Wat? Mannen met zelfrespect mogen niet leren van anderen?quote:
Enige wat ik zou willen uitvinden is jou opnieuw, zodat je wat beter in de groep lagquote:Op maandag 10 december 2012 15:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Wat? Mannen met zelfrespect mogen niet leren van anderen?Jij gebruikt toch ook een computer? Dat is niet jouw uitvinding, en FOK! heb je ook niet uitgevonden dus als je een beetje zelfrespect hebt pak je je biezen en ga je je eigen dingen uitvinden!
Aan mij moet een hoop getimmerd en geschuurd worden. Maar ik weet niet of er met mij nog wat valt aan te vangen, wellicht wel... Maar ik weet het eigenlijk niet zo, misschien valt er nog wel wat van me te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 15:17 schreef Smack10 het volgende:
s jou opnieuw, zodat je wat beter in d
Hahaquote:Op maandag 10 december 2012 15:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Enige wat ik zou willen uitvinden is jou opnieuw, zodat je wat beter in de groep lag
Je moet jezelf accepteren en eens gaan leven i.p.v. hier aandacht te vragen op een niet-mannelijke manier.quote:Op maandag 10 december 2012 15:18 schreef Akantha het volgende:
[..]
Aan mij moet een hoop getimmerd en geschuurd worden. Maar ik weet niet of er met mij nog wat valt aan te vangen, wellicht wel... Maar ik weet het eigenlijk niet zo, misschien valt er nog wel wat van me te maken?
Gebroken haarpunten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Saucerian het volgende:
Waar zal Toradoras volgende topic over gaan? Aambeien, herpes, ingegroeide kalkteennagels, anale fistels? Place your bets.
Ja maar hoe doe ik dat, aandacht vragen op een mannelijke manier. Ik wil je best als mentor aannemen en kijken of we me kunnen vermannen, mooi project ja toch? Ik ben overigens serieus.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je moet jezelf accepteren en eens gaan leven i.p.v. hier aandacht te vragen op een niet-mannelijke manier.
Hoogstwaarschijnlijk een topic over dat haar vriend zichzelf heeft verwond toen die aan die verlepte putdeksel meurende wrattige schubbekut met weerhaken moest likken.quote:Op maandag 10 december 2012 15:19 schreef Saucerian het volgende:
Waar zal Toradoras volgende topic over gaan? Aambeien, herpes, ingegroeide kalkteennagels, anale fistels? Place your bets.
Je kan hem wel veel maken, niet?quote:Op maandag 10 december 2012 15:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet. Hij heeft een account hier en appte me 6 uur geleden al dat hij heeft gelachen om mijn topic. Hij weet net als ik dat je Fok! Met een korreltje zout moet nemen(bovendien ben ik lulliger recht in gezicht geweest dan hier op Fok!)
Je wil hem toch niet als voorbeeld nemen manquote:Op maandag 10 december 2012 15:21 schreef Akantha het volgende:
[..]
Gebroken haarpunten.
[..]
Ja maar hoe doe ik dat, aandacht vragen op een mannelijke manier. Ik wil je best als mentor aannemen en kijken of we me kunnen vermannen, mooi project ja toch? Ik ben overigens serieus.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ja maar hoe doe ik dat, aandacht vragen op een mannelijke manier. Ik wil je best als mentor aannemen
quote:Op maandag 10 december 2012 15:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je wil hem toch niet als voorbeeld nemen man
Sinosappel leer me hoe ik een man moet zijn! Ik verkies jou boven Smack!quote:
Veel plezier in de friendzonequote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Akantha het volgende:
[..]
Sinosappel leer me hoe ik een man moet zijn! Ik verkies jou boven Smack!
Nee mentorzone, Sinosappel wordt mijn vrouwelijke mentor die mij leert hoe ik mannelijk kan worden.quote:
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eindquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Akantha het volgende:
[..]
Sinosappel leer me hoe ik een man moet zijn! Ik verkies jou boven Smack!
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eind
Veel plezier met mister questionmarkquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.
Jij bent gemeen, zo gaan de vrouwen jou niet leuk vinden. Je probeert te hard een man te zijn.... Ik denk dat je ook nog iets hebt aan Sinosappels advies, vooral bij lief zijn schiet je te kort.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Veel plezier met mister questionmark
Dan waarderen de mensen ook de momenten meer wanneer ik lief benquote:Op maandag 10 december 2012 15:34 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jij bent gemeen, zo gaan de vrouwen jou niet leuk vinden. Je probeert te hard een man te zijn.... Ik denk dat je ook nog iets hebt aan Sinosappels advies, vooral bij lief zijn schiet je te kort.
Of ze vinden je naar.quote:Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan waarderen de mensen ook de momenten meer wanneer ik lief ben
Die lijn ligt waarschijnlijk in hetzelfde gebied als wanneer je over je heen laat lopenquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die lijn ligt waarschijnlijk in hetzelfde gebied als wanneer je over je heen laat lopen
Trek gewoon je eigen plan en laat niet alles van anderen afhangen, maar wees wel lief en hou rekening met anderen, da's aantrekkelijk.
Ja ik lees dat je je ouders de schuld geeft. Maar poetsen doe je echt zelf hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 14:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
oh mijn god.Er staat over mijn gebit op dit forum te vaak uitgelegd waarom mijn tanden zo zwak zijn. Je zoekt het maar uit met je aannames.
Je kunt ook juist een hernia krijgen als je teveel in een bepaalde stand zit en niet genoeg beweging hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ja ik lees dat je je ouders de schuld geeft. Maar poetsen doe je echt zelf hoor.
Ik snap trouwens ook niet hoe je aan een hernia komt als je heel de dag thuis niks zit te doen.
Lief zijnquote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eind
Die meid moet dan wel karma heten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Weleens een relatie gehad? Srs vraagquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Het gaat om het creëren van een spanningsveldquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alonequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens een relatie gehad? Srs vraag
Want bij jou heeft het wel gewerktquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
Srs, dat eeuwige advies van lief zijn, wees jezelf. Zo werkt het niet.
Plaats vrouwen niet zo op een voetstukquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Exact. En verder wat Smack10 in zijn laatste 2 posts zegt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Klinkt paradoxaal.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee mentorzone, Sinosappel wordt mijn vrouwelijke mentor die mij leert hoe ik mannelijk kan worden.
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betaomegamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |