Dit vind ik vies.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Akantha het volgende:
Waarom gaat het hier over scheten? Hij heeft zich tot letterlijk bescheten wat betekend dat er poep uit zijn kont is komen rollen?
eum dat weet ik niet. Ik was te druk bezig op adem te komen, dus heb zijn boxer niet kunnen controleren.quote:Op maandag 10 december 2012 14:35 schreef Akantha het volgende:
Waarom gaat het hier over scheten? Hij heeft zich tot letterlijk bescheten wat betekend dat er poep uit zijn kont is komen rollen?
Ditquote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Saucerian het volgende:
Beste Toradora,
Wat heb je altijd groteske nieuwtjes; vaginale wratten, rotte tanden, rottende anusgassen...
Ik vind het niet leuk meer.
Groetjes,
mij.
Ik ben er erg bang voor...quote:Op maandag 10 december 2012 14:51 schreef Toradora het volgende:
[..]
eum dat weet ik niet. Ik was te druk bezig op adem te komen, dus heb zijn boxer niet kunnen controleren.
Ik ga niet gaan klagen achter de rug om van iemand me dierbaar is.quote:Op maandag 10 december 2012 14:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
dat weet ik als je antwoord hebt gegeven.
dat doe ik ook niet. Hij heeft een account hier en appte me 6 uur geleden al dat hij heeft gelachen om mijn topic. Hij weet net als ik dat je Fok! Met een korreltje zout moet nemenquote:Op maandag 10 december 2012 15:02 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik ga niet gaan klagen achter de rug om van iemand me dierbaar is.
Precies, ik ben veel beter voor de dames, ze mag mij kiezen!quote:Op maandag 10 december 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
Toradora topic
En meid dump die gast nou eens
Ja, want alle vrouwen vallen als een blok voor een depressieve huilebalk, Argoquote:Op maandag 10 december 2012 15:08 schreef Akantha het volgende:
[..]
Precies, ik ben veel beter voor de dames, ze mag mij kiezen!
quote:Op maandag 10 december 2012 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen vallen als een blok voor een depressieve huilebalk, Argo
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...quote:Op maandag 10 december 2012 15:07 schreef Sinosappel het volgende:
Toradora topic
En meid dump die gast nou eens
Akantha betekend doornstruik snap er niets van waarom jullie me anders noemen.quote:Op maandag 10 december 2012 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen vallen als een blok voor een depressieve huilebalk, Argo
Ik heb geen strafblad niets!quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Nooit saai met die mensenquote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
maar hij is zo lief voor me. Dan kom ik straks weer thuis met een junk, crimineel of borderliner...
Vertel me over hoe lief hij voor je is?quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ok he-manquote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Akantha betekend doornstruik snap er niets van waarom jullie me anders noemen.
Heb ik wel!quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ook geen zelfrespect, en dat is toch wel essentieel
Akantha.quote:
Hier wil ik ook van leren.quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vertel me over hoe lief hij voor je is?
quote:Op maandag 10 december 2012 15:12 schreef Akantha het volgende:
[..]
Heb ik wel!
[..]
Akantha.
[..]
Hier wil ik ook van leren.
|
|
| Forum Opties | |