. . Dus ik heb maar mn kussen en de andere deken gepakt en besloten om de bank te vergezellen.
Alleen ben ik hierdoor wéér klaar wakker, wat de klacht dubbel zo groot maakt.
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat je hem laatst had gepepen met je rotte tanden
Voel je je nu beter?quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat je hem laatst had gepepen met je rotte tanden
Nou, hij kwam vanmorgen de kamer uit. En gaf aan 4 keer te zijn wakker geworden van zijn eigen lucht. En dat hij nu ook eens hele erge steken bij zijn maagstreek had. Dus hebben we maar een afspraak bij de dokter gemaakt. Misschien een virusje ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat stinken kan al enkele uren na het intreden van de dood beginnen. Reageert hij nog als je hem met een speld prikt? Zo niet, dan kan dat een aanwijzing zijn.
En meer serieus: Rennie Deflatine kán helpen.
Ik zal vast wel iets goed doen!quote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schandalig. Het is juist TS zelf die altijd problemen heeft en ondanks alles blijft haar vriend bij haar. Nu ik dit typ bedenk ik me dat de vriend beter af is zonder TS. Dus inderdaad uitmaken!
Waarom lees je het dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Saucerian het volgende:
Beste Toradora,
Wat heb je altijd groteske nieuwtjes; vaginale wratten, rotte tanden, rottende anusgassen...
Ik vind het niet leuk meer.
Groetjes,
mij.
Ik voel mij sowieso prima. Maar ik denk dat jouw vriend beter kan gaan rennen aangezien hij elke dag dat hij bij jou is functies aan het verliezen is.quote:
Aha, en welke voldoening haal je er uit om dat tegen een onbekende op internet te vertellen?quote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ik voel mij sowieso prima. Maar ik denk dat jouw vriend beter kan gaan rennen aangezien hij elke dag dat hij bij jou is functies aan het verliezen is.
Geen. Het leek mij gewoon tijd dat je wat zelfreflectie krijgt.quote:Op maandag 10 december 2012 13:25 schreef Toradora het volgende:
[..]
Aha, en welke voldoening haal je er uit om dat tegen een onbekende op internet te vertellen?
Dan was het ook niet nodig.quote:Op maandag 10 december 2012 13:26 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Geen. Het leek mij gewoon tijd dat je wat zelfreflectie krijgt.
Lijkt mij niet als ik al die baggertopics van je lees.quote:Op maandag 10 december 2012 13:27 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dan was het ook niet nodig.
En ik denk dat ik dat zelf heel goed kan bepalen.
Maar zeg je nu dat ziektes krijgen wel je eigen schuld is dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Lijkt mij niet als ik al die baggertopics van je lees.
Je hebt alle ziektes van de wereld al gehad, maar niks ligt aan jou natuurlijk.
Ik snap je punt niet zo goed? Ik heb genoeg zelfinzicht, en spreek me niet tegen want je kent me niet. Dus waarom probeer je iemand via het internet belachelijk te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Lijkt mij niet als ik al die baggertopics van je lees.
Je hebt alle ziektes van de wereld al gehad, maar niks ligt aan jou natuurlijk.
Dan moet ik het ook zelf weg kunnen halen.quote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat ziektes krijgen wel je eigen schuld is dan?
Gewoon amputerenquote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook zelf weg kunnen halen.![]()
Laat ik beginnen met het verwijderen van mijn hernia.
Mes, naald en draad lijkt me genoeg toch?
ik ook!quote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind het bijzonder hoe jij altijd je hele leven openbaar maakt op fok.
Nou bijvoorbeeld rotte tanden kun je makkelijk voorkomen door goed te poetsen. Genitale wratten kun je voorkomen door goede hygiëne. Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat ziektes krijgen wel je eigen schuld is dan?
In het algemeen wel idd. Wat betreft die 'ziektes'. Maar hernia enzo dus niet.quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld rotte tanden kun je makkelijk voorkomen door goed te poetsen. Genitale wratten kun je voorkomen door goede hygiëne. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nee wat is je punt dan? Lees haar postgeschiedenis eens. Ik wed dat je binnen 5 minuten zoquote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het algemeen wel idd. Wat betreft die 'ziektes'. Maar hernia enzo dus niet.
Ik heb geen punt. Vond het alleen raar dat iemand er volgens jou zelf schuldig aan is als ze hernia hebben. Ik ben bekend met haarquote:Op maandag 10 december 2012 13:35 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Nee wat is je punt dan? Lees haar postgeschiedenis eens. Ik wed dat je binnen 5 minuten zogaat kijken.
Waar zie je mij hernia typen? Ik denk dat je een beetje last hebt van selectieve ogen.quote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen punt. Vond het alleen raar dat iemand er volgens jou zelf schuldig aan is als ze hernia hebben. Ik ben bekend met haar
Is goed man. Veel plezier verderquote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Waar zie je mij hernia typen? Ik denk dat je een beetje last hebt van selectieve ogen.
Ja, jij hebt gelijk. Jij wint. Ofso.quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef party_crasher het volgende:
[..]
LOL je weet dat ik gelijk heb.
OK. In de pocket dus. 1-0quote:Op maandag 10 december 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gelijk. Jij wint. Ofso.
Fok! is haar geestelijk vriendje. Voor de seks heeft ze al iets anders.quote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind het bijzonder hoe jij altijd je hele leven openbaar maakt op fok.
oja, die stinkerdquote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Fok! is haar geestelijk vriendje. Voor de seks heeft ze al iets anders.
Dank je wel, daar ging het om iddquote:Op maandag 10 december 2012 13:46 schreef party_crasher het volgende:
[..]
OK. In de pocket dus. 1-0
Veel plezier met je internetvriendin.
Ik heb al meerdere malen uitgelegd hoe mijn lichamelijke problemen zijn ontstaan. Ik ga het niet eens meer uitleggen, want het staat in zeker 3 topics uitgelegd. Dus als je terugleest. Lees dan goed, ipv alleen de OP te lezen en je oordeel klaar te hebben staan. Verder, hou het gezellig in mijn topics aub, zal ik wel zo prettig vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld rotte tanden kun je makkelijk voorkomen door goed te poetsen. Genitale wratten kun je voorkomen door goede hygiëne. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
zegt de ene Fok!er, tegen de andere Fok!er....quote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Fok! is haar geestelijk vriendje. Voor de seks heeft ze al iets anders.
Ja door slecht te poetsen bijvoorbeeld. Doe je zelf toch?quote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen uitgelegd hoe mijn lichamelijke problemen zijn ontstaan. Ik ga het niet eens meer uitleggen, want het staat in zeker 3 topics uitgelegd. Dus als je terugleest. Lees dan goed, ipv alleen de OP te lezen en je oordeel klaar te hebben staan. Verder, hou het gezellig in mijn topics aub, zal ik wel zo prettig vinden.
oh mijn god.quote:Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ja door slecht te poetsen bijvoorbeeld. Doe je zelf toch?
Dus je geeft het toe?quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Toradora het volgende:
[..]
zegt de ene Fok!er, tegen de andere Fok!er....
Dit vind ik vies.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Akantha het volgende:
Waarom gaat het hier over scheten? Hij heeft zich tot letterlijk bescheten wat betekend dat er poep uit zijn kont is komen rollen?
eum dat weet ik niet. Ik was te druk bezig op adem te komen, dus heb zijn boxer niet kunnen controleren.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Akantha het volgende:
Waarom gaat het hier over scheten? Hij heeft zich tot letterlijk bescheten wat betekend dat er poep uit zijn kont is komen rollen?
Ditquote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Saucerian het volgende:
Beste Toradora,
Wat heb je altijd groteske nieuwtjes; vaginale wratten, rotte tanden, rottende anusgassen...
Ik vind het niet leuk meer.
Groetjes,
mij.
Ik ben er erg bang voor...quote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
eum dat weet ik niet. Ik was te druk bezig op adem te komen, dus heb zijn boxer niet kunnen controleren.
Ik ga niet gaan klagen achter de rug om van iemand me dierbaar is.quote:Op maandag 10 december 2012 14:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
dat weet ik als je antwoord hebt gegeven.
dat doe ik ook niet. Hij heeft een account hier en appte me 6 uur geleden al dat hij heeft gelachen om mijn topic. Hij weet net als ik dat je Fok! Met een korreltje zout moet nemenquote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik ga niet gaan klagen achter de rug om van iemand me dierbaar is.
Precies, ik ben veel beter voor de dames, ze mag mij kiezen!quote:Op maandag 10 december 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
Toradora topic
En meid dump die gast nou eens
Ja, want alle vrouwen vallen als een blok voor een depressieve huilebalk, Argoquote:Op maandag 10 december 2012 15:08 schreef Akantha het volgende:
[..]
Precies, ik ben veel beter voor de dames, ze mag mij kiezen!
quote:Op maandag 10 december 2012 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen vallen als een blok voor een depressieve huilebalk, Argo
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...quote:Op maandag 10 december 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
Toradora topic
En meid dump die gast nou eens
Akantha betekend doornstruik snap er niets van waarom jullie me anders noemen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen vallen als een blok voor een depressieve huilebalk, Argo
Ik heb geen strafblad niets!quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Nooit saai met die mensenquote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Vertel me over hoe lief hij voor je is?quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ok he-manquote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Akantha betekend doornstruik snap er niets van waarom jullie me anders noemen.
Heb ik wel!quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook geen zelfrespect, en dat is toch wel essentieel
Akantha.quote:
Hier wil ik ook van leren.quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel me over hoe lief hij voor je is?
quote:Op maandag 10 december 2012 15:12 schreef Akantha het volgende:
[..]
Heb ik wel!
[..]
Akantha.
[..]
Hier wil ik ook van leren.
Wat? Mannen met zelfrespect mogen niet leren van anderen?quote:
Enige wat ik zou willen uitvinden is jou opnieuw, zodat je wat beter in de groep lagquote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wat? Mannen met zelfrespect mogen niet leren van anderen?Jij gebruikt toch ook een computer? Dat is niet jouw uitvinding, en FOK! heb je ook niet uitgevonden dus als je een beetje zelfrespect hebt pak je je biezen en ga je je eigen dingen uitvinden!
Aan mij moet een hoop getimmerd en geschuurd worden. Maar ik weet niet of er met mij nog wat valt aan te vangen, wellicht wel... Maar ik weet het eigenlijk niet zo, misschien valt er nog wel wat van me te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 15:17 schreef Smack10 het volgende:
s jou opnieuw, zodat je wat beter in d
Hahaquote:Op maandag 10 december 2012 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen uitvinden is jou opnieuw, zodat je wat beter in de groep lag
Je moet jezelf accepteren en eens gaan leven i.p.v. hier aandacht te vragen op een niet-mannelijke manier.quote:Op maandag 10 december 2012 15:18 schreef Akantha het volgende:
[..]
Aan mij moet een hoop getimmerd en geschuurd worden. Maar ik weet niet of er met mij nog wat valt aan te vangen, wellicht wel... Maar ik weet het eigenlijk niet zo, misschien valt er nog wel wat van me te maken?
Gebroken haarpunten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Saucerian het volgende:
Waar zal Toradoras volgende topic over gaan? Aambeien, herpes, ingegroeide kalkteennagels, anale fistels? Place your bets.
Ja maar hoe doe ik dat, aandacht vragen op een mannelijke manier. Ik wil je best als mentor aannemen en kijken of we me kunnen vermannen, mooi project ja toch? Ik ben overigens serieus.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet jezelf accepteren en eens gaan leven i.p.v. hier aandacht te vragen op een niet-mannelijke manier.
Hoogstwaarschijnlijk een topic over dat haar vriend zichzelf heeft verwond toen die aan die verlepte putdeksel meurende wrattige schubbekut met weerhaken moest likken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Saucerian het volgende:
Waar zal Toradoras volgende topic over gaan? Aambeien, herpes, ingegroeide kalkteennagels, anale fistels? Place your bets.
Je kan hem wel veel maken, niet?quote:Op maandag 10 december 2012 15:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet. Hij heeft een account hier en appte me 6 uur geleden al dat hij heeft gelachen om mijn topic. Hij weet net als ik dat je Fok! Met een korreltje zout moet nemen(bovendien ben ik lulliger recht in gezicht geweest dan hier op Fok!)
Je wil hem toch niet als voorbeeld nemen manquote:Op maandag 10 december 2012 15:21 schreef Akantha het volgende:
[..]
Gebroken haarpunten.
[..]
Ja maar hoe doe ik dat, aandacht vragen op een mannelijke manier. Ik wil je best als mentor aannemen en kijken of we me kunnen vermannen, mooi project ja toch? Ik ben overigens serieus.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ja maar hoe doe ik dat, aandacht vragen op een mannelijke manier. Ik wil je best als mentor aannemen
quote:Op maandag 10 december 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je wil hem toch niet als voorbeeld nemen man
Sinosappel leer me hoe ik een man moet zijn! Ik verkies jou boven Smack!quote:
Veel plezier in de friendzonequote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Akantha het volgende:
[..]
Sinosappel leer me hoe ik een man moet zijn! Ik verkies jou boven Smack!
Nee mentorzone, Sinosappel wordt mijn vrouwelijke mentor die mij leert hoe ik mannelijk kan worden.quote:
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eindquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Akantha het volgende:
[..]
Sinosappel leer me hoe ik een man moet zijn! Ik verkies jou boven Smack!
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eind
Veel plezier met mister questionmarkquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.
Jij bent gemeen, zo gaan de vrouwen jou niet leuk vinden. Je probeert te hard een man te zijn.... Ik denk dat je ook nog iets hebt aan Sinosappels advies, vooral bij lief zijn schiet je te kort.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Veel plezier met mister questionmark
Dan waarderen de mensen ook de momenten meer wanneer ik lief benquote:Op maandag 10 december 2012 15:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, zo gaan de vrouwen jou niet leuk vinden. Je probeert te hard een man te zijn.... Ik denk dat je ook nog iets hebt aan Sinosappels advies, vooral bij lief zijn schiet je te kort.
Of ze vinden je naar.quote:Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan waarderen de mensen ook de momenten meer wanneer ik lief ben
Die lijn ligt waarschijnlijk in hetzelfde gebied als wanneer je over je heen laat lopenquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die lijn ligt waarschijnlijk in hetzelfde gebied als wanneer je over je heen laat lopen
Trek gewoon je eigen plan en laat niet alles van anderen afhangen, maar wees wel lief en hou rekening met anderen, da's aantrekkelijk.
Ja ik lees dat je je ouders de schuld geeft. Maar poetsen doe je echt zelf hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 14:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
oh mijn god.Er staat over mijn gebit op dit forum te vaak uitgelegd waarom mijn tanden zo zwak zijn. Je zoekt het maar uit met je aannames.
Je kunt ook juist een hernia krijgen als je teveel in een bepaalde stand zit en niet genoeg beweging hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ja ik lees dat je je ouders de schuld geeft. Maar poetsen doe je echt zelf hoor.
Ik snap trouwens ook niet hoe je aan een hernia komt als je heel de dag thuis niks zit te doen.
Lief zijnquote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eind
Die meid moet dan wel karma heten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Weleens een relatie gehad? Srs vraagquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Het gaat om het creëren van een spanningsveldquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alonequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens een relatie gehad? Srs vraag
Want bij jou heeft het wel gewerktquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
Srs, dat eeuwige advies van lief zijn, wees jezelf. Zo werkt het niet.
Plaats vrouwen niet zo op een voetstukquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Exact. En verder wat Smack10 in zijn laatste 2 posts zegt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Klinkt paradoxaal.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee mentorzone, Sinosappel wordt mijn vrouwelijke mentor die mij leert hoe ik mannelijk kan worden.
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betaomegamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
Precies ik dacht dat der vriend dus echt letterlijk gepoept had..quote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef Piye het volgende:
Mensen die scheten laten schijten noemen.Anticlimax topic.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Genitale wratten, rotte tanden, een hernia, ranzige scheten..
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij hebt vast veel (echte) vrienden
Niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Laat ik de dingen doorstrepen die totaal niet relevant meer zijn. Iets met ouwe koeien uit de sloot halen, en dat het grapje er nu wel van af is...quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat deed ik bewust. Zodat je sowieso nieuwschierig werd en het ging lezen. Als er stond; vriend laat steeds scheten klonk het al veel minder interessant.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Akantha het volgende:
[..]
Precies ik dacht dat der vriend dus echt letterlijk gepoept had..
Dat is hetzelfde als een laptop dat eerst 'n virus krijgt, dan weer schoon is, het toetsenbord kapot gaat en als die het weer doet de muis kapot gaat, en als die beter is, is het scherm aan de beurt. Als dat allemaal gebeurd zonder dat je er iets aan kunt doen is het gewoon een wanproduct.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:48 schreef Toradora het volgende:
[..]
Laat ik de dingen doorstrepen die totaal niet relevant meer zijn. Iets met ouwe koeien uit de sloot halen, en dat het grapje er nu wel van af is...
Gelukkig gaat er ook veel goed in mijn leven, alleen daar is klaagbaak niet voor
eeum oke...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een laptop dat eerst 'n virus krijgt, dan weer schoon is, het toetsenbord kapot gaat en als die het weer doet de muis kapot gaat, en als die beter is, is het scherm aan de beurt. Als dat allemaal gebeurd zonder dat je er iets aan kunt doen is het gewoon een wanproduct.
Jij gaat wel erg ver hoor. Mensen in hun waarde laten heb jij kennelijk nog nooit van gehoord. Nota bene op het internet. En dat maakt het extra sneu.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een laptop dat eerst 'n virus krijgt, dan weer schoon is, het toetsenbord kapot gaat en als die het weer doet de muis kapot gaat, en als die beter is, is het scherm aan de beurt. Als dat allemaal gebeurd zonder dat je er iets aan kunt doen is het gewoon een wanproduct.
Ik vind het wel meevallen. Ik leg TS uit hoe ik het bedoel, mbt het oude koeien uit de sloot takelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij gaat wel erg ver hoor. Mensen in hun waarde laten heb jij kennelijk nog nooit van gehoord. Nota bene op het internet. En dat maakt het extra sneu.
Ik niet. Ik heb je wel vaker de TS zien bashen. Kan zijn dat je jezelf daar misschien wel onbewust beter van gaat voelen, ik weet niet waarom je het doet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ik leg TS uit hoe ik het bedoel, mbt het oude koeien uit de sloot takelen.
Ja echt he. Ik ben gelukkig niet de enige die het opmerkt. Geen spoortje mannelijkheid te bekennen, slechts één depressief vrouwerlijk gedragend kwakje met een piemeltje eraan.quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
Een keer wat anders toch? ipv steeds de standaard topics in KLB. Positief leven! Doe ik nu ook, mijn vriend ruft weer de boel onder, en ipv dat ik ga zitten mokken op de bank zet ik mijn haar in een verfje. Filmpje dr bij. Slapen doe ik overdag wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:31 schreef BestIEverHad het volgende:
Een topic over dit openen.. Kom op zeg.
Haha ja... Ik lag nog geen uur in bed en toen begon het al.quote:
Aha aandachtshoerentopic dus. Doorlopen mensen hier is niks te zien.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dat deed ik bewust. Zodat je sowieso nieuwschierig werd en het ging lezen. Als er stond; vriend laat steeds scheten klonk het al veel minder interessant.
Leukste backfire topics in ieder gevalquote:Op dinsdag 11 december 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Toradora struggles zijn wel altijd de vetste topics
Wat een goorlap die vriend.quote:Op dinsdag 11 december 2012 02:44 schreef Toradora het volgende:
Ik kan hem wel uit bed trappen, maar hij m
Jazeker. Standaard succes ook. Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 5 pagina's blijft steken en de vergetelheid in zakt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:36 schreef sinepedraap het volgende:
Toradora struggles zijn wel altijd de vetste topics
KLB / Oude mensen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker. Standaard succes ook. Ik moet de eerste nog tegenkomen die op 5 pagina's blijft steken en de vergetelheid in zakt.
Oké, wat mindere 'afleveringen' moeten er ook zijn natuurlijk. Heb je met alle goede series/soaps.quote:Op dinsdag 11 december 2012 11:26 schreef Rawberry het volgende:
[..]
KLB / Oude mensen.
KLB / Vieze zwerver.
KLB / Wintergloedthee
Valt wel mee
Sliertjes en bonkjes.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Saucerian het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Beter, de antibiotica blijkt te werken. Hij bleek ook een kleine darm infectie te hebben ofzo. Hebben een extra week antibiotica gekregen en dan moet hij er sowieso vanaf zijn.quote:Op woensdag 12 december 2012 17:56 schreef Saucerian het volgende:
Hoe is het met de rottende anuswalmen?
Geen sliertjes en bonkjes?quote:Op woensdag 12 december 2012 23:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Beter, de antibiotica blijkt te werken. Hij bleek ook een kleine darm infectie te hebben ofzo. Hebben een extra week antibiotica gekregen en dan moet hij er sowieso vanaf zijn.
Dus ik kan gewoon weer lekker naast hem liggen, en hoef hem dus ook niet te dumpen
Iedereen stinkt wel eens. Maar dit was zo erg, dat zelfs de kat chagrijnig de slaapkamer uitliep van de lucht. En ik 6 dagen in totaal op de bank heb geslapen.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:58 schreef klappernoot2000 het volgende:
vrouwen kunnen ook geniepig stinken.
Vooral 's nachts
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Iedereen stinkt wel eens. Maar dit was zo erg, dat zelfs de kat chagrijnig de slaapkamer uitliep van de lucht. En ik 6 dagen in totaal op de bank heb geslapen.
quote:Op donderdag 13 december 2012 00:20 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tja, katten zijn soms niet zo slim..
[serieus] mischien even naar de huissarts? [/serieus]quote:Op donderdag 13 december 2012 00:13 schreef Toradora het volgende:
[..]
Iedereen stinkt wel eens. Maar dit was zo erg, dat zelfs de kat chagrijnig de slaapkamer uitliep van de lucht. En ik 6 dagen in totaal op de bank heb geslapen.
Lezen is een hele kunst hè? Dat hebben ze allang gedaan namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[serieus] mischien even naar de huissarts? [/serieus]
ff snel 250 reacties doorlezen voor je reageert, geen probleem tochquote:Op donderdag 13 december 2012 08:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Lezen is een hele kunst hè? Dat hebben ze allang gedaan namelijk.
ik had even geen zin om 250 replies lezenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Lezen is een hele kunst hè? Dat hebben ze allang gedaan namelijk.
Net gedaan, je hebt niets gemistquote:Op donderdag 13 december 2012 09:07 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
ik had even geen zin om 250 replies lezen
Ja boehoe, ga jij genoegen nemen met; ik was weer eens stappen zaterdagavond topics?quote:Op donderdag 13 december 2012 07:54 schreef Zorroo het volgende:
TS eerst jou achterlijke broertje toen je verneukte haren en nu je stinkdiervriend? wordt maar lonely TS jou klachten zijn echt om te huilen
Oké, maar volgende week verwacht ik weer een ranzig topic van jou.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Beter, de antibiotica blijkt te werken. Hij bleek ook een kleine darm infectie te hebben ofzo. Hebben een extra week antibiotica gekregen en dan moet hij er sowieso vanaf zijn.
Dus ik kan gewoon weer lekker naast hem liggen, en hoef hem dus ook niet te dumpen
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef postsomething het volgende:
Gewoon zijn kont aansluiten op de cv-ketel. Scheelt in de gasrekening!
Verder: een slaapkamer van 3x3 hebben ;')
Jammer genoeg kan ik mijn leven niet van te voren invullen. Maar ik zal mijn best doen!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Oké, maar volgende week verwacht ik weer een ranzig topic van jou.
Wees dan creatief, oogpoep, tarrels, vaginale afscheiding, zorg er maar voor.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan ik mijn leven niet van te voren invullen. Maar ik zal mijn best doen!
Parels van de samenleving.quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ja zeikwijf. Dat vind ik inderdaad betere klachten. Voortaan ga ik maar ns extra op de topicsstarters letten want dat gedoe met Toradora altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja boehoe, ga jij genoegen nemen met; ik was weer eens stappen zaterdagavond topics?
Dat is om te huilen. Maar goed, meningen verschillen
Kan wel.quote:Op maandag 10 december 2012 02:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Samenvatting van TS in één zin.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
toradora topics: altijd een genot om te lezen tijdens het eten, alleen wel een beetje zielig dat je rond je 20ste al helemaal aan het aftakelen bent. dat wordt wat later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |