Nee wat is je punt dan? Lees haar postgeschiedenis eens. Ik wed dat je binnen 5 minuten zoquote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In het algemeen wel idd. Wat betreft die 'ziektes'. Maar hernia enzo dus niet.
Ik heb geen punt. Vond het alleen raar dat iemand er volgens jou zelf schuldig aan is als ze hernia hebben. Ik ben bekend met haarquote:Op maandag 10 december 2012 13:35 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Nee wat is je punt dan? Lees haar postgeschiedenis eens. Ik wed dat je binnen 5 minuten zogaat kijken.
Waar zie je mij hernia typen? Ik denk dat je een beetje last hebt van selectieve ogen.quote:Op maandag 10 december 2012 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb geen punt. Vond het alleen raar dat iemand er volgens jou zelf schuldig aan is als ze hernia hebben. Ik ben bekend met haar
Is goed man. Veel plezier verderquote:Op maandag 10 december 2012 13:43 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Waar zie je mij hernia typen? Ik denk dat je een beetje last hebt van selectieve ogen.
Ja, jij hebt gelijk. Jij wint. Ofso.quote:Op maandag 10 december 2012 13:44 schreef party_crasher het volgende:
[..]
LOL je weet dat ik gelijk heb.
OK. In de pocket dus. 1-0quote:Op maandag 10 december 2012 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, jij hebt gelijk. Jij wint. Ofso.
Fok! is haar geestelijk vriendje. Voor de seks heeft ze al iets anders.quote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind het bijzonder hoe jij altijd je hele leven openbaar maakt op fok.
oja, die stinkerdquote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Fok! is haar geestelijk vriendje. Voor de seks heeft ze al iets anders.
Dank je wel, daar ging het om iddquote:Op maandag 10 december 2012 13:46 schreef party_crasher het volgende:
[..]
OK. In de pocket dus. 1-0
Veel plezier met je internetvriendin.
Ik heb al meerdere malen uitgelegd hoe mijn lichamelijke problemen zijn ontstaan. Ik ga het niet eens meer uitleggen, want het staat in zeker 3 topics uitgelegd. Dus als je terugleest. Lees dan goed, ipv alleen de OP te lezen en je oordeel klaar te hebben staan. Verder, hou het gezellig in mijn topics aub, zal ik wel zo prettig vinden.quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld rotte tanden kun je makkelijk voorkomen door goed te poetsen. Genitale wratten kun je voorkomen door goede hygiëne. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
zegt de ene Fok!er, tegen de andere Fok!er....quote:Op maandag 10 december 2012 13:47 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Fok! is haar geestelijk vriendje. Voor de seks heeft ze al iets anders.
Ja door slecht te poetsen bijvoorbeeld. Doe je zelf toch?quote:Op maandag 10 december 2012 14:03 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen uitgelegd hoe mijn lichamelijke problemen zijn ontstaan. Ik ga het niet eens meer uitleggen, want het staat in zeker 3 topics uitgelegd. Dus als je terugleest. Lees dan goed, ipv alleen de OP te lezen en je oordeel klaar te hebben staan. Verder, hou het gezellig in mijn topics aub, zal ik wel zo prettig vinden.
oh mijn god.quote:Op maandag 10 december 2012 14:07 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ja door slecht te poetsen bijvoorbeeld. Doe je zelf toch?
Dus je geeft het toe?quote:Op maandag 10 december 2012 14:04 schreef Toradora het volgende:
[..]
zegt de ene Fok!er, tegen de andere Fok!er....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |