Die lijn ligt waarschijnlijk in hetzelfde gebied als wanneer je over je heen laat lopenquote:Op maandag 10 december 2012 15:32 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben altijd te lief, hoe trek je de lijn tussen lief en te lief? Wat moet ik wel doen wat zou ik niet moeten doen. Initiatief dat lukt wel, en niet over me heen laten lopen daar ga ik aan werken. Bedankt.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die lijn ligt waarschijnlijk in hetzelfde gebied als wanneer je over je heen laat lopen
Trek gewoon je eigen plan en laat niet alles van anderen afhangen, maar wees wel lief en hou rekening met anderen, da's aantrekkelijk.
Ja ik lees dat je je ouders de schuld geeft. Maar poetsen doe je echt zelf hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 14:11 schreef Toradora het volgende:
[..]
oh mijn god.Er staat over mijn gebit op dit forum te vaak uitgelegd waarom mijn tanden zo zwak zijn. Je zoekt het maar uit met je aannames.
Je kunt ook juist een hernia krijgen als je teveel in een bepaalde stand zit en niet genoeg beweging hebt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:43 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ja ik lees dat je je ouders de schuld geeft. Maar poetsen doe je echt zelf hoor.
Ik snap trouwens ook niet hoe je aan een hernia komt als je heel de dag thuis niks zit te doen.
Lief zijnquote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gewoon lief zijn en initiatief tonen en niet over je heen laten lopen dan kom je al een heel eind
Die meid moet dan wel karma heten.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.quote:Op maandag 10 december 2012 15:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij verliefd wordt jongen
Weleens een relatie gehad? Srs vraagquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hopen dat ik dan verstandig blijf. Vrouwen beweren wel anders, maar willen helemaal geen lieve man.
quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Het gaat om het creëren van een spanningsveldquote:Op maandag 10 december 2012 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alonequote:Op maandag 10 december 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens een relatie gehad? Srs vraag
Want bij jou heeft het wel gewerktquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
Srs, dat eeuwige advies van lief zijn, wees jezelf. Zo werkt het niet.
Plaats vrouwen niet zo op een voetstukquote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee forever alone![]()
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Exact. En verder wat Smack10 in zijn laatste 2 posts zegt.quote:Op maandag 10 december 2012 15:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want bij jou heeft het wel gewerkt
Klinkt paradoxaal.quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee mentorzone, Sinosappel wordt mijn vrouwelijke mentor die mij leert hoe ik mannelijk kan worden.
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.quote:Op maandag 10 december 2012 16:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
De lijn waarbij je lief moet zijn of wanneer en wanneer niet is lastig. Moet je lief zijn zonder dat je je eigen ding te ver uit de weg gaat moet je lief zijn maar ook nog niets anders hebben, hoe dat zit is het lastige.
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betaomegamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |