Lezen is een hele kunst hè? Dat hebben ze allang gedaan namelijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 08:23 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
[serieus] mischien even naar de huissarts? [/serieus]
ff snel 250 reacties doorlezen voor je reageert, geen probleem tochquote:Op donderdag 13 december 2012 08:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Lezen is een hele kunst hè? Dat hebben ze allang gedaan namelijk.
ik had even geen zin om 250 replies lezenquote:Op donderdag 13 december 2012 08:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Lezen is een hele kunst hè? Dat hebben ze allang gedaan namelijk.
Net gedaan, je hebt niets gemistquote:Op donderdag 13 december 2012 09:07 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
ik had even geen zin om 250 replies lezen
Ja boehoe, ga jij genoegen nemen met; ik was weer eens stappen zaterdagavond topics?quote:Op donderdag 13 december 2012 07:54 schreef Zorroo het volgende:
TS eerst jou achterlijke broertje toen je verneukte haren en nu je stinkdiervriend? wordt maar lonely TS jou klachten zijn echt om te huilen
Oké, maar volgende week verwacht ik weer een ranzig topic van jou.quote:Op woensdag 12 december 2012 23:52 schreef Toradora het volgende:
[..]
Beter, de antibiotica blijkt te werken. Hij bleek ook een kleine darm infectie te hebben ofzo. Hebben een extra week antibiotica gekregen en dan moet hij er sowieso vanaf zijn.
Dus ik kan gewoon weer lekker naast hem liggen, en hoef hem dus ook niet te dumpen
Wat is daar mis meequote:Op donderdag 13 december 2012 10:06 schreef postsomething het volgende:
Gewoon zijn kont aansluiten op de cv-ketel. Scheelt in de gasrekening!
Verder: een slaapkamer van 3x3 hebben ;')
Jammer genoeg kan ik mijn leven niet van te voren invullen. Maar ik zal mijn best doen!quote:Op donderdag 13 december 2012 11:07 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Oké, maar volgende week verwacht ik weer een ranzig topic van jou.
Wees dan creatief, oogpoep, tarrels, vaginale afscheiding, zorg er maar voor.quote:Op donderdag 13 december 2012 11:08 schreef Toradora het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan ik mijn leven niet van te voren invullen. Maar ik zal mijn best doen!
Parels van de samenleving.quote:Op maandag 10 december 2012 17:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Genitale wratten, rotte tanden, een hernia, ranzige scheten..
Ook al kun je er niks aan doen Tora, jij en je vriend (en broertje) zijn wel een stel wanproducten.
Ja zeikwijf. Dat vind ik inderdaad betere klachten. Voortaan ga ik maar ns extra op de topicsstarters letten want dat gedoe met Toradora altijdquote:Op donderdag 13 december 2012 11:06 schreef Toradora het volgende:
[..]
Ja boehoe, ga jij genoegen nemen met; ik was weer eens stappen zaterdagavond topics?
Dat is om te huilen. Maar goed, meningen verschillen
Kan wel.quote:Op maandag 10 december 2012 02:59 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Kan toch niet. Je kan toch niet ruiken in je slaap. Net als je niet ziet in je slaap.
Samenvatting van TS in één zin.quote:Op zaterdag 22 december 2012 21:10 schreef Hugh_Myron het volgende:
toradora topics: altijd een genot om te lezen tijdens het eten, alleen wel een beetje zielig dat je rond je 20ste al helemaal aan het aftakelen bent. dat wordt wat later
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |