Schandalig. Het is juist TS zelf die altijd problemen heeft en ondanks alles blijft haar vriend bij haar. Nu ik dit typ bedenk ik me dat de vriend beter af is zonder TS. Dus inderdaad uitmaken!quote:Op maandag 10 december 2012 02:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zou het wel doen. Je vriend is al een aantal keer negatief in het daglicht gekomen op FOK! dit is de druppel!
Volgens mij komt dat omdat je hem laatst had gepepen met je rotte tandenquote:Op maandag 10 december 2012 02:21 schreef Toradora het volgende:
En dit is nu al de 4de nacht......
Wat het is ik weet het niet, maar zo'n 2 a 3 keer per nacht trekt mijn vriend zijn kont open. En de lucht die daar vanaf komt is niet meer normaal.![]()
Ben het ook totaal niet van hem gewend. Hij heeft er zelf ook last van, gisternacht werd ik weer kokhalzend wakker, maar hij ook. En hij wist niet hoe snel hij de ramen open moest zetten en parfum moest spuiten.
Ken je die stinkzakjes/bommetjes van de kermis nog? Nou zo ruikt het, alleen dan in een kamer van 3 bij 3. (Voor de mensen die het niet kennen, het is een walgelijk rotte ei geur)
Nu net ook weer, ik lig lekker te slapen, en word misselijk wakker, half in mijn slaap begin ik weer te kokhalzen. . Dus ik heb maar mn kussen en de andere deken gepakt en besloten om de bank te vergezellen.
Alleen ben ik hierdoor wéér klaar wakker, wat de klacht dubbel zo groot maakt.
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat je hem laatst had gepepen met je rotte tanden
Voel je je nu beter?quote:Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat omdat je hem laatst had gepepen met je rotte tanden
Nou, hij kwam vanmorgen de kamer uit. En gaf aan 4 keer te zijn wakker geworden van zijn eigen lucht. En dat hij nu ook eens hele erge steken bij zijn maagstreek had. Dus hebben we maar een afspraak bij de dokter gemaakt. Misschien een virusje ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 10:18 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Dat stinken kan al enkele uren na het intreden van de dood beginnen. Reageert hij nog als je hem met een speld prikt? Zo niet, dan kan dat een aanwijzing zijn.
En meer serieus: Rennie Deflatine kán helpen.
Ik zal vast wel iets goed doen!quote:Op maandag 10 december 2012 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schandalig. Het is juist TS zelf die altijd problemen heeft en ondanks alles blijft haar vriend bij haar. Nu ik dit typ bedenk ik me dat de vriend beter af is zonder TS. Dus inderdaad uitmaken!
Waarom lees je het dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Saucerian het volgende:
Beste Toradora,
Wat heb je altijd groteske nieuwtjes; vaginale wratten, rotte tanden, rottende anusgassen...
Ik vind het niet leuk meer.
Groetjes,
mij.
Ik voel mij sowieso prima. Maar ik denk dat jouw vriend beter kan gaan rennen aangezien hij elke dag dat hij bij jou is functies aan het verliezen is.quote:
Aha, en welke voldoening haal je er uit om dat tegen een onbekende op internet te vertellen?quote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Ik voel mij sowieso prima. Maar ik denk dat jouw vriend beter kan gaan rennen aangezien hij elke dag dat hij bij jou is functies aan het verliezen is.
Geen. Het leek mij gewoon tijd dat je wat zelfreflectie krijgt.quote:Op maandag 10 december 2012 13:25 schreef Toradora het volgende:
[..]
Aha, en welke voldoening haal je er uit om dat tegen een onbekende op internet te vertellen?
Dan was het ook niet nodig.quote:Op maandag 10 december 2012 13:26 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Geen. Het leek mij gewoon tijd dat je wat zelfreflectie krijgt.
Lijkt mij niet als ik al die baggertopics van je lees.quote:Op maandag 10 december 2012 13:27 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dan was het ook niet nodig.
En ik denk dat ik dat zelf heel goed kan bepalen.
Maar zeg je nu dat ziektes krijgen wel je eigen schuld is dan?quote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Lijkt mij niet als ik al die baggertopics van je lees.
Je hebt alle ziektes van de wereld al gehad, maar niks ligt aan jou natuurlijk.
Ik snap je punt niet zo goed? Ik heb genoeg zelfinzicht, en spreek me niet tegen want je kent me niet. Dus waarom probeer je iemand via het internet belachelijk te maken?quote:Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Lijkt mij niet als ik al die baggertopics van je lees.
Je hebt alle ziektes van de wereld al gehad, maar niks ligt aan jou natuurlijk.
Dan moet ik het ook zelf weg kunnen halen.quote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat ziektes krijgen wel je eigen schuld is dan?
Gewoon amputerenquote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef Toradora het volgende:
[..]
Dan moet ik het ook zelf weg kunnen halen.![]()
Laat ik beginnen met het verwijderen van mijn hernia.
Mes, naald en draad lijkt me genoeg toch?
ik ook!quote:Op maandag 10 december 2012 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
ik vind het bijzonder hoe jij altijd je hele leven openbaar maakt op fok.
Nou bijvoorbeeld rotte tanden kun je makkelijk voorkomen door goed te poetsen. Genitale wratten kun je voorkomen door goede hygiëne. Zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat ziektes krijgen wel je eigen schuld is dan?
In het algemeen wel idd. Wat betreft die 'ziektes'. Maar hernia enzo dus niet.quote:Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef party_crasher het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld rotte tanden kun je makkelijk voorkomen door goed te poetsen. Genitale wratten kun je voorkomen door goede hygiëne. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |