Precies ik dacht dat der vriend dus echt letterlijk gepoept had..quote:Op maandag 10 december 2012 17:28 schreef Piye het volgende:
Mensen die scheten laten schijten noemen.Anticlimax topic.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Genitale wratten, rotte tanden, een hernia, ranzige scheten..
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
Dit.quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
quote:Op maandag 10 december 2012 17:53 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
jij hebt vast veel (echte) vrienden
Niks meer aan toe te voegenquote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Laat ik de dingen doorstrepen die totaal niet relevant meer zijn. Iets met ouwe koeien uit de sloot halen, en dat het grapje er nu wel van af is...quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Dat deed ik bewust. Zodat je sowieso nieuwschierig werd en het ging lezen. Als er stond; vriend laat steeds scheten klonk het al veel minder interessant.quote:Op maandag 10 december 2012 17:56 schreef Akantha het volgende:
[..]
Precies ik dacht dat der vriend dus echt letterlijk gepoept had..
Dat is hetzelfde als een laptop dat eerst 'n virus krijgt, dan weer schoon is, het toetsenbord kapot gaat en als die het weer doet de muis kapot gaat, en als die beter is, is het scherm aan de beurt. Als dat allemaal gebeurd zonder dat je er iets aan kunt doen is het gewoon een wanproduct.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:48 schreef Toradora het volgende:
[..]
Laat ik de dingen doorstrepen die totaal niet relevant meer zijn. Iets met ouwe koeien uit de sloot halen, en dat het grapje er nu wel van af is...
Gelukkig gaat er ook veel goed in mijn leven, alleen daar is klaagbaak niet voor
eeum oke...quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een laptop dat eerst 'n virus krijgt, dan weer schoon is, het toetsenbord kapot gaat en als die het weer doet de muis kapot gaat, en als die beter is, is het scherm aan de beurt. Als dat allemaal gebeurd zonder dat je er iets aan kunt doen is het gewoon een wanproduct.
Jij gaat wel erg ver hoor. Mensen in hun waarde laten heb jij kennelijk nog nooit van gehoord. Nota bene op het internet. En dat maakt het extra sneu.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een laptop dat eerst 'n virus krijgt, dan weer schoon is, het toetsenbord kapot gaat en als die het weer doet de muis kapot gaat, en als die beter is, is het scherm aan de beurt. Als dat allemaal gebeurd zonder dat je er iets aan kunt doen is het gewoon een wanproduct.
Ik vind het wel meevallen. Ik leg TS uit hoe ik het bedoel, mbt het oude koeien uit de sloot takelen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij gaat wel erg ver hoor. Mensen in hun waarde laten heb jij kennelijk nog nooit van gehoord. Nota bene op het internet. En dat maakt het extra sneu.
Ik niet. Ik heb je wel vaker de TS zien bashen. Kan zijn dat je jezelf daar misschien wel onbewust beter van gaat voelen, ik weet niet waarom je het doet.quote:Op dinsdag 11 december 2012 00:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ik leg TS uit hoe ik het bedoel, mbt het oude koeien uit de sloot takelen.
Ja echt he. Ik ben gelukkig niet de enige die het opmerkt. Geen spoortje mannelijkheid te bekennen, slechts één depressief vrouwerlijk gedragend kwakje met een piemeltje eraan.quote:Op maandag 10 december 2012 16:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Jij bent echt het betamannetje van FOK, of niet? Plaatsvervangende schaamte als ik jouw posts lees.
Een keer wat anders toch? ipv steeds de standaard topics in KLB. Positief leven! Doe ik nu ook, mijn vriend ruft weer de boel onder, en ipv dat ik ga zitten mokken op de bank zet ik mijn haar in een verfje. Filmpje dr bij. Slapen doe ik overdag wel.quote:Op dinsdag 11 december 2012 01:31 schreef BestIEverHad het volgende:
Een topic over dit openen.. Kom op zeg.
Haha ja... Ik lag nog geen uur in bed en toen begon het al.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |