Mag dat niet?quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:23 schreef JRRY het volgende:
serieus, lopen 8-9 jarigen in winkelcentra?
Aha. Hier zit de AH ook op de hoek net als enkele basisscholen. Ze zouden die kinders moeten verbannen naar de supermarkt te gaan in pauzes, 8 jaar is daar echt te jong voor. Niet dat ik zelf anders ben/wasquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:24 schreef Toradora het volgende:
[..]
De AH zit bij mij om de hoek. Net als een paar basisscholen. Ik denk dat het middagpauze was.
Ik droeg een bruine leren jas, met een beige colsjaal, een blauwe spijkerbroek, en bruin leren laarsjes. Dat ziet er volgens mij heel normaal uit. Bovendien had ik een merkschoudertas bij me, en een volle boodschappentas. Ik zag er echt niet uit als een zwerverquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:25 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Lag het misschien aan je kledij?
Waarom maak je je druk om iets wat een KIND zegt? Zegt genoeg over jouw zelfvertrouwen in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ik droeg een bruine leren jas, met een beige colsjaal, een blauwe spijkerbroek, en bruin leren laarsjes. Dat ziet er volgens mij heel normaal uit. Bovendien had ik een merkschoudertas bij me, en een volle boodschappentas. Ik zag er echt niet uit als een zwerver
Dit is FOK!..... Dan mag ik me daar druk om maken.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom maak je je druk om iets wat een KIND zegt? Zegt genoeg over jouw zelfvertrouwen in ieder geval.
Er waren 2 buitenlandse jongens bij, maar het jongetje wat direct begon te schreeuwen was Nederlands volgens mij. Hij riep alleen wajooooooo een paar keer. Alsof hij wel een buitenlander was die straattaal sprak.quote:
Inderdaad weg lopen en de leerplicht ambtenaar inschakelen zoals hier boven staat. En terugschelden dat zijn kankermoeder een zwerver is en hem met zijn eigen tas klappen geven tot hij huilt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Er waren 2 buitenlandse jongens bij, maar het jongetje wat direct begon te schreeuwen was Nederlands volgens mij. Hij riep alleen wajooooooo een paar keer. Alsof hij wel een buitenlander was die straattaal sprak.
Waarschijnlijk middagpauze.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:35 schreef A-mineur het volgende:
Hoort dat tuig niet op school te zitten, bel de leerplicht ambtenaar.
Wat een tuig zeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |